לא נתנו לי להכנס למסעדה בגלל המחשוף. @polskababinks, צילום מסך
צילום מסך/@polskababinks

"אסרו עלי להכנס למסעדה - רק בגלל המחשוף הגדול שלי"

23.3.2023 / 12:25

פולסקה באבינקס תיעדה כיצד היא וחברה שלה מנסות להיכנס למסעדה, אבל הבעלים לא אפשר להן בגלל הלבוש הלא צנוע. הסרטון, שצבר מעל 3.6 מיליון צפיות, יצר סערה כשרוב הגולשים, הגולשות וגם עיתונאיות צרפתיות היו דווקא בצד של הבעלים ולא הנשים. צפו

בחורה סורבה להיכנס למסעדה בפריז בגלל המחשוף "הנדיב" שלה/TIKTOK: POLSKABABINKS

הטיקטוקרית פולסקה באבינקס ניסתה להיכנס למסעדה יוקרתית בפריז יחד עם חברה שלה, אלא שהבעלים של המסעדה לא אפשר לה להיכנס בגלל המחשוף ה"נדיב" שלה. בסרטון שהיא העלתה לחשבון שלה וזכה למליוני צפיות באבינקס וחברה שלה נראות כשהן מנסות להיכנס למסעדה בזמן שהבעלים חוסם אותן ואומר בצרפתית שהן "לא לבושות כראוי".

"חברה שלי ואני לא הוכנסנו למסעדה בגלל המחשוף שלנו", באבינקס כתבה בסרטון שמתורגם מצרפתית. באבינקס לבשה חולצת בטן ורודה עם מחשוף ומכנס מיני. חברה שלה לבשה חולצה שחורה צמודה מכנס עם מעין רצועה אדומה סביב הברכיים שלה, הירכיים והמרפקים.

זה מה שקרה בכניסה למסעדה

@polskababinks

Un décolté = pas de restaurants ?

♬ son original - Polska

והוויכווח נמשך

זה מה שהיא לבשה

מה אתם אומרים?

מה הבעיה עם מה שהיא לובשת?
זה באמת לא מתאים למסעדה
2656 משתתפים

התקרית הזו יצרה סערה ברשת הצרפתית, כאשר רבים צודדו דווקא בבעלים של המסעדה ולא בנשים. "איפה הסקנדל כאן? הוא לא רוצה שדיים חשופים במסעדה שלו", אמר מגיש הטלוויזיה הצרפתי בנג'מין קסטלדי. "זה לא מאבק פמיניסטי! מעט מאוד נשים שרואות את זה מזדהות איתך", הסכימה העיתונאית דניאלה מוראו. "זה לא מועדון לילה ולא מועדון חשפנות. זו מסעדה נורמלית ולא ככה צריך להתלבש למסעדה", הסכים מגיב נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully