חשפניות מציגות כמה כסף הן מרוויחות. TIKTOK, צילום מסך
צילום מסך/TIKTOK

חשפניות חושפות את האמת הקשה על המקצוע שלהן: "אל תאמינו לעושר שאתן רואות בטיקטוק"

12.9.2022 / 0:06

חשפניות מהקהילה המקוונת #StripTok מתלוננות על כל אותן קולגות שמציגות ברשת חיי עושר והופכות את העבודה הזאת לנחשקת. יותר ויותר נשים מתוודות על הצדדים השליליים של המקצוע - הטראומות, הסמים, הזנות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

חשפנית מציגה: יום בעבודה/@shepaintsnstuff

בעוד שלהאשטג #StripTok יש 3.2 מיליארד צפיות בטיקטוק עם סרטונים רבים שמראים נשים המשוויצות בכסף הרב שהן מרוויחות מערב אחד של חשפנות - לחשפניות רבות נמאס שהופכים את המקצוע שלהן לנחשק ומאמינות שהסרטונים האלה מטעים את הצופים.

"לבנות ששוקלות להפוך לחשפניות רק בגלל הערבים המוצלחים שהן רואות ב-#StripTok", כתבה החשפנית טרי אן בסרטון שזכה ליותר מ-67,000 צפיות, "אני קצת שונאת את זה בסטי. בבקשה, אל תתחילי לרקוד בגלל שהרשת השפיעה עליך". טרי מתייחסת בדבריה לכל חשפניות הטיקטוק שמראות לצופים את ערימות הכסף שהן עושות או את חיי הזוהר שלהן.

טרי קיבלה תמיכה מחשפניות אחרות על היותה כנה בנוגע לעבודה שלהן. "כמות הטראומה ובעיות האמון שנוצרו לי מזה.... 'כסף קל' הוא אף פעם לא באמת קל בעולם הזה", אמרה אחת הצופות שעסקה בתחום בעברה ואחרת הוסיפה: "זה שווה את זה רק אם את מוכנה לקצור את ההשלכות שמגיעות עם אורח החיים הזה".

@terreekennedy

I medium key hate it here bestie ? pls do not start dancing bc social media influeneced you

♬ original sound - ?????☄️?

טיקטוקריות אחרות שיתפו סיפורי אימה דומים על התעשייה, כולל המשתמשת @missomo.xo שפרסמה סרטון עם הכיתוב "ריקוד זה לא לחלשים" שזכה ל-330,000 צפיות. "על אף שהיו לי הרבה ערבים טובים, חשפנות היא שקר", היא פתחה ככה את הסרטון שלה והוסיפה: "נכון שיהיו לך ערבים טובים. יש לילות בהם את נוגעת בכל כך הרבה כסף שלא היית מאמינה שתגעי בכל כך הרבה כסף בחיים שלך".

החשפנות, היא אמרה, אפשרה לה לפתוח עסק משלה, לשלם חובות, לטוס ולהרשות לעצמה את אורח חייה הזוהרים שלה - אבל הוא גם גבה מחיר. היא הוסיפה: "אבל החיסרון... אוי אלוהים. ראיתי בנות שיורדות לזנות, מסורסרות, ראיתי את הבחורה הכי מתוקה שיש מתמכרת לכל סוגי הסמים. זו סביבה מגניבה אבל היא לא מיועדת לחלשים. אם לא תיכנסו לזה עם מטרה ברורה, אורח החיים הזוהר הזה ישאיר אתכם בלי כלום". היא הזהירה: "אל תתחילו לרקוד כי ראיתן מישהי עושה אלף פלוס בלילה אחד. תהיו מוכנות לימים מרובים בהם תחזרו הביתה בלי כלום".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

חשפניות מציגות: הכסף שאנחנו מרויחות

אבל זו המציאות מאחורי הכסף

@missomo.xo #stitch with @terreekennedy DANCING IS NOT FOR THE WEAK. #strippatok #accountantsoftiktok ♬ original sound - Missomo.xo

גם לסרטון שלה הגיבו נשים שהביעו תחושות דומות. "בדיוק זה. יש לי חברות שעושות את זה וזה אפילו לא קרוב לזוהר שכמה מהטיקטוקרים האלה מתארים", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "שמחה שאת כנה בנושא. נהגתי לחשוב שאני רוצה את זה לפני כן. חשבתי על כמה זה מלחיץ רגשית והחלטתי שאין סיכוי". אחת אחרת כתבה: "אף אחד מהלילות הטובים שלי לא היה שווה את כל ההתעללות, חוסר הכבוד, החבלות, ההתמכרויות והלילות הרעים שעברתי".

וידויים של עובדת בתעשיית המין

@akira.xoo This is just my personal experience don't come for me? #confessions #confession #strippa #striptok ♬ original sound - Akira Amai?
@akira.xoo Reply to @kyrabobbie lmfao I am fully exposing myself here so yall better like this ??? #strippatok #strippa #striptok #confessions #fyp ♬ original sound - Akira Amai?
@akira.xoo Reply to @asap14you here's part 3! Lil different from my other posts but it's the truth! #strippatok #strippa #striptok #contentcreator #confessions ♬ MONEY - 리사 (LISA)

החשפנית האלי, @hellysangel בטיקטוק, אמרה ל-Insider שיוצרי תוכן ב-#StripTok לא מראים את הצד המכוער של המקצוע, מכיוון שהסרטונים החיוביים הם אלה שזוכים לתשומת לב רבה יותר. "אני חושבת שכל חשפנית רוצה להרגיש שהיא מרוויחה מיליון דולר בשנה", אמרה, "יש בזה אמת, יש לילות שבהם תרוויחי הרבה כסף, אבל יש לילות שבהם לא תרוויחי מספיק כדי לכסות את התשלום שלך עבור העבודה במועדון או עבור התלבושות שקנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully