קרינה אירבי. @karinairby, צילום מסך
צילום מסך/@karinairby

אני דוגמנית ביקיני וקוראים לי שמנה כי הירכיים שלי נוגעות בתמונות"

21.10.2022 / 0:15

"אנשים קוראים לי שמנה כי הירכיים שלי נוגעות זו בזו, אבל לא אכפת לי. אני במהדורה מוגבלת", סיפרה משפיענית הרשת קרינה אירבי כששיתפה סרטון של מבנה הגוף האמיתי שלה - ללא פילטרים ופוטושופ. היא קיבלה המון תמיכה ברשת על החשיפה: "הלוואי והיה לי את האומץ שלך"

קרינה אירבי/@karinairby

קרינה אירבי היא בדיוק זריקת העידוד שהיינו זקוקים לה היום. למשפיענית יש יותר ממיליון עוקבים באינסטגרם והיא אחת המשפיעניות לדימוי גוף חיובי הבולטות שראינו. בעוד נשים אחרות המעודדות דימוי גוף חיובי מודות שגם להן מתפספס מדי פעם והן גם משתפות תמונות ערוכות ברמה כזו או אחרת, קרינה מביאה את כל האמת לפרצוף - ולא מתביישת לפרסם את התמונות או הסרטונים הכי אמיתיים שיש.

קרינה משתפת לעיתים קרובות תמונות לא ערוכות שלה כשהיא מדגמנת בביקיני שעיצבה בעצמה. אחד הסרטונים האחרונים שלה זכה להמון תשומת לב ברשת כשחשפה בדיוק איך נראות הירכיים והבטן שלה בזמן שהיא יושבת ברכב ונוסעת. יוצרת התוכן האוסטרלית ובעלת מותג הביקיני Moana Bikinis הציגה בסרטון כיצד הירכיים שלה נוגעות זו בזו וכיצד "המשקל העודף" נע מצד לצד במהלך הנסיעה. הסרטון נועד להעביר מסר מעודד למעריצים שלה שמסתכם במילים "תאהבו את עצמכם בדיוק כפי שאתם".

היא כתבה על גבי הסרטון: "אלוהים, הלוואי שמישהו היה אומר לי את זה כשהייתי צעירה יותר... שלכל אחד יש גוף שונה. פוטושופ, דוגמניות קטנות על שערי מגזינים... הם שאמרו לי שאני בעודף משקל. הפסקתי לאכול, כמה חבל, לא יכולה ליהנות מפחמימות כמו כל ילדה בקיץ חם. אם הייתי יכולה לחזור בזמן ולהגיד לעצמי את זה כשהייתי צעירה יותר, הייתי אומרת 'פססט... את מושלמת, את מלאת ביטחון, את יפה, את מדהימה, את אינטליגנטית, את בולטת, את עצמך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הנה הסרטון והטקסט המעורר השראה:

קארינה המשיכה במסר החיובי בכיתוב לצד הסרטון: "למקרה שהיית צריכה את התזכורת הזו היום... כמו מיליוני גברים ונשים, גם אני עברתי שטיפת מוח למה שהחברה ראתה כ'אטרקטיבי' ו'מקובל' במהלך השנים. אין קימורים. שום דבר לא ערוך. בלי בטן. בלי מידות גדולות. ללא מרקמי עור. ללא שיער גוף. היית צריכה להיות 'מושלמת'! או לפחות זה מה שחשבנו. עד עכשיו". היא הוסיפה: "הגוף שלנו נועד להיראות ולהרגיש אחרת! זה מה שהופך אותנו לארה"ב. את במהדורה מוגבלת ובבקשה אל תשכחי זאת לעולם!".

התגובות הקשות שהיא מקבלת:

@karinairby Just in case you judged yourself from somebody's picture today…❤️‍?✨? #bodypositivity #selflove #cellulite #eczema #pityriasis ♬ original sound - Kyle & Jackie O

קארינה סיפרה בעבר שנחשפה לתגובות קשות מטרולים שכינו אותה "שמנה" ו"חזירה" ושאלו אותה בחוצפה "מה לא בסדר עם הרגליים שלך?". בתגובה לסרטון ששיתפה היא קיבלה המון תגובות מפרגנות על הפתיחות שלה ועל המאבק בטרולים. אחת כתבה בתגובה: "אחותי, את מלכה ומשפיענית כל כך חיובית על גברים ונשים, מעודדת שיאהבו את גופם בדיוק כפי שהוא. כולל אני!". אחרת הוסיפה: "אני אוהבת עד כמה שקופה את עם הגוף שלך. הלוואי שהיה לי את הביטחון להיות כזאת. הסתרתי את המשקל והקימורים שלי כל כך הרבה זמן, שאני פשוט חושבת ששינוי פתאומי יבלבל את כולם".

צופה נוספת כתבה: "אוי אלוהים, אני כל כך אוהבת את זה. תודה שהיית פגיעה מולנו". אחרת שיבחה: "אני אוהבת לראות עד כמה את פתוחה וכמה אפשר להתחבר אליך. את מושלמת מבפנים ומבחוץ". משתמש נוסף סיכם: "איזה מסר חיובי... בדיוק מה שהייתי צריך לשמוע היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully