זוג כוכבי הטיקטוק גילו שהם אחים חורגים. @alphafamilia/TikTok, אתר רשמי
אתר רשמי/@alphafamilia/TikTok

עשתה בדיקת DNA וגילתה שבן זוגה הוא אחיה הביולוגי

עודכן לאחרונה: 24.9.2022 / 21:25

השניים אומצו בגיל קטן על ידי הורים שונים. רצה הגורל והם הכירו והתאהבו, עד שהבחורה נחשפה לאמת המצמררת: "עכשיו אני מבינה שהרגשת הנוחות והמשפחתיות איתו היתה כי הוא אחי. זה ממש מוזר לנו להמשיך לישון באותה מיטה"

הזוג הרומנטי בטיקטוק חשף שהם אחים חורגים/@alphafamilia/TikTok

בני זוג שחיו ביחד וחלקו אהבה גדולה, גילו אחרי שש שנים שהם למעשה אחים ביולוגיים. מסתבר ששניהם נלקחו מהוריהם הביולוגיים ואומצו על ידי הורים שונים. רצה הגורל והשניים הכירו וגם התאהבו. הם עשו כל מה שבני זוג עושים, כולל לבלות אחד עם המשפחה של השני. אלא שכאשר הם החליטו לעשות בדיקת DNA כדי לגלות יותר על עצמם, הם חשפו אמת מצמררת שהם לא ציפו לה ושהציבה אותם בפני דילמה עצומה.

הסיפור המדהים הזה נחשף על ידי הבחורה שהעלתה פוסט לרדיט ובו היא שיתפה את מה שעברה. היא כתבה: "הרגע גיליתי שיצאתי עד עכשיו במשך שש שנים עם אחי הביולוגי. אני בת 30 והוא אחי הגדול בן 32. אני קוראת לו החבר שלי גם כשאני מספרת לכם את זה. אני מרגישה מוזר לגבי זה. אומצתי כשהייתי תינוקת אבל לא ידעתי שהייתי ילדה מאומצת עד התיכון".

הפוסט הויראלי

היא הוסיפה: "לא הרגשתי שננטשתי ולא היה לי אכפת יותר מדי. אני אוהבת את ההורים שלי והם אוהבים אותי. למי אכפת אם הם לא ההורים הביולוגיים. חבר שלי גם אומץ וכאשר נפגשנו זה היה אחד הדברים שחלקנו וקירבו ביננו. שנינו לא ידענו שהיינו מאומצים עד שהיינו בתיכון ולשנינו היה מזל והיו לנו הורים טובים. לא העבירו אותנו ממשפחה אומנת למשפחה אומנת".

"היחסים בינינו תמיד היו מצוינים ועדיין. נמשכנו אחד לשנייה מאוד מהר. עכשיו אני מבינה שהנוחות והמשפחתיות שהרגשתי איתו היא בגלל שהוא אחי. לא אחי למחצה, אלא אחי לגמרי. עשינו כל מה שזוג עושה במשך שש שנים. אהבנו אחד את השנייה, עשינו סקס וחגגנו ביחד ימי הולדת. פגשנו את המשפחות אחד של השנייה".

הבחורה הסבירה שהיא חשפה את זה שהם אחים כשהיא עשתה בדיקת DNA לעצמה והזמינה אחת גם ל"חבר" שלה. שלחנו את הבדיקה ואחרי חודש חזרו התוצאות שגילו שאנחנו אחים. הייתי בהלם, ברגע שגיליתי את זה לא סיפרתי לו. קיוויתי שהם עשו טעות, אבל הכול נהיה הגיוני. תמיד התלוצצנו על זה שאנחנו מאוד דומים. זה מפחיד אותי, אני לא יודעת מה לעשות. אני עדיין אוהבת אותו, יש לנו בית ביחד וחיים נוחים". השניים עדיין ביחד אבל הבחורה העידה בפוסט נוסף ש"זה מאוד מוזר שאנחנו ישנים באותה מיטה. אני מתפללת לאלוהים שהייתה טעות בבדיקה ושבקרוב נקבל הודעה כזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully