פנלה פוקס. fenellascorner, צילום מסך
צילום מסך/fenellascorner

"אני דוגמנית עירום שעירה ב"אונלי פאנס" וזה הורס לי את הדייטים"

16.11.2022 / 0:57

פנלה פוקס טוענת שבגלל החשבון הנועז שלה באפליקציה למבוגרים, גברים חושבים שהיא "זולה" ו"זורמת". אלא שלאחר מכן הם נחשפים לחוק שלה ונרתעים והיא "מתנזרת כבר חמש שנים" וכעת היא קיבלה החלטה לגלח את שיער הגוף שלה

סרטונים מהטיקטוק של פנלה פוקס/@fenellascorner

פנלה פוקס מוורצ'סטר שבאנגליה טוענת שהעובדה שהיא מדגמנת ומעלה תכנים נועזים לאפליקציה למבוגרים בלבד "אונליפאנס" הורסת לה הרבה דייטים אפשריים עם גברים שטוענים שהיא "קלה" מדי. היא לעומת זאת מודה שהיא אוהבת את מה שהיא עושה לפרנסתה, אבל שלהצלחה יש מחיר שהיא משלמת. לפוקס יש 137 אלף עוקבים באינסטגרם והיא מרוויחה 200 אלף דולר בשנה ממנויים לחשבון האונליפאנס שלה.

פוקס בת ה-28 טוענת שהיא ממש לא "זולה" כמו שגברים רבים מניחים ושיש לה חוק לפיו היא לא נכנסת עם גבר למיטה לפני הדייט השלישי, אבל הגברים מצידם חסרי סבלנות. "הייתי שמחה לשכב איתם, למעשה אני נואשת לזה", היא מספרת, "אבל אני סוג של מתנזרת במשך חמש שנים בגלל שגברים לא יכולים לחכות עד הדייט השלישי. הם מניחים שאני "זורמת" לגמרי בגלל העבודה שלי".

פוקס לא מספרת לגברים מראש על החוק שלה בגלל שהיא רוצה לראות איך הם יגיבו בלי לדעת על זה. "אני רוצה לדעת אם אני נחשבת בעיניהם לסקס קל וכאשר הם לא משיגים את הסקס, הם מוותרים", היא סיפרה. פוקס שמה לב שכאשר היא יוצאת עם גברים והם מגיעים לדירה שלה, הם עוזבים אחרי שהיא מיידעת אותם שהיא לא תשכב איתם.

"אחד הגברים הביט לי בעיניים ואמר לי 'אני לא נמשך אלייך יותר'", היא סיפרה, "גברים מניחים שכאשר אישה מתקרבת לגיל 30 היא רוצה להתחתן ולהביא ילדים, אבל אני פשוט רוצה סקס נהדר. אלא שלגברים אין סבלנות להכיר אותי קודם".

ומה הסיפור של שיער הגוף שלה?

פוקס עלתה לכותרת אחרי שסיפרה (והראתה) שהיא לא מגלחת את שיער הגוף שלה - אפילו לא ברגליים או בבבית השחי. היא סיפרה בעבר שברגע שהפסיקה להתגלח - היא הרוויחה 25,000 ש"ח בחודש במקום ה-300 ש"ח (780 ליש"ט) שעשתה קודם.

עכשיו הכל השתנה, שכן היא קיבלה את ההחלטה לגלח את כל הגוף - מלבד בית השחי. "במרץ השנה התגלחתי - אבל כנראה לא גילחתי לגמרי ככה מאז בתחילת הקריירה שלי. אני חושבת שהרבה מהעוקבים שלי היו סקרנים, כי זה משהו שרובם לא ראו מעולם! הכ** הלא מגולח שלי היה עניין גדול". פנלה קיבלה בסופו של דבר את ההחלטה לגלח את המפשעה שלה מכיוון שהעדפותיה השתנו.

באותו שבוע, ההכנסה שלה עלתה ל-7,000 ליש"ט (כ-30,000 שקלים) בשבוע אחד בלבד - המקסימום שהיא הרוויחה בפרק זמן כה קצר. אמנם היא הרוויחה כלכלית, אבל המעריצים שלה לא היו מרוצים. "אני מקבלת הרבה תגובות שנאה! איבדתי מנויים של OnlyFans והרבה גברים אמרו לי לעולם לא להתגלח, שהם לא אוהבים את זה מגולח והם השאירו תגובות מאוכזבות", היא סיפרה. "הם אוהבים שיש לי שיער ארוך בבית השחי ושיער ערווה ארוך - אבל דבר טיפשי אחד ששמתי לב אליו הוא שהם לא אוהבים שיער ברגליים. מוזר נכון?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully