סטלה בארי. ana1princ3ss, צילום מסך
צילום מסך/ana1princ3ss

שכבה עם השושבין של אבא שלה בחתונתו: "הוא לא ידע"

28.10.2022 / 0:11

סטלה בארי חשפה את הרומן הביזארי שלה ברשת וסיפרה: "השושבין של אבא שלי הגיע משבדיה והיתה בינינו משיכה מיידית. הוא הזמין אותי לדירה שלו לאחר החתונה וזה קרה מהר מאוד"

סטלה בארי מספרת איך שכבה עם החבר הכי טוב של אבא שלה/TikTok/@bellastarey

סטלה בארי, משפיענית רשת עם 130 אלף עוקבים באינסטגרם ובטיקטוק ובעלת חשבון נועז ב-onlyfans, שיתפה ברשת את סיפורה הביזארי למדי שבו היא חשפה כיצד היא שכבה עם השושבין בחתונה השנייה של אבא שלה, זאת למרות שהוא נשוי והותיר בביתו שבשבדיה את המשפחה שלו. בארי טוענת שהיא פגשה לראשונה את חבר של אבא שלה, כאשר הוא הגיע משבדיה כדי להיות השושבין בחתונה שלו.

הבחורה בת ה-23 טענה שהיא נמשכה אליו באופן מיידי, אבל לא האמינה שהמשיכה הזו היא הדדית. אולם, אחרי טקס החתונה, היא הוזמנה על ידו לדירה השכורה שלו, שם השניים שכבו ללא היסוס למרות ההשלכות הבעייתיות של זה. סטלה העלתה שני סרטונים לטיקטוק עם הכותרת "איך שכבתי עם השושבין של אבא שלי בחתונה שלו".

צפו בה מספרת את סיפור הרומן האסור

@amateurprincess When ur dad's best man is a smoke show ? #storytime ♬ original sound - amateur world

בסרטון היא הסבירה שאביה התחתן בשנית עם חברתו במונטנה, לשם היא טסה עם חברה טובה שלה. "ידעתי שהשושבין של אבא שלי הוא שבדי, אבל לא ידעתי כמה שהוא שווה", היא אמרה, "במהלך החתונה ישבתי בשורה הראשונה והוא עמד ממש מולי. היה בינינו קשר עין והרגשתי כל כך הרבה מתח בינינו משום שהוא היה כל כך חתיך. לאחר החתונה, הדברים החלו להתחמם".

סטלה הסבירה שהשושבין של אביה וחבר נוסף שלו, אותו היא מכירה מגיל 4, הזמינו אותה לדירה. "זה היה בסביבות 4 לפנות בוקר. בשלב הזה התחלנו לדבר, צחקנו. הכול זרם. חברה שלי נרדמה ולא היה לי איך לחזור למלון שלנו. נאלצתי לישון אצלו ופשוט שכבתי לידו".

"התעוררתי בבוקר שלמחרת לידו וליד חברה שלי. ברור שעשינו דברים בזמן שחברה שלי ישנה לידינו. הוא הסיע אותנו הביתה והייתי במתח, לא ידעתי אם הוא זוכר בכלל שהיינו ביחד. או שאולי הוא מתחרט על זה. לא דיברנו על זה ולא סיפרתי על זה לחברה הכי טובה שלי".

רצה הגורל והשושבין של אבא שלה היה על אותה טיסה שהיא לקחה ללוס אנג'לס. "ברור שהוא ידע מה קרה, אבל לא דיברנו על זה. הוא אמר שהוא לא רוצה לעזוב ושהוא יתגעגע אליי כל כך". הרומן הקצרצר הסתיים אחרי שהשושבין חזר לשבדיה וסטלה אמרה: "עד כמה שאני יודעת, אבא שלי לא גילה על זה. לא אמרתי לו אף פעם ואני די בטוחה שהוא לא אמר לו גם משום שהם עדיין חברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully