מתילדה וסמואלי אריקסון, אחים חורגים שהתחתנו. Instagram/matildaeriksson_, צילום מסך
צילום מסך/Instagram/matildaeriksson_

האהבה מנצחת: זוג אחים חורגים התחתנו שלוש שנים אחרי חתונת הוריהם

עודכן לאחרונה: 13.12.2022 / 0:11

מטילדה וסמואלי אריקסון נמשכו אחד לשנייה מהרגע הראשון שבו הם הכירו. אלא שהתגובות הקשות והמצב המשפחתי המוזר שלהם גרם להם לקחת צעד אחורה. עד שכבר לא היו יכולים להדחיק את הרגשות והחליטו למסד את הקשר שלהם. צפו בחתונה ובירח הדבש שלהם

מתילדה וסמואלי אריקסון, אחים חורגים שהתחתנו/@matildae1

מטילדה וסמואלי אריקסון תמיד נמשכו אחד לשנייה, אבל היתה להם בעיה קטנה: הם אחים חורגים. החברה והסיבה הקרובה שפטה אותם והם היו מבולבלים מאוד מהמצב הזה, אבל שלוש שנים אחרי החתונה של ההורים שלהם הם החליטו למסד את האהבה ביניהם ו.. להתחתן.

"ההורים שלנו היו מאוד שמחים עבורנו מהרגע הראשון", אמרה מטילדה בת ה-23, "אני חושבת שאבא של סמואלי אפילו קיווה שמשהו כזה יקרה". מטילדה וסמואלי בן ה-27 התארסו באוקטובר האחרון והתחתנו ביולי בהלסינקי, פינלנד. הם היו מאושרים ביחד כבר בתמונות מהחתונה של אמא של הכלה עם אבא של החתן ב-2019, כאשר שנה לפני כן הם הכירו לראשונה בזמן שאמא של מטילדה חגגה יום הולדת 50.

החתונה

הנה ירח הדבש

הם בהתחלה הפכו להיות חברים טובים עם כימיה טובה, אבל לא יותר מכך, עד שהניצוץ ביניהם נדלק באביב האחרון. "כל הזמן היה לנו חיבור טוב והרגשנו טוב ביחד", סיפרה מטילדה, "ב-2021 התחלנו להתראות באופן קבוע כחברים ואחים חורגים, אבל הקשר ביננו לא היה ברור, עד שיום אחד סמואלי עשה את הצעד ונישק אותי, ואני אהבתי את המהלך שלו".

והם לא הראשונים
בני זוג כוכבי רשת עוררו סערה גדולה אחרי שחשפו שהם אחים חורגים
הבוס שהחליט לא לקדם עובדת שבגדה עם אחיו החורג

וזו תגובתם לתגובות השנאה שהם קיבלו

"ברגע הראשון שקרה בינינו משהו רומנטי ופיזי, החלטנו שזה לא יכול לקרות שוב. פחדנו לאבד את החברות שלנו". אלא ששבוע לאחר מכן זה קרה שוב והם פשוט לא הצליחו להסתיר את הרגשות והתשוקה שהם הרגישו אחד לשנייה. הם התחילו לצאת באופן רשמי ולמרות התגובות והבלבול שזה יצר, הם לא הפסיקו.

"חלק מהחברים שלנו היו שיפוטיים לגבי זה. אני חושבת שזה בגלל שהם היו מבולבלים מכך שמישהו שנקרא אח חורג שלי, עכשיו נקרא הבן זוג שלי", אמרה מטילדה. החברה המשיכה להיות שיפוטית כלפיהם, אבל אמא של מטילדה תמכה בה והפצירה בה "ללכת עם הלב".

ההורים שלהם מאושרים

@matildae1 Trend based on our love story<3 All thanks to our supportive parents? Love you❤️ #cottagelife #countryside #family #trend #comedia ♬ Anti-Hero - Taylor Swift

וגם הם

מטילדה וסמואלי תיעדו את מערכת היחסים הלא שגרתית שלהם בסדרה של סרטונים בטיקטוק, אבל ספגו שם הרבה שנאה ותגובות כמו "אתם צריכים להכנס ישר לכלא" ו"הייתי מעדיפה למות". אלא שהרבה אחרים היללו את "סיפור אהבת האמת" שלהם שמחזיק מעמד עד היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully