אבל בבריטניה: המלכה אליזבת השנייה מתה בגיל 96 08.09.22. רויטרס
רויטרס

המלכה עירומה - רגעי שבירת הדיסטנס הגדולים של ליליבת'

עודכן לאחרונה: 9.9.2022 / 13:14

מותה של המלכה אליזבת השנייה הותיר את בריטניה באבל על אבדן הסמל המלכותי הגדול ביותר מאז ומעולם. אנחנו מעדיפות לזכור בחיבה את הרגעים בהם המלכה היתה פשוט אישה, בת אדם, ואחות

בווידאו: המלכה אליזבת השנייה מתה בגיל 96/קרדיט: רויטרס

מותה של המלכה הוא ללא ספק סופו של עידן. היא פשוט אחת מאותן נשים שהיו קבועות במציאות של חיינו - מלכת אנגליה. האישה שסביבה בנויה הממלכה וזו שלא נותנת לאף סקנדל לערער אותה - ללא ספק דמות של גיבורה לא מעורערת ולא נגישה בשום אופן.

זו הסיבה שמה שאנחנו אוהבים בה במיוחד הוא הרגעים הקטנים שבה אנחנו זוכים להצצה לאנושיות שלה - הרגעים בהם היא קודם כל אישה, רגילה, ממש כמו כולנו, ולא המלכה אליזבת השנייה, מונרכית עצומה.
הנה כמה רגעים שבהם היא היתה ממש כמו כולנו:

לא זוכרת אנשים
ב-2002 המלכה צפתה בהקרנת הבכורה של הסרט "למות ביום אחר", ולאחר מכן הצוות נפגש איתה בארוחה מלכותית. כשהמלכה פגשה את מדונה, היא לא זיהתה אותה, וכשעוזר מלכותי לחש שמדונה היתה זו שהקליטה את שיר הנושא של הסרט, המלכה ענתה "Oh really? Oh did you?" משועשע. באותו אירוע היא גם לא זיהתה את השחקן והקומיקאי הבריטי ג'ון קליז ששיחק את קיו בסרט, ושאלה אותה "ומה אתה עושה?".

מתרגשת מסלבס
אמנם היא לא צרחה והתנשפה כמו בת 12 טיפוסית שרואה את מרגי, אבל בשנת 2018 המלכה פגשה בפעם הראשונה את דויד בקהאם, וזיכתה אותו באחד החיוכים הגדולים והאמיתיים ביותר שאי פעם נתפסו בעדשת המצלמות, בהחלט רגע ששווה לזכור.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

לא מוכנה להחליף את כיסא המלכות
בשנת 2014 המלכה הגשימה את חלומם של רוב בני האדם בעולם וביקרה על הסט של "משחקי הכס" באירלנד. ולמרות שהצוות הציע לה לשבת על כס הברזל המפורסם, הזמנה שרובנו היינו מוכנים לעשות הכל בשבילה, המלכה סירבה בנימוס - אולי היא מבינה שאכן הכס הפרטי שלה איכותי יותר. ההסבר לכך, אגב, הגיע מכיוונו של הניו יורק טיימס שהעלה סברה שע"פ כלל בבית המלוכה, למלכה אסור לשבת על כס מלכות זר, גם אם הוא שייך לממלכה דמיונית.

סובלת מתקלות בלבוש
כשמדובר בתקלות, נראה שגם המלכה לא מחוסנת בפני איתני הטבע. בשנת 2011 היא ביקרה את נכדה, הנסיך וויליאם, בבסיס צבאי בביקור שכל רגע ממנו סוקר על ידי התקשורת. ברגע אחד של רוחות חזקות במיוחד הכובע של המלכה עמד להתעופף לה מהראש, מה שגרם לה לתפוס אותו בעוצמה ולהחזיק אותו על הראש שלה תוך כדי עמידה שפופה וחביבה, כדי למנוע מצב מביך יותר.

עושה פוטובומב
בשנת 2014 שתי חברות בקבוצת הפילד-הוקי הנשית של אוסטרליה עשו סלפי לאחר הניצחון, רק כדי לגלות בתמונה את המלכה עומדת מאחוריהן ומחייכת גם היא למצלמה.

מחטטת באף
במהלך אירוע מרוץ סוסים מלכותי שנערך בבית המלוכה ב-2015 הסוס של המלכה סיים במקום השלישי, מה שגרם לה להתעצבן וככל הנראה לשכוח לרגע שכל תנועה שלה מצולמת - ואנחנו זכינו לנצח בתמונות של המלכה מחטטת באף.

לא מוותרת על הזדמנות לבדיחה טובה
במהלך ביקור בבית הלבן בשנת 2007, כשנשיא ארה"ב היה ג'ורג' בוש, זכינו לקבל הצצה לחוץ ההומור הבריטי המוצנע בדרך כלל. בוש נאם נאום לכבוד הביקור, והתבלבל. הוא רצה לציין שהמלכה היתה חלק מאירוע אחר בארה"ב שהתקיים ב-1996, אך בטעות ציין את התאריך 1776, טעות כל 200 שנים בערך. הוא מיד תיקן את הטעות, כמובן, אך כשהמלכה דיברה בעצמה בערב גאלה שהתקיים כמה ימים מאוחר יותר, היא פתחה את הברכה שלה לנשיא במילים "כשהייתי כאן ב-1776", בדיחה שגררה צחוק מצד הקהל וחיבור מקסים בין השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully