פרניל טורהוב. pernilletorhov, צילום מסך
צילום מסך/pernilletorhov

גילתה שהחבר שלה בוגד בה - בגלל מה שעשה במיטה

עודכן לאחרונה: 7.10.2022 / 9:57

בחורה מנורבגיה שכבה עם החבר שלה, אבל אחרי שהוא החזיק זמן רב יותר מהרגיל ולא גמר אחרי תקופה בה הם לא נפגשו זה גרם לה למחשבות. הוא התוודה בפניה, וזה ממש לא נגמר שם

5 סימנים שבן הזוג בוגד בך/tiktok/@downunderinvestigations

לפעמים ברכה יכולה להיות גם קללה - כמו למשל יכולת של גבר שלא לגמור מהר. וידוי של אישה על איך גילתה שהחבר שלה בגד בה הפך לויראלי, אחרי שסיפרה שעשתה זאת באמצעות העובדה שהוא החזיק מעמד יותר זמן מהרגיל במיטה. סרטון הטיקטוק שלה צבר יותר מ-700 אלף צפיות לפני שהוא נחסם מסיבה כלשהי.

"הוא החזיק יותר זמן מהרגיל במיטה", סיפרה פרנל טורחוב הנורווגית בת ה-22 על המקרה המוזר של האקט המיני עם החבר שלה שחזר מטיול. היא טוענת כי הם יצאו ארבעה חודשים לפני שהוא סיפר לה שהוא יוצא לטיול עם חבריו. היא החלה לחשוד כשעם חזרתו הוא התנהג בצורה משונה. לאחר מכן כשהם שכבו לקח לו יותר זמן מהרגיל לגמור, מה שנראה לטורחוב מאוד מוזר מאחר ו"עבר יותר משבוע מאז שראינו אחד את השנייה".

"חשבתי לעצמי שזה קצת משונה, אבל לא אמרתי לו כלום", אמרה הנורבגית החשדנית שהעדיפה להעלים עין מההתנהגות מאחר והיא "הייתה כל כך מאוהבת בו".

טורחוב ניסתה לשכנע את עצמה שהיא סתם חושבת על הדברים יותר מדי, אבל החשדות שלה התממשו אחרי שהבוגד נחשף בהודעת סנאפצ'ט. "אני מרגיש קצת רע ומאוכזב בגלל שיש משהו שלא סיפרתי לך", הוא כתב לה, "אחד החברים הזמין שתי בחורות לטיול שלנו, ושכבתי עם אחת מהן". הבחור סיפר כי לא היה לו שום עניין באותה בחורה, אבל "היא הייתה צריכה להישאר לישון כי לא היה לה איך לחזור. היא ישנה בחדר שלי, והעניינים התחממו, זה היה טיפשי מצידי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הסיום של השניים אפילו יותר מפתיע

אותו בחור אף ציין כי מעולם לא אמרו שמערכת היחסים שלהם היא אקסקלוסיבית, אבל שהוא עדיין מרגיש רע והוא "מאוכזב" מעצמו כי, "זה לא הגבר שאני רוצה להיות". טורחוב נשארה המומה מההודעה, "כשקראתי אותה הייתי בשוק ועצובה. הוא בא אליי וקיימנו יחסי מין מיד אחרי שהוא שכב איתה".

היא סיפרה שהיא הייתה מאוכזבת מהדרך שבה הוא התוודה על הבגידה, וביקשה ממנו להיפרד ממנה פנים מול פנים - אבל זה שוב הצית את הרומן בינהם. "החלטתי לתת לו הזדמנות שנייה בגלל שהוא בחור נורא נחמד", היא אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully