מרי קיי לטורנו וווילי פלאו. שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
צילום מסך/שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

התחתן עם המורה שאנסה אותו בגיל 12 והביא איתה שתי בנות

29.11.2022 / 0:01

וילי פואלאו היה התלמיד של מארי לטורנאו, הייתה נשואה ועם ארבעה ילדים כשקיימה עמו יחסי מין בסתר ונשלחה פעמיים לכלא. אלא שלמרות הכול השניים התעקשו להיות ביחד וב-2005 הם התחתנו. סיפורם הסעיר את ארה"ב בזמנו

הטריילר לסרט שנעשה על הסיפור - All American Girl: Mary Kay Letourneau Story Trailer/Mercedes Ruehl

הסיפור הזה נשמע כאילו הוא לקוח מאיזה סרט הזוי, אבל תאמינו לנו שהוא אמיתי לגמרי. וילי פואלאו היה ילד בן 12 כאשר המורה שלו מארי לטורנאו, אז אמא לארבעה ילדים, אנסה אותו. בחלוף השנים השניים הפכו לזוג והתחתנו אחרי שהם הביאו לעולם שני ילדים.

הרומן בין השניים הסעיר את ארה"ב ואת העולם כאשר הוא התפרסם לפני 20 שנה וגם היום הוא נחשב לסיפור לא ייאמן. למרות שנכנסה פעמיים לכלא, האם הנשואה דאז סירבה להתעלם מה"קראש" שלה על הנער הצעיר והיא הרתה ממנו בפעם הראשונה כשהיא היתה מאחורי הסורגים.

צפו בה מספרת את הצד שלה

הנישואים שלהם החזיקו מעמד 14 שנים אבל גם אחרי שהם נפרדו וילי היה מסור למורה שלו לשעבר שהפכה לאשתו והוא סעד אותה לפני שהיא מתה בגיל 58 מסרטן. לאחר שמארי נפטרה, וילי הודה שמערכת היחסים שלהם לא היתה בריאה והובילה אותו כנראה לסבול מדיכאון וגרמה לו להתמכר לאלכוהול.

ב-1997, כאשר מארי היתה בת 34, היא החלה לקיים יחסי מין עם וילי שהיה אז רק בן 12. בריאיון שערך ב-2018, וילי סיפר איך הגבול בין מורה לתלמיד נחצה כאשר הם יצאו לארוחת ערב ולאחר מכן הוא שאל את מארי אם הוא יכול לנשק אותה ברכב שלה. וילי, נער מסמואה במקור, גדל בשכונת מצוקה בסיאטל וחיפש דמות אם. אביו היה בכלא בגלל שוד מזויין והיו לו יחסים לא טובים עם אימו הביולוגית.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

זה הריאיון איתו אחרי מותה

הרומן הסודי בין השניים נחשף ב-1997 כאשר בעלה של מארי מצא מכתבי אהבה שלהם ואחד מבני המשפחה דיווח על כך לבית הספר, שדיווח על כך מיד למשטרה. בגלל שווילי היה מתחת לגיל ההסכמה, מארי הואשמה באונס ונכנסה לכלא, אך כבר אז היא היתה בהיריון ממנו וילדה את בתם המשותפת. היא נכנסה לשלושה חודשי מאסר ולאחר מכן נשפטה לשבעה חודשי מאסר נוספים בגלל שהיא המשיכה לקיים יחסים עם ווילי. שמונה חודשים לאחר מכן היא ילדה את בתם השנייה - כאשר וילי עוד לא היה אפילו בן 15.

וילי ומארי התחתנו ב-2005 ונשארו ביחד עד שפואלאו החליט להתגרש ממנה ב-2017. הם ניסו להציל את הנישואים שלהם והמשיכו לגור ביחד, אבל הם לא הצליחו להתפייס והתגרשו ב-2019. שנה לאחר מכן היא הלכה לעולמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully