חשבון האינסטגרם של שחקן הפוקר דן בילזריאן. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"המלך" ששכב עם 17 נשים בשבוע מייעץ לגברים בני 18: כך תשיגו "בחורות שוות"

23.12.2022 / 0:57

דן בילזריאן, המיליונר ואיש המסיבות הנועזות, חשף בריאיון שערך לאחרונה את הטעות הנפוצה שגברים צעירים עושים כשהם מנסים להתחיל עם בחורות. וגם: מה המטרה האחרונה שהוא שואף להגשים?

דן בלזיריאן משתובב/This ls How l Live - Dan Bilzerian (Official Video)

דן בילזריאן הוא יקיר המדור הזה. הוא נודע כ"מלך האינסטגרם" או "מלך הפורנו", ידוע כמהמר גדול וגם בטוח שהוא אליל נשים שמצטיין בעיקר במיטה. כעת דן רוצה לתרום מהניסיון שלו ולעזור לנערים צעירים להצליח עם בחורות כמוהו ובריאיון שערך לאחרונה הוא חשף כמה טיפים שנתן לנערים בני 18 כיצד לגשת ל"בחורות שוות" ולטענתו לא צריך להיראות טוב, או להיות עשיר - פשוט צריך שפע של ביטחון עצמי.

שחקן הפוקר המקצועני בן ה-42, שהונו מוערך ב-200 מיליון דולר, איגד סביבו ברחבי העולם עדת מעריצים, כשלחשבון האינסטגרם שלו יש כבר 34 מיליון עוקבים. הוא מקפיד להעלות לשם תמונות של חיי הזוהר שלו, כשהוא תמיד מוקף בעשרות נשים יפהפיות בלבוש מינימלי (או בלעדיו), תמיד במסיבות נחשקות ונוצצות, לא פעם לצד סלבריטאים.

בלזיריאן סיפר לא פעם על חיי הסקס העמוסים שלו. לדבריו הוא היה מקיים יחסי מין עם 17 נשים בממוצע בשבוע, אולם בשנים האחרונות הוא "מצא את האחת" והתמסד, אם כי לטענתו "שכבתי עם שלוש בחורות אחרות באותו יום, לפני שפגשתי אותה במסיבה".

אז מה העצה שלו להשיג בחורות שוות?

"אני חושב שחלק מהעניין זה לגשת לחבורה של בנות ולא לגשת לבחורה יפה ולהגיד לה משהו בסגנון 'אני חושב שאתה יפה, אני יכול לקנות לך משקה?'", אמר בילזריאן בשיחה עם הפודקאסט No Jumper, "צריך לגשת אליהן עם ביטחון ולפתח איתן שיחה, לא מיד להחמיא להן. להרגיש נינוח ליד בחורות שוות".

"זה נשמע קל, אבל הרבה בחורים צעירים - כולל אני כשהייתי נער, ניגשים לבחורה שווה ומתחילים להילחץ זה פוגע בהם. פשוט צריך לגשת אליהן, להתרגל לזה ולהתרגל גם לסירוב. כאשר הפסקתי להתרגש מדחיות, זה היה השלב שבו קפצתי שלב במשוכה"

אם אתם ממש בעניין - צפו בראיון המלא איתו

בילזריאן, שמבלה גם הרבה שעות בחדר הכושר ומתחזק גוף חטוב במיוחד, המשיך ב"משנתו" לגבי איך להתחיל עם נשים: "כאשר הגעתי לקולג' דיברתי עם כל כך הרבה נשים ושכבתי עם כל כך הרבה מהן אז אם מישהי סירבה לי, זה ממש לא הזיז לי. כאשר מפסיקים להתרגש מדחייה, מתחילים להשיג הרבה יותר".

אז בילזריאן השיג הרבה דברים בחייו, בעיקר נשים. אבל יש דבר אחד שהוא ממש ירצה להשיג לפני שהוא ימות וכנשאל מה עוד הוא ירצה להשיג בחייו הוא ענה ללא היסוס: "אני רוצה להיות מיליארדר. זה הדבר האחרון ברשימה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully