אימא שלי נכנסה להריון מהחבר שלי. @julesv0923/Tiktok, צילום מסך
צילום מסך/@julesv0923/Tiktok

נסעה לחופשה וגילתה שאמא שלה בהיריון מ.. חבר שלה

3.11.2022 / 23:49

ונסה התקשרה לשאול לשלומה של אימא שלה בזמן שהיתה בחופשה במקסיקו. היא לא הבינה מדוע היא בוכה - עד שהיא קיבלה את הפצצה לפנים. בעקבות הסרטונים שהיא העלתה, העוקבות שלה חשפו בפניה שגם הן ניהלו מערכות יחסים עם החבר הבוגדני שלה

גיליתי שאמא שלי שכבה עם חבר שלי ונכנסה להריון//@julesv0923

בחורה העלתה לטיקטוק סרטון זועם שבו היא חושפת כיצד עולמה התהפך עליה אחרי שגילתה שאמא שלה נכנסה להיריון מ... החבר שלה. כן, קראתם נכון. בסרטון שצבר כבר יותר מ- 4 מיליון צפיות, ונסה פרקה: "אחרי ששמעתי על זה, הנשמה שלי עזבה את הגוף והכול יצא אחרי זה. לא הייתי מוכנה לזה".

מסתבר שוונסה התבשרה על החדשות האלו בזמן שהיא היתה בחופשה במקסיקו כשהחבר שלה נשאר בבית המשותף שלהם. "הכול החל כאשר הייתי בטיול בנות במקסיקו", היא סיפרה, "התקשרתי לכל הבנות בחיי כדי לבדוק מה קורה איתן. כאשר התקשרתי לאימא שלי היא נשמעה מוטרדת ובכתה".

צפו בסיפור שלה

@julesv0923 Story time on how I found out my mom and boyfriend were sleeping together #fyp #cheater #heartbroken #family #storytime ♬ you broke me first - Tate McRae

יומיים לאחר מכן ונסה שוב התקשרה לאמא שלה והיא עדיין בכתה. וזה גם היה הרגע שבו ה"פצצה" נפלה עליה. "היא סיימה את השיחה בכך שהיא סיפרה לי אחרי כמה דקות של בכי. היא אמרה 'אני בהיריון'". ונסה התרגשה מאוד לשמוע את זה וסיפרה: "כאשר היא אמרה לי את זה בירכתי אותה ודיברתי איתה על הצעד הבא. שאלתי אותה אם היא קבעה אולטרסאונד וחשבתי איתה על שמות מצחיקים לתינוקות".

אלא שמה שקרה לאחר מכן שינה את חייה של ונסה לתמיד. האם קטעה את הבדיחות שלה וסיפרה לה שהיא נושאת ברחמה את התינוק של החבר שלה, ג'ון: "ביקשתי ממנה לחזור על מה שהיא אמרה כי חשבתי שאני קצת שיכורה. אני במקסיקו. ואז היא אמרה לי 'הוא של ג'ון'".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ונסה היתה כמובן הרוסה מהחשיפה של אמא שלה והחליטה לסיים מוקדם יותר את הטיול שנהרס כדי לטוס הביתה, שם היא גרה עם החבר הבוגדני שלה. כאשר היא הגיעה הביתה היא גם מצאה שכל החפצים האישיים שלה פונו מהבית.

"שאלתי את חבר שלי אם הוא מבין את מה שהוא עשה לי", המשיכה ונסה, "הוא אמר שהוא מצטער ואמר לי שהוא ינסה לתקן את הדברים ושנוכל לבנות שוב את היחסים ושאמא שלי תדאג לתינוק שיוולד".

כמובן שוונסה ממש לא אהבה את ניסיון הפשרה הזה: "נתתי לו אולטימטום. אמרתי לו שייתן לי את הדברים שלי או שאכניס אותו לכלא". ונסה לא דיברה עם אמא שלה והחבר שהפך לאקס מאז התקרית.

אלא שזה לא הכול, לאחר הווידוי האמיץ שלה, הרבה בחורות פנו אליה וחשפו בפניה שגם הן שכבו עם החבר הבוגדני שלה בזמן שהיא היתה במערכת יחסים איתו. וחכו, זה לא נגמר. מסתבר שג'ון בכלל היה נשוי בזמן שהם היו ביחד, משהו שוונסה לא הבינה עד שהוא התגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully