"השכנה קראה למשטרה כי אני לוהטת". 1mperatrix, צילום מסך
צילום מסך/1mperatrix

"השכנה קראה למשטרה רק כי אני לוהטת"

11.10.2022 / 0:08

"אם להיות לוהטת זה פשע - כנראה שמקומך בכלא", כתבה משתמשת טיקטוק בתגובה לסרטון בו היא נראית לבושה בבגדים מעט חשופים מתעמתת עם המשטרה שהגיעה לעצור אותה - כי השכנה לא אהבה את מה שהיא לובשת

"השכנה קראה למשטרה רק כי אני שווה"/1mperatrix

האם למשטרה אין משימות דחופות יותר מלעצור אישה רק כי היא סקסית? זו התהייה שעולה מהסרטון ששיתפה משתמשת הטיקטוק 1mperatix לאחר ששכנתה קראה למשטרה שתעצור אותה כי לא אהבה את מה שהיא לובשת כשהיא רוקדת ברחוב.

בסרטון ששיתפה הצעירה בטיקטוק היא כתבה: "אתמול השכנה שלי הזמינה משטרה כי התלבשתי 'לא הולם'". בסרטון היא נשמעת אומרת לשוטרים שהגיעו לעצור אותה: "אני לבושה לגמרי. היא (השכנה) פשוט לא אוהבת את הסטייל שלי ואמרתי לה: 'הגוף שלי פוגע בך', זו הסיבה האמיתית. מותר לי להתקיים ולהיות לוהטת - ואני אמשיך להיות כזאת. אני לא יודעת מה היא מצפה שאתם תעשו".

צפו בעימות שלה עם השוטרים:

מאוחר יותר היא שיתפה סרטון בו הציגה את מה שלבשה: טופ שנראה כמו סטרפלס עם רצועות, מכנסי ג'ינס קצרים שחושפים ישבן ומגפיים שחורים גבוהים.

בתגובה המשתמשים לא האמינו שהמשטרה הגיעה למקום על תלונה שכזאת. "ברצינות? הם באו??" שאל צופה ואחר הוסיף: "מה תגידי בכלא? שנעצרת כי המכנסיים שלך היו קצרים והכתפיים היו חשופות?". אחרת ביקשה להעביר מסר לשכנה: "לשכנה המטורפת, את מבינה שנשים בחוף הים לובשות ביקיני וחושפות הרבה יותר מזה, נכון? וזה בסדר מבחינתך?".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

זה מה שהיא לבשה:

@1mperatrix Reply to @zoldyckwitch YOU GUYS ASKED FOR IT!!! HERE'S THE OUTFIT REVEAL!!! #fyp #fypシ #foryou #viral #ootd ♬ original sound - Imp

מה אתם אומרים?

השכנה צודקת. זה לא ראוי
אשכרה הגיע משטרה?!
2512 משתתפים

ככה היא רקדה ברחוב

המשתמשת היא רקדנית שמפרסמת לא מעט סרטונים חושפניים שלה ברשתות וקוראת לעצמה שם imperatrix שזה בלטינית "קיסרית". היא סיפרה מאוחר יותר שהתברר לה כי המשטרה הגיעה למקום לאחר שהשכנה שיקרה להם ואמרה שהיא פלשה לשטח שלה. אחרי שאלה הבינו שלשכנה יש בעיה עם הלוק שלה - הם עזבו את המקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully