התבקשה להתכסות במסעדה בגלל השדיים שלה. TIKTOK/SLAYRASLAYE, צילום מסך
צילום מסך/TIKTOK/SLAYRASLAYE

התבקשה להתכסות במסעדה בגלל השדיים שלה - וברשת יצאו לטובת המקום

עודכן לאחרונה: 23.9.2022 / 0:30

משתמשת טיקטוק סיפרה שסעדה במסעדה יוקרתית כשלפתע התבקשה לכסות את החזה שלה בצעיף של אדם אחר שאיבד אותו. היא נותרה המומה מקוד הלבוש הקפדני של המקום ושיתפה את תסכולה ברשת - רק שהצופים תמכו במסעדה

התבקשה להתכסות במסעדה בגלל המחשוף/TIKTOK/SLAYRASLAYE

סועדת במסעדת יוקרה נותרה מובכת כשצוות המקום הורה לה לכסות את שדייה בצעיף כי הם חשופים מדי. משתמשת הטיקטוק @slayraslaye שיתפה סרטון בן 7 שניות בו היא מראה למצלמה את החזה שלה ואת הצעיף איתו נאלצה לכסות אותו, כשהיא נראית מובכת.

"כשאת מקבלת קוד לבוש במסעדה יוקרתית", היא כתבה על הסרטון - ששותף לראשונה בתחילת אוגוסט 2021 אך זכה לויראליות רק לאחרונה. הצעיף ככל הנראה הושאל ממדור האבידות והמציאות של המסעדה. מתחת לסרטון היא הוסיפה: "כן הצעיף הזה שייך למסעדה. לא ידעתי שאלה הווייבים".

הטיקטוקרית נתנה לצופים מבט מהיר לחולצת הקרופ שלבשה, חולצה בגזרה נמוכה בגוון ירקרק. הסרטון צבר מעל 700 אלף צפיות, כשרבים לא הופתעו שנאמר לה להסתיר את החזה. "לרוב המסעדות היוקרתיות יש קוד לבוש, בדרך כלל עסקים/סמארט קז'ואל", כתבה אחת בתגובות ואחרת הוסיפה: "את נראית מדהים, אבל שום מסעדה שמכבדת את עצמה לא תאפשר את הטופ הזה".

@slayraslaye Yes this scarf belongs to the restaurant… i didn't know these were the vibes #SummerMashup #fypシ ♬ original sound - pippa and beatrice <3

האם זה לבוש ראוי למסעדה?

ברור, מה הבעיה?
המחשוף מוגזם
6209 משתתפים

משתמשת נוספת כתבה: "אם הייתי הולכת למסעדה מפוארת, לא הייתי מסכימה שמי שיושבת איתי תתלבש כאילו היא יוצאת למועדון". אחרים ציינו שיש במסעדות יוקרה גם קוד לבוש קפדני לגברים.

רק מעטים תמכו בה: "ברור שזה לבוש מהודר. את נראית יוקרתית", כתבה אחת וזו השיבה לה: "זה מה שאני חשבתי". אם אתם מתקשים לגבש דיעה ורוצים לראות את הלבוש המלא, היא אכן פרסמה תמונה מלאה שלה בשמלה - אבל נאלצה למחוק אותה לאחר שלדבריה קיבלה יותר מדי תגובות שנאה ונאצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully