מלכות היופי שהתחתנו. fabiolavalentinpr, צילום מסך
צילום מסך/fabiolavalentinpr

מלכות היופי הדהימו את העולם כשיצאו מהארון והודיעו: "התחתנו"

3.11.2022 / 8:23

מלכות היופי של ארגנטינה ופורטו ריקו שהכירו בתחרות, חשפו את הזוגיות שלהן בעזרת סרטון מרגש, הכולל גם רגעים מיום החתונה שלהן: "החלטנו לפתוח את הדלתות ביום המיוחד הזה"

מלכות היופי שהתחתנו זו עם זו/fabiolavalentinpr

שתי מלכות יופי הדהימו את כולם כשהודיעו שהן נשואות זו לזו, לאחר ששמרו בסוד את מערכת היחסים ביניהן במשך שנתיים. מיס ארגנטינה לשעבר, מריאנה וארלה, בת ה-26 ומיס פורטו ריקו לשעבר, פביולה ולנטין בת 22, חשפו בסוף אוקטובר כי הן בנות זוג ונישאו.

השתיים נפגשו בתחרות מיס גרנד אינטרנשיונל (MGI) בשנת 2020, אך שמרו על הקשר ביניהן בסוד מאז. מריאנה ייצגה את ארגנטינה בתחרות מיס יוניברס 2019 וסיימה בטופ 10 של MGI 2020 בשנה שלאחר מכן. פאביולה גם הגיעה לעשיריית הגמר של תחרות MGI באותה שנה, כשייצגה את פורטו ריקו.

ארגנטינה, אגב, הפכה את הנישואים החד מיניים לחוקיים ב-2010 ופורטו ריקו ב-2015.

הודעת הנישואין המרגשת

אביולה כתבה באינסטגרם: "לאחר שהחלטנו לשמור על מערכת היחסים שלנו פרטית, פתחנו בפניהם את הדלתות ביום המיוחד שלנו. 28/10/22". בנות הזוג המאושרות שיתפו תמונות של הצעת הנישואים הרומנטית שלהן, החתונה וירח הדבש שלהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ככה הן נראו בתחרות בה הכירו

לאחר פרסום ההודעה, השתיים הוצפו בברכות מהעוקבים שלהן וגם מחברות שהשתתפו איתן בתחרויות מלכות היופי שהביעו את תמיכתן ובירכו אותן. גם מי שכתבה בתחרות בשנה שבה הכירו, אבנה אפיה, מיס גרנד אינטרנשיונל לשנת 2020, בירכה אותן.

בסטורי שלה באינסטגרם ולנטין הודתה לתגובות החיוביות לפוסט שלה וכתבה: "כמה נחמד לקרוא כל הודעה. תודה לכולכם על המילים הטובות והאיחולים". מריאנה הודתה לכולם על התמיכה וכתבה: "תודה על כל האהבה! אנחנו מאוד שמחות ומבורכות. אני מאחלת לכולם שהאהבה שאתם מרעיפים עלינו תתרבה! תודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully