אישה מצלמת בני זוג במיטה. gmstockstudio, ShutterStock
ShutterStock/gmstockstudio

חוקר פרטי חושף: 5 סימנים בולטים שבן זוגך בוגד בך

13.9.2022 / 0:19

חוקר פרטי שלדבריו חשף מספר לא קטן של בגידות בחייו טוען שיש חמישה סימנים מובהקים לבגידה ובתגובה כמה אנשים שלמדו מניסיון שיתפו את סיפורי הבגידות שלהם

5 סימנים שבן הזוג בוגד בך/tiktok/@downunderinvestigations

בסדרה של סרטוני טיקטוק ויראליים, החוקר הפרטי של חברת "חקירות דאון אנדר" האוסטרלית, סיפר שתפס בקריירה שלו לא מעט בוגדים בשעת מעשה, כשלרוב הוא עוקב אחר חשודיו במכוניתו. באחד הסרטונים סיפר שתפס בחור בוגד בחברה שלו כשלדבריו הוא "הרגע עלה על מונית לבית של האקסית שלו". הוא כתב לצד הסרטון: "עוד לקוחה מרוצה... כלומר, מרוצה מאיתנו, אבל לא מרוצה מבן זוגה לשעבר".

בסרטון אחר החוקר הפרטי שיתף חמישה סימנים מובהקים לכך שבן או בת הזוג בוגד/ת בך. הנה הם:

1. שקרים - אם הם משקרים בנושאים גדולים או קטנים, ייתכן שהם בוגדים.
2. בן הזוג מתגונן יתר על המידה? זה סימן לבגידה.
3. גזלייטינג (התעללות רגשית הכרוכה בהכחשות מתמשכות של עובדות) הוא רמז "עדין" לכך שאתם יוצאים עם בוגד.
4. האשמות - אם הם מאשימים אתכם בבגידה - אולי הם אלה שבוגדים בעצמם.
5. עבר מפוקפק - אם לפרטנר שלכם יש היסטוריה של בגידות, כנראה שהחשד שלכם מוצדק.

5 הסימנים לבגידה:

הצופים בטיקטוק שיתפו את סימני האזהרה שלהם בתגובות. "גברים אחרים ששולחים להם הודעות 'בוקר טוב' ו'לילה טוב'. זה לא גבר, זו אישה", כתבה אחת ואחרת שיתפה: "אם הם אומרים שהם הולכים לשטוף את הרכב ב-22:30 בלילה ולא חוזרים במשך כמה שעות... האקס שלי".

אחרת הוסיפה כמה סימנים חשודים לא פחות: "הוא מגיע הביתה ורץ להחליף בגדים או להתקלח. הוא משתמש פתאום באמירות או במילים חדשות. התעניינות חדשה באופנה. הוא משאיר את הטבעות בבית. מסך נעילת טלפון חדש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

נזכיר לכם שאחד הסרטונים הוויראליים של השנה החולפת היה של הפסיכולוג דניאל אקון שטען כי ברוב המקרים בהם בן הזוג מתחיל לחשוד בכם ולשאול יותר מדי שאלות - זה השלב שאתם צריכים לפקפק בנאמנותו. הוא הוסיף שהטריק שלו עובד רק אם עוד לא הפרתם את האמון של בן הזוג בכם. כלומר, אם אתם בעצמכם גרמתם לו לפקפק באמינותכם - זה לא תופס.

הנה העצה שלו:

האם בוגדים חושדים יותר שבוגדים בהם?

אני מסכים - ולא בגדתי אף פעם
אני לא מסכים - ובגדתי בעבר
אני לא מסכים - ולא בגדתי אף פעם
אני מסכים - ובגדתי בעבר
4981 משתתפים

הוא מסביר: "אם אתם יוצאים עם מישהו והוא מתחיל להאשים אתכם בבגידה או שהוא חושש שאתם מדברים עם אנשים אחרים בלי שום הוכחה, זה בדרך כלל אומר שהוא בוגד בכם ומדבר עם אנשים אחרים. הוא פשוט חושש שאתם עושים את אותו הדבר. אנשים נוטים להשליך את עולמם הפנימי על אנשים אחרים. זה סוג של משחקי מחשבה ברמה מתקדמת".

בעוד שרבים הסכימו איתו ואף חלק הודו כי בגדו בעבר והתנהגו בדיוק ככה, אחרים הכחישו וטענו שיש לשפוט כל מקרה לגופו. אחד כתב: "זה ממש לא נכון. מה אם למישהו יש חרדת נטישה?" ואחרת הוסיפה: "זה לא מדויק. אנשים שיש להם בעיות אמון או חוו טראומה ממערכת יחסים קודמת נוטים לפקפק בכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully