כלה עומר אדם. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

אמאלה איזו שווה: כך תעופי על עצמך וללא חזייה

13.9.2022 / 16:57

כולנו מכירות את הרגע הזה שבו אנחנו לובשות שמלת כתפיות דקות ורצועות החזייה שלנו הורסות הכל, שלא לדבר על חולצות מהממות עם מחשוף גב, או סתם שמלה שדורשת הסתרת פטמות - מדבקות, חזיות נדבקות ורצועות - כל מה שקיים בשוק ואפשר ללבוש במקום חזייה

איך להדביק בוב טייפ/סטפני מגין

אין מצב שפספסתם את הסרטונים, האפטר-שוק, והתגובות ההסטריות של הכלה המדוברת ביותר בישראל, על הבמה יחד עם עומר אדם, נכון? ואם את זה ראיתם, בטח ראיתם שהיא לובשת שמלה די חשופה, אבל כל זה לא מפריע לה לזוז, לרקוד, להפריע לאדם לשיר, ולהנחות את הערב מבלי שאפילו פטמה אחת תציץ.

אמנם היא טוענת שלא הדביקה את הציצים לבד השמלה, אבל היא גם טוענת שכולנו היינו מתות להחזיק בגד כמוה, בכל כך הרבה "קלאס" (מילה שלה, לא המצאנו). אבל זה לא ימנע מאיתנו לקחת את הכלה של עומר אדם, או בשמה הסנייאסי -"אמאלה כמה אני שווה", ולספר לכן איזה אביזרים קסומים אפשר להדביק וללבוש במקום חזייה, עם פריטי לבוש שחושפים יותר ממה שהם מסתירים, לעוף על עצמך ולהישאר לגמרי לבושה.

boebody

רוני ודליה, שתי אימהות שעובדות מסביב לשעון, נפגשו בקיץ 2008 ומאז הן בלתי נפרדות.
"שתינו מגיעות מעולם האופנה, אז לאורך השנים חיפשנו את הפתרון המושלם שיגרום לבגדים להיות מונחים על הגוף בצורה הטובה ביותר, כי לא היו. כל חיינו, כל מחטב שנתקלנו בו היה לוחץ מידי, יקר מידי או מבד לא נושם, וכל ניסיון למצוא חזייה נוחה או טופ ללא ברזלים הסתיים באכזבה, ואם רצינו ללכת עם מחשוף, כתפיות דקות או גב חשוף - יכולנו רק לחלום על זה.

שתי האימהות החליטו להרים את הכפפה הישראלית, להשתמש בידע ובניסיון שצברו לאורך השנים בעולם האופנה ולתת לנשים בכל המידות פתרונות להלבשה תחתונה שתאפשר להן להרגיש טוב בכל בגד, וזה כולל בגדים תחתונים ייחודיים, מחטבים, והן הראשונות שהביאו לישראל את ה-BOOB TAPE - כשמו כן הוא - גליל של מסקינג טייפ שעשוי מבד מיוחד ועמיד מאד, שמאפשר לכל בחורה בכל גודל של קאפ, לעצב לעצמה חזייה חד פעמית שמתאימה למה שהיא עומדת ללבוש.

את הטייפ מדביקים רק על עור נקי ויבש, ומורידים רק עם שמן - הדבק חזק מאד, כי הוא אמור לעמוד בפרץ ימים שלמים, וכמובן, הכי חשוב, באירועים חשובים כמו חתונות שמצולמות באמצע הקיץ ואת מטרילה את הזמר.

להשיג באתר - להדרכה מדוקדקת איך להשתמש בטייפ, לחצי כאן

איך להדביק בוב טייפ/סטפני מגין

אם כבר מדברים על מחטבים, נכון שרובם לא הכי נוחים, לדלתא יש אחד שאהבנו בקולקציה שדווקא שמה דגש על נוחות - מכנסי מחטב עם קו מותן גבוה, עשויים מבד חזק, דק, ונינוח, למראה מעוצב וצללית חלקה בטכנולוגיית SEAMLESS אל-תפר המבטיחה נוחות מירבית, ותחושה נעימה. קיים בכל המידות ובצבע שחור או ניוד. מחיר 169.90 שקלים

מחטבים דלתא. דלתא,
מחטבים דלתא/דלתא

עוד בתחומי המחטבים, אינטימה מציעה מגוון של "מחליקים" שזה שם יותר מעודן ופחות שיפוטי ממחטבים ועל כך אנחנו מודות להם מאד. קבוצת פריטי לבוש דקיקים ונוחים שמעניקים מראה חלק, אסוף ומחוטב, מתחת לכל פריט לבוש. השמלונת הזאת תחליק את כל האיזורים הקצת יותר רכים של המותניים, ויגרמו לך להיראות חטובה ומוצקה יותר.

מחליקים אינטימה. אינטימה,
מחליקים אינטימה/אינטימה

פתרון נוסף, הפעם של חברת הלנז'רי Jack Kuba, הוא חזייה ללא גב עם אפקט פוש-אפ שנצמדת לחזה, ובמרכזה שרוך שמאפשר לקרב את הקאפים אחד לשני במשיכה פשוטה, כך שהם מעניקים הרמה וצורה מושלמת לחזה.

החזייה נצמדת היטב לחזה, לא זזה ממקומה וניתנת לשימוש רב פעמי, החלק שמכסה את הפטמה נטול סיליקון לנוחות מרבית, והדבק חזק מאד. חשוב מאד לשים לב למידה, כי בקונסטרוקציה כזו, המידה חייבת להיות מדוייקת, או קצת גדולה יותר - קטנה יותר לא תאפשר החזקה טובה של החזה במידות שמעל C. החזייה רב פעמית, מחיר: 298 שקלים.

חזייה נדבקת ז'אק קובה. ז'אק קובה,
חזייה נדבקת ז'אק קובה/ז'אק קובה

עוד בג'ק קובה, רצועות להרמת החזה, ששימושיות במיוחד לשמלות עם מחשוף עמוק מאד, שמגיע לפעמים על הבטן. בהשראת קים קרדשיאן, אלו רצועות המעניקות הרמה ותמיכה בלתי נראית. האריזה מכילה שני סטים, כשכל סט כולל: 4 רצועות הרמה לעיצוב החזה + זוג מדבקות לפטמות, והדבק הינו היפואלרגני כמובן. מחיר: 138 שקלים.

רצועות הרמה ז'אק קובה. ז'אק קובה,
רצועות הרמה ז'אק קובה/ז'אק קובה

אפרודיטה, רשת הלאנז'רי שלאחרונה השיקה קונספט חנויות חדש, מספקות מדבקות להרמת חזה. בכל אריזה שלושה זוגות חד פעמיים של מדבקות להרמת חזה המגיעות עם כיסוי פטמה מסאטן בצורת פרח. פתרון מצוין לכל בגד עם גב פתוח או סטרפלס ללא חזייה. מתאים במיוחד לחזה בינוני ומטה, והמדבקות שקופות, היפואלרגניות ועמידות במים, מיוצרות מדבק רפואי איכותי. מחיר 129 שקלים.

מדבקות הרמה אפרודיטה. אפרודיטה,
מדבקות הרמה אפרודיטה/אפרודיטה

אפרודיטה מוכרת גם חזיות סיליקון נדבקות עם קליפס פלסטיק לקירוב הקאפ, אבל אנחנו אהבנו יותר את חזיית המדבקה דולפין ללא כתפיות בהדפס מנומר - היא נוחה יותר, מעצבת את החזה ומרימה אותו, מתאימה גם לחזרה גדול. מחיר: 99 שקלים, להשיג בחנויות המותג ובאתר

חזיית סיליקון נדבקת אפרודיטה. אפרודיטה,
חזיית סיליקון נדבקת אפרודיטה/אפרודיטה
חזייה נדבקת שחורה אפרודיטה. אפרודיטה,
חזייה נדבקת שחורה אפרודיטה/אפרודיטה

מותג החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA לא טומנים גם הם ידם בצלחת, וגם הם מציעים מגוון פתרונות: חזיית סיליקון נדבקת, חזיית בד נדבקת, מדבקות פטמה חד פעמיות, ומדבקות פטמה רב פעמיות. חזיית הסיליקון הנדבקת מגיעה ללא חלק אחורי וללא כתפיות, וגם חזיית הבד עובדת בצורה דומה ואנחנו מצאנו אותה הרבה יותר נוחה מאחותה הסיליקונית. טווח מחירים: 90.90-19.90 שקלים, טווח מידות: OS-D, להשיג ברשת חנויות FEMINA בפריסה ארצית ובאתר המותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully