הד"ר בביקיני. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

קוראות בדיק: זה מה שנשים חושבות עלייך לפי הפיק

30.9.2022 / 18:03

בעקבות פריחת הדיק-פיק באפליקציות חיפוש הזוגיות, נערך מחקר חדש על ידי חוקרים בניו מקסיקו, ומצא שנשים משייכות תכונות אישיות לגברים מתוך צפייה בתמונות איברי מין בלבד. זה מה שאומר הדיק שלכם עליכם

מחקר חדש שנערך על ידי חוקרים בניו מקסיקו מצא שאנשים עם איבר מין גדול יותר נתפסים כיוצאים ומושכים יותר, בעוד שההיפך נכון לגבי אלה עם איברים זעירים יותר.

המאמר פורסם לראשונה באוגוסט בכתב העת Sexuality&Culture, והפך לאחרונה לוויראלי הודות ל"דוקטור הביקיני", פרופסורית לשעבר שמסבירה עניינים מדעיים בעודה בהלבשה תחתונה מינימלית, כדי להקל על הצופים "לעכל" את השיעורים שהיא מעבירה.

"המחקר הזה בדק איזה רושם ראשוני הדיק-פיק ששלחת נותן על האישיות שלך", אומרת הדוקטור, שמציגה את עצמה Dr. M the Science Femme וטוענת שיש לה דוקטורט במדעי המוח, כשהיא לובשת ביקיני ופוש-אפ. המרצה הבלתי מוכרת, הידועה ברשתות החברתיות ב"הסברה" של סרטוני מדע בהלבשה תחתונה, שיתפה פעולה עם אתר המדע PsyPost כדי להסביר לקהל שלה את תוצאות מחקר הרושם הראשונים של הדיק פיק.

הד"ר בביקיני. אינסטגרם, צילום מסך
ככה יותר קל להקשיב בשיעורי מדע/צילום מסך, אינסטגרם

לטענתם המדענים ביצעו את מבחן האישיות הפאלי הזה במטרה לחקור "איזה מידע מוסק מתמונה של איבר המין, במצב של עם אפס היכרות". כדי לקבוע את המתאם בין פינו של גבר זר לבין האופן שבו הוא נתפס בצד השני של המסך, החוקרים הראו ל-106 אנשים (80% מהם נשים) תמונות של 24 איברי מין גבריים שונים בהיקפם, אורכם וכמות שיער הערווה.

לאחר שהסתכלו על הפין, המשתתפים התבקשו להסיק על אופיו של בעליו - האם הוא מוחצן, טוב במיטה, אמין, חרדתי, ותכונות אישיות אחרות.

ומה נסגר?
כמובן שהם גילו שקיים קשר שאין להכחישו בין גודלו של האיבר לבין האופן שבו נתפס אופיו - התוצאות הצפויות הניבו את המסקנות הבאות: איברי מין גבריים גדולים ורחבי היקף נתפסו כהוכחה למוחצנות, ספורטיביות, וגבריות - בעוד שפין קטן יותר נתפס כהיפך, והגודל הממוצע לא קיבל "תכונות אישיות" כלל: "ככל הנראה, פין דק משדר נוירוטיות, ואיבר מין עבה משדר מוחצנות, פתיחות לחוויות חדשות, ושבעליהם פעילים יותר מינית, טובים יותר במיטה ושמחים יותר באופן כללי".

"פין ארוך נתן את אותם רשמים", הוסיפה הדוקטור בביקיני. איבר בגודל ממוצע, לעומת זאת, נפל, באופן לא מפתיע, באמצע הספקטרום - "פין באורך בינוני לא שידר תכונות אישיות חזקות", הסבירה ד"ר M. "מזל טוב, שותפים מיניים פוטנציאליים יוכלו להכיר אתכם כבני אדם".

הד"ר בביקיני. אינסטגרם, צילום מסך
דוקטור M מסבירה בביקיני/צילום מסך, אינסטגרם

מעניין שדווקא הכלל ההפוך מתקיים לגבי שיער הערווה - במקרה של השיער, פחות הוא יותר מבחינה תפיסתית. "שיער ערווה לא גזוז משדר איתותים חזקים של בתולין מופנמים, מאותגר הגיינית, ובכעל התנהלות לא זהירה".

למרות שהמחקר עשוי להיראות שטחי, המדענים הדגישו שהמחקר שלהם הוא בעל ערך במובן שהוא קובע כי אנשים אכן מגיעים למסקנות ספונטניות של רושם ראשוני רק על סמך הצגת הפין שבתמונה:

"בעוד שרוב המחקרים בעבר העניקו עדיפות לתמונות הפנים והביוגרפיות של בני זוג פוטנציאליים, הממצאים הנוכחיים מנסים להרחיב את ההבנה כיצד תמונות של איבר המין עשויות לתרום לתפיסה של האדם במרחבים דיגיטליים", כתבו המדענים.

למרבה המזל, למרות הממצאים האמורים לעיל, בעלי האיברים הקטנים מפצים על "מחסור באישיות" באמצעים אחרים. לדוגמה, סקר משנת 2020 מצא שבעלי איברים קטנים וממוצעים הם המרוויחים הגדולים ביותר. אז לא הכל רע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully