הזמרת בחתונה שרה על החתן הבוגד. @alexandra_starr, צילום מסך
צילום מסך/@alexandra_starr

הנקמה המושלמת? הוזמנה לשיר בחתונת האקס הבוגד שלה והיממה את הזוג

עודכן לאחרונה: 14.10.2022 / 1:43

מוזיקאית החליפה זמרת של להקת חתונות וכשגילתה שהיא אמורה להופיע מול הזוג ששבר את ליבה החליטה לבצע שיר שיחשוף את זהותה וגרמה לסערה בחתונה. לאחר מכן כתבה שיר שהסביר את כל הסיפור והציתה גם את הרשת

הזמרת בחתונה שרה על הבגידה של החתן/@alexandra_starri

מוזיקאית חשפה שהיא נשכרה לשיר בחתונה של האקס שלה שבגד בה, בלי שהוא ידע זאת, והיא החליטה להפתיע עם שיר שיחשוף את כל הסיפור. אלכסנדרה סטאר, זמרת וכותבת שירים מקליפורניה, הייתה בהלם כשהוזמנה להופיע בחתונה של האקס - עם הבחורה שאיתה הוא בגד בה שנה קודם לכן.

האמנית, שיצאה עם הגבר האלמוני במשך חמש שנים לפני שגילתה שהוא בוגד בה, סיפרה שהיא משמשת כזמרת מחליפה, מה שאומר שהיא מחליפה לא מעט אמנים שלא יכולים להופיע באירועים מסוימים. כשהזמרת המובילה של הלהקה שהאקס שלה הזמין לחתונתו התקשרה אליה וביקשה ממנה להחליף אותה, היא חשה שזה סימן והזדמנות להשיג את נקמתה. החבר שלה לשעבר היה בשוק כשהיא התחילה לשיר את "לפני שהוא בוגד" של קארי אנדרווד, וזרקה מים עליו לפני שהיא יצאה מהחתונה ברגע דרמטי שצולם והיא שיתפה בטיקטוק.

@alexandra_starr Replying to @Christina Venditti ♬ original sound - alexandrastarr

ככה זה נראה

אלכסנדרה הסתירה את פניה בחלק הראשון של החתונה, אבל כשהזוג עלה על הרחבה לריקוד הראשון ביחד, היא החלה לשיר את להיט הקאנטרי, שכל הסיפור בו הוא נקמה באקס הבוגד, ואז חשפה את פניה. החתן והכלה נראו בסירטון שהם חשים לא בנוח ברגע החשיפה, בזמן שהחברים שלהם ניסו לגרום לה להפסיק.

היא העלתה את הסירטון של הרגע המפתיע בחודש שעבר, והוא הפך מהר מאוד לויראלי, כשצבר יותר מ-9 מיליון צפיות תוך ימים והשאיר אנשים המומים. בסירטון הזוג, שנשאר אלמוני עד היום, נראה רוקד ברומנטיות בעוד האורחים צופים בהם. בהתחלה, אלכסנדרה שומרת על זהותה מוחבאת כשהיא עם הגב לקהל ושרה את אול אוף מי של ג'ון לג'נד. אבל אז, היא עברה לשיר של אנדרווד מ-2005, וסובבה את גופה כך שתוכל לראות את האקס שלה ואשתו הטרייה.

"עכשיו, הוא בטח רוקד סלואו עם ה**** הבלונדינית שלו והם נהנים אבל הוא לא יודע... חרטתי עם המפתח שלי ברכב החדש שלו. גילפתי את שמי על מושבי העור. עשיתי חור בכל הצמיגים, אולי בפעם הבאה הוא יחשוב פעם שנייה לפני שיבגוד", היא שרה.

הכלה הבלונדינית נראית שהיא מסתובבת למשפחה והחברים שלה מאוכזבת ומבולבלבת, כשהחברות שלה מנסות לתמוך בה. החתן נראה המום ולא יודע כיצד לפעול. גבר שפנה לאלכסנדרה ניסה ללוות אותה מחוץ לבמה, לפני שהיא תפסה את המשקה שלו וזרקה אותו על החתן, מרטיבה אותו לחלוטין, דחפה אותו ויצאה מהחדר.

לפני שהאירועים החלו, אלכסנדרה סיפרה על התוכנית שלה להפתיע את הזוג עם השיר בסירטון אחר, כשהיא מסבירה, "תראו, אני יודעת שאני צריכה להיות 'הבן אדם הגדול יותר' ולעזוב את זה, במיוחד שהלב שלי יישבר שוב, אבל סיימתי להיות הבחורה הטובה. יצאנו במשך חמש וחצי שנים וגרנו ביחד והוא מתחתן עם האישה האחרת אחרי שנה אחת".

וזה השיר שלה שמסביר מה קרה

יותר מאוחר אלכסנדרה כתבה שיר על הרגע המדהים, שהיא הציגה בסירטון טיקטוק אחר. "כמעט ויתרתי, אבל היה חבל וקארמה היא כלבה, אז תקראו לזה סימן, מתנה מאלוהים או מה שלא יהיה", היא כתבה בשירה החדש, "היינו ביחד חמש שנים חזקות, הוא לא בזבז זמן בלהמשיך הלאה, אז אני לא מצטערת, זה סיפור מדהים. הנה באה הכלה, לבושה בלבן, הסתובבתי, העיניים שלנו נפגשו. כמעט בכיתי, זה היום שהיה אמור להיות שלי. זרקתי מים על פניו, אבל זה היה צריך להיות יין. אבל אז הלכתי, כשכולם רואים. לא שילמו לי, ואם אתם תוהים, פוטרתי, אבל הייתי עושה את זה שוב".

היא קיבלה מסר מצופה שהחתן כבר בגד בכלה שלו - איתה

המעשים של אלכסנדרה גרמו לויכוח ברשת, חלק מהצופים כעסו עליה שהרסה את היום הגדול של הזוג, בעוד אחרים הגנו עליה, וסיפרו שזאת "הזדמנות של פעם בחיים". "זה כל כך מרושע, אשתו המסכנה", כתב אחד ושני הוסיף, "חוסר קלאס".

אחרים כמובן הגנו עליה. "כולם אומרים לה להיות הבן אדם הגדול יותר, אבל זו הזדמנות של פעם בחיים", הגן אחר, "הכוכבים סימנו לה לעשות את זה". שנייה הוסיפה: "זה אופי ואני אוהבת את זה". אחרים ציינו כי זו נקמה עבור כל אלה שלא הצליחו להשיג נקמה, "זה כל כך אפל, אבל מצד שני מספק. זה הנקמה שלי גם", כתבה נבגדת אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully