פיתתה את אבא של הבחור שקרא לה שמנה. milareallysings, צילום מסך
צילום מסך/milareallysings

הבחור קרא לה שמנה - אז היא פיתתה את אבא שלו לסקס

18.10.2022 / 0:41

בחורה בשם מילה נעלבה מגבר שקרא לה שמנה. היא בתגובה התחילה עם אביו ושלחה לו הודעות ותמונות סקסיות שלה. אלא שלא כולם אהבו את הנקמה המוגזמת שלה

פיתתה את האבא של הבחור שקרא לה שמנה/@milareallysings

בחורה שדיברה עם גבר שעשה לה שיימינג וקרא לה שמנה, החליטה לנקום בו בצורה מקורית במיוחד, אבל לא כולם אהבו את הטקטיקה מרחיקת הלכת שלה. הבחורה החליטה להתנקם בבחור ולהויח לו שהיא נחשקת - דרך אבא שלו, לו התחילה לשלוח הודעות מפתות לנייד.

"נראה שאני הולכת להיות האמא החורגת שלו בקרוב", היא צחקה כשהעלתה לרשת מספר צילומי מסך של ההודעות שהיא טוענת ששלחה לאבא של הבחור, שלא הבין מה היא רוצה ממנו ואיך היא הגיעה אליו. הוא ניסה לברר מי היא והיא כתבה לו: "אני החברה שלך לעתיד". "לא בטוח איך אשתי תרגיש כלפי דבר כזה", הוא ענה לה.

צפו בסרטון שלה

מילה ענתה לו שאשתו והבן שלו לא צריכים לדעת מזה וגם שלחה לו תמונות נועזות שלה. לאחר מכן אביו של הבחור אכן נפל בפח וניסה לברר מאיפה היא. "אני סטודנטית מבוסטון ואני יכולה לטוס אליך", היא כתבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פיתתה את אבא של הבחור שקרא לה שמנה. milareallysings, צילום מסך
פיתתה את אבא של הבחור שקרא לה שמנה/צילום מסך, milareallysings

האבא שאל אותה מה הם יעשו כשהם ייפגשו, אז מילה ענתה לו: "אני אוהבת שמפניה, נוכל לעשות מה שנרצה. בוא נתחיל עם ארוחת ערב ומשקה".

ההתכתבות בין השניים נמשכה, אבל מילה טוענת שהיא לא המשיכה לדבר לאחר מכן עם האבא ולא הייתה לה כוונה להרוס לו את המשפחה, אלא שהיא רק רצתה להוכיח משהו לבן

היא גם הסבירה למה היא עשתה את זה

התגובות למעשה שלה היו חצויות וחלק האשימו אותה שהיא חצתה את הגבול משום שמדובר בגבר נשוי. "הייתי אוהבת את זה אם הוא לא היה נשוי", כתבה אחת המגיבות ואחרת הוסיפה, "אני חצויה משום שהוא נשוי וזה יכול לפגוע בו, אבל גם אוהבת את זה משום שאת הורסת את הבן שלו".

מילה לקחה את הביקורת בהומור והציעה את שירותייה לעשות בידת נאמנות עבור פרטנרים ואבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully