תפסה על חם גבר בוגד בחברתו במועדון. @lex_not28, צילום מסך
צילום מסך/@lex_not28

מי מזהה את הגבר שנישק אישה אחרת בזמן שהחברה שלו בשירותים?

22.11.2022 / 0:05

צעירה אוסטרלית העלתה סירטון ויראלי בו נראה זוג מתמזמז ומתנשק בזמן שבת הזוג של הגבר הלכה לשירותים. האישה שצילמה את הבגידה מחפשת אחר החברה (בינתיים ללא הצלחה) והנשים ברשת משבחות אותה

תפסה על חם גבר בוגד בחברתו במועדון/@lex_not28

אישה באוסטרליה שראתה גבר בוגד בחברה שלו במועדון לילה, העלתה את רגע הבגידה לרשת. השומרונית הטובה, העלתה לרשת החברתית כדי לנסות להגיע לאישה הנבגדת - אחרי שתפסה את הרגע שבן הזוג שלה נישק אישה אחרת בזמן שהיא הלכה לשירותים. החיפוש שלה אחרי "אישה בלונדינית בשנות ה-30" הפך לויראלי והגיע לחצי מיליון אנשים תוך פחות מ-24 שעות ול-1.3 מיליון בסך הכל.

"אני מחפשת אחר אישה בלונדינית, הייתי אומרת בשנות ה-30 שלה, סוף שנות ה-30 שלה, שהייתה באווניו ביום שבת ה-27 באוגוסט", סיפרה לקסי בסירטון הטיקטוק שלה, "היית עם איזה בחור ובחורה מוזרה ברונטית שנראית כמו ידידה שלו. כשהלכת לשירותים, הבחור שלך בחן את החדר כדי לבדוק שאת לא שם, ואז התחיל להתמזמז עם הבחורה הברונטית". בשלב הזה הראתה לקסי את הראיה שצילמה, וסיפרה שהזוג הפסיק לפני שהבחורה חזרה לשולחן.

הנה התיעוד

בסירטון, נראה בחור עם חולצה בהירה מתקרב מאוד לאישה, במה שנראה כמו מועדון לילה. בנקודה מסוימת הוא שם את הידיים שלו סביב הצוואר שלה, מנסה לרקוד איתה לפני שהוא מתקרב אליה שוב, ושם את היד שלו על הגב התחתון שלה. בשלב הזה המצלמה חוזרת ללקסי שמביעה את תדהמתה. היא מסובבת שוב את המצלמה לבגידה שלכאורה היא רואה, ומתעדת את השניים מתנשקים. לקסי צועקת לזוג להפסיק, לפני שהיא מתחילה לצחוק. "אני לא חושבתי שזה מצחיק, פשוט הייתי בשוק", היא כתבה בסירטון, והוסיפה כמה האשטגים של בגידה.

הסירטון התפוצץ ברגע, כשאנשים רבים שיבחו את לקסי שגיבתה את האישה הבלונדינית. "כמישהי שהושפלה והושארה בחשכה, אני מעריכה את ההתנהגות שלך", כתבה אחת ושנייה אמרה: "טוב שעשית את זה. הייתי מאורסת לסוג כזה של גבר, ואף אחד לא סיפר לי מה קורה במשך שנים". אישה נוספת הצהירה: "אני אוהבת אותך".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ועכשיו - מאיימים עליה

היו גולשים אחרים שפקפקו בכוונת שלה ושאלו למה היא לא הלכה לחברה שלו מיד שהיא יצאה מהשירותים. לקסי הגיבה שלא עשתה את זה אך ורק מטעמי ביטחון אישי. ואכן בסרטון המשך שפרסמה לאחר מכן היא גילתה שהחיפוש נמשך ושהיא עדיין לא איתרה את הבחורה הנבגדת, אבל הגבר שצולם זיהה את עצמו והיא כועס מאוד ולטענתה היא החלה לקבל ממנו איומים על חייה.

עד כה נראה שהאישה לא נמצאה, אבל לקסי הבטיחה שהיא תעדכן כשתמצא אותה.

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully