התאומות הסיאמיות כרמן ולופיטה אנדראה. andrade_glupe, צילום מסך
צילום מסך/andrade_glupe

"אנחנו תאומות סיאמיות. אני א-מינית אבל לאחותי יש חבר"

8.11.2022 / 0:01

התאומות הסיאמיות כרמן ולופיטה אנדראה סיפרו בריאיון שגברים רבים רואים אותן כהגשמת פטיש מיני: "זו פנטזיה שלהם לשכב עם שתי נשים במקביל". בעוד שלופיטה הצהירה שהיא בכלל א-מינית, לכרמן יש בן זוג מזה שנתיים. אז איך זה עובד?

התאומות הסיאמיות כרמן ולופיטה אנדראה על אינטימיות וגברים/andrade_glupe

התאומות הסיאמיות כרמן ולופיטה אנדראה בנות ה-22 מחוברות לאורך צדי החזה שלהן. לכל אחת מהן יש שתי ידיים - אבל רק רגל אחת לכל אחת, כאשר כרמן שולטת ברגל ימין ולופיטה ברגל שמאל. המצב המאוד מורכב הזה לא מנע מכרמן לוותר על מערכת יחסים רומנטית. אחרי אינספור פניות באפליקציה, היא הצליחה למצוא אהבה - למרות שאחותה, איך נאמר זאת, לא בדיוק משחררת.

במהלך ראיון שצולם באפריל ושותף לאחרונה שוב ברשת, חשפה כרמן שהיא יוצאת עם דן, גבר שהכירה באפליקציית ההיכרויות Hinge, מזה 18 חודשים. על סמך התמונות באינסטגרם, נראה שכרמן ודן עדיין ביחד. בריאיון כרמן סיפרה שזה היה בהחלט מביך לצאת לדייט כשאחותה לצידה, שלא לדבר על כך שלופיטה הצהירה שהיא א-מינית וא-רומנטית.

"ברור שהתכוונתי להיות שקופה לגבי הכל", אמרה כרמן בנוגע לדייטים שלה ומערכת היחסים שלה עם דן, "זה היה תהליך למידה לכולם. ברור שהיינו צריכים לקיים דיון על אילו גבולות מותרים ואילו לא".

כרמן התבדחה שלופיטה היא לא ה"ווינגוומן" המושלמת, אך לופיטה התגוננה ואמרה שהיא "צוחקת" גם על כרמן וגם על דן - אז אחותה לא צריכה לקחת את זה אישית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בראיון ציינה כרמן שהיא ודן אינם אינטימיים מינית והקשר ביניהם דומה יותר לידידות קרובה מאוד. מכיוון שהיא רק בשנות ה-20 המוקדמות לחייה, כרמן הודתה שהיא לא חושבת על מיסוד הקשר. היא הוסיפה שהיא מעוניינת יותר ב"שותף לחיים מאשר בנישואים ממשיים".

התאומות נולדו במקסיקו וגדלו בקונטיקט - ובמהלך השנים הופיעו בתוכניות טלוויזיה רבות, כולל ברשת TLC. הן הסבירו בראיון איך הן "הפכו לפטיש" מגיל צעיר: "אנשים חולמים לקיים יחסי מין עם שני אנשים בו זמנית", אמרה כרמן, "אנחנו פטיש מיני עבורם כבר מגיל 9".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully