ג'ניפר אניסטון, בראד פיט. GettyImages
GettyImages

התביעה של ג'ניפר אניסטון עלולה לרושש את בראד פיט

מיגה אגסי

9.11.2022 / 15:10

התביעה של ג'ניפר אניסטון על סך 100 מיליון דולר בנוסף לתביעה מצד אשתו לשעבר אנג'לינה ג'ולי עלולה לרושש את בראד פיט - למה אניסטון תובעת דווקא עכשיו, והאם יש מאחורי הפעולה מניעים נסתרים? מיה אגסי חפרה בשבילכם ברחבי האינטרנט

ג'ניפר אניסטון, בראד פיט משחזרים סצנה מהסרט "נעורים בקצב מהיר"/(אינסטגרם)

הם היו אחד הזוגות המושלמים ביותר שידע עולם הבידור. הוא כוכב קולנוע שהפך למיתוס, ג'יימס דין המודרני, בעל הבלורית הבלונדינית שהטריפה נערות ונשים בכל רחבי העולם. היא כוכבת טלוויזיה וקולנוע שהחלה את דרכה בסדרה על שישה חברים מניו יורק, שהפכה לקאלט. בראד פיט וג'ניפר אניסטון היו התגשמות החלום הרטוב וכשהם התגרשו, משהו התערער אפילו בלבם של הציניקנים הגדולים ביותר. אבל אנחנו לא כאן כדי לבכות על זוגיות שנשפכה לטובת זוגיות מטורללת אחרת, אלא כדי לדבר על הפצצה האחרונה שעלתה לכותרות: התביעה של ג'ניפר אניסטון את בראד פיט.

חרושת השמועות על התביעה המשמשת ובאה, מגיעה אחרי פרסומים לפיהם פיט עומד למכור את חברת ההפקות שלו, Plan B. את החברה הקימו אניסטון ופיט בשיא היחסים שלהם, ב-2001, יחד עם המפיק בראד גריי. החגיגה נגמרה ב-2005, כשבראד זנח את אניסטון, כיום בת 53 שלא התחתנה שוב ולא הביאה ילדים - לטובת הפאם פאטאל אנג'לינה ג'ולי, אותה פגש על סט הסרט מר וגברת סמית'. פיט החל לחפש קונים לחברה בחודש שעבר, כשאחד המועמדים הבולטים היא החברה הצרפתית Mediawan העוסקת ברכישת נכסים ופעילות בתחום הפצת מדיה באירופה.

אף על פי שמדובר בסכום שעבור פשוטי העם הוא סכום עתק - 100 מיליון דולר, עבורם מדובר בדמי כיס. אם פיט יצליח למכור את החברה, שחתומה על כמה שוברי קופות זוכי פרסים כמו 12 שנים של עבדות וסרטים נוספים. כשהזוג המלכותי נפרד ב-2005, פיט הפך לבעלים הבלעדי של חברת ההפקות. זה לא ממש הזיז לאניסטון עד שהגיעה לאוזניה השמועה על מכירת החברה ואז היא החליטה, באיחור של כמעט 20 שנה, לדרוש בצורת מצלצלים ושטרות את כל הקרדיט שלדעתה מגיע לה. אף על פי שהחברה לא הייתה בבעלותה, עד לפני כמה שנים היא ופיט עבדו יחד על רעיונות ותסריטים עבור החברה והידיעה שפיט מוכר אותה בלי להתייעץ, עוררה בה תחושות קשות.

להזכירכם, הגירושין הדרמטיים של הזוג טלטלו את עולם הרכילות ואף על פי שהנושא דובר ועדיין מדובר גם 17 שנים לאחר מכן (כן, אתם עד כדי כך זקנים), אניסטון עצמה לא הרבתה להתייחס לעניין בפרהסיה. אחת הפעמים הבודדות שהיא כן דיברה על הפרידה, התרחשה במהלך ראיון שהעניקה לאלן דג'נרס, כשהתארחה בתכנית של המנחה הפופולרית. אניסטון הייתה האורחת הראשונה בתכנית הראשונה של אלן אי פעם ולכן שבה לסגור מעגל כאורחת הראשונה בתכנית האחרונה. במהלך הריאיון שאלה אותה אלן מה היא עשתה לאחר ש "חברים" - מגה הלהיט הטלוויזיוני שפרסם את אניסטון, ירדה מהאוויר.

ג'ניפר הגיבה ספק בצחוק ספק ברצינות: "התגרשתי, הלכתי לטיפול ועשיתי סרט בשם 'הפרידה'". הייתי רוצה להיות זבוב על הקיר מול ספת הטיפולים הזו, שבה נאמרו דברים שהביאו את אניסטון לקיים יחסים קונקרטיים וחיוביים עם בראד במשך 17 שנה ואז הבשילו לכדי תביעת ענק.

הדיווח הזה מגיע כחודש אחרי שציטוט שפיט אמר לכאורה למקור במגזין In Touch Weekly, צץ שוב ועלה בהקשר של הקרבות המשפטיים. לפי מקור אנונימי במגזין, פיט אמר שלעזוב את ג'ניפר אניסטון בשביל אנג'לינה ג'ולי, הייתה הטעות הגדולה ביותר בחייו. מעניין אם הוא יחשוב ככה גם אחרי שיקבל את כתב התביעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בראד פיט. GettyImages
התביעה תרושש אותו/GettyImages

חובבי הגוסיפ לא יכולים להתעלם מן העובדה שהתביעה של אניסטון מגיעה מיד אחרי תביעה אחרת, גדולה וצורמת יותר. אם עד עכשיו לבראד היו בעיות עם Plan B, אולי כדאי שהוא יכין גם Plan C, כי בצד השני של הזירה עומדת לא אחרת מאנג'לינה ג'ולי, שכאמור חטפה בזמנו את פיט מזרועותיה של אניסטון והייתה בת זוגו כ-12 שנים, מתוכן שנתיים כבעל ואישה. התביעה, שעומדת על הסכום המפלצתי 250 מיליון דולר, התפרסמה בעיקר בגלל החלק הקטן בה שעוסק בהתעללות ובאלימות לכאורה של פיט באנג'לינה ובחלק ממגוון הילדים שאימצו/הביאו יחד לעולם בזמן שעוד היו בראנג'לינה.

אבל שלא תתבלבלו - גם אם זה מזכיר תביעה של כוכבת הוליוודית אחרת שהאשימה את בעלה לשעבר בהתעללות, אמבר הרד אנחנו מסתכלים עלייך - עיקר הסכסוך פה הוא כמובן, על כסף.
במובן הזה ג'ולי לא שונה מאניסטון - שתיהן רוצות לשלוח יד עמוק לכיס התפוח של בראד ולשלוף משם כמה שיותר. אממה, יכול להיות שמרוב תביעות, הכיס של פיט יצטמק בקרוב. על-פי דיווחים שונים, ההון שלו נאמד ב-300 מיליון דולר, נכון ל-2022. כלומר, פחות מהסכום של שתי התביעות יחד. מי יודע, אולי בראד מבין את סיכוייו בתביעה הזו ותכנן למכור את Plan B כדי להצליח לשלם.

אז על מה תובעת ג'ולי? ובכן, לטענתה, בראד נחוש להשתלט על הנכס הצנוע שרכשו יחד בדרום צרפת בעודם נשואים - יקב שאטו מירוואל, המתפרש על שטח של 1300 דונם, שם הם גם התחתנו. המהלך מגיע לכאורה כנקמה של פיט על הליכי הגירושין וקרבות המשמורת שהזוג מנהל על חמולת הילדים שלהם מאז שהתגרשו. אנג'לינה טוענת כי בראד לא מנהל היטב את הנכס ובזבז מיליוני דולרים על פרויקטים שאין להם הצדקה עסקית ועל שיפוץ היקב עם שחזור קירות יוקרתי. כדי להוסיף עניין לתביעה הגנרית, כי ביננו, מי מאתנו לא קנה יקב בצרפת והתווכח עליו לקראת הגט, ג'ולי שרבבה פנימה גם את סעיף ההתעללות. לטענתה, ב-14.9.2016 בראד תקף פיזית ומילולית אותה ואת אחד מילדיהם, בזמן שהמשפחה הייתה בדרכה חזרה מהיקב ללוס אנג'לס. חמישה ימים לאחר מכן, אנג'לינה הגישה לו את מסמכי הגירושין.

אנג'לינה ג'ולי וילדיה. splash
אנג'לינה ג'ולי והילדים/splash

אגב, לא ברור מה הזוג חשב לעצמו כשמכל הנכסים בעולם קנה דווקא יקב, כי מסתבר שלבראד פיט יש בעיית אלכוהול מתמשכת, או נכון יותר, לאלכוהול יש בעיה איתו. ביוני 2022 דיבר הכוכב על התמכרות ארוכת שנים, שנחשפה כבר בעבר וככל הנראה תרמה לא מעט גם להתפרקות מערכות היחסים עם אניסטון וג'ולי. לדבריו, כיום הוא במצב טוב יותר ונקי כבר חודשים רבים, חדשות לא רעות לאור העובדה שהכוכב השרמנטי יליד 1963, כבר מתקרב בצעדי ענק לגיל 60 (כן, אתם עד כדי כך זקנים, כבר אמרנו).

החדשות הטובות פחות הן התביעות שעומדות נגדו והתסבוכות המשפטיות שרק ממשיכות להגיע. זה כנראה לא הסוף של משולש אניסטון-פיט-ג'ולי וצריך לחכות ולראות מה יקרה קודם: יסתיימו מאבקי המשמורת על הילדים (ויויאן ונוקס, הילדים הכי צעירים של מר וגברת סמית' לשעבר, כבר בני 14) לבראד יסתיים הכסף בעו"ש, או שבראד וג'ניפר יפתחו חשבון משותף. אחרי בניפר אחנו לא מופתעות יותר מכלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully