אילוסטרציה. ShutterStock
ShutterStock

רבע מרווקות ישראל ישמחו לדייט ראשון במשחק כדורגל

28.11.2022 / 12:30

אם חשבתם שאתם צריכים לבחור בין מונדיאל לדייטים - תחשבו שוב - סקר שנערך על ידי אפליקציית הדייטינג המוכרת קובע כי רוב הרווקים והרווקות היו שמחים לדייט ראשון במשחק כדורגל.

ברוח התקופה, כלומר משחקי המונדיאל שנוכחים בחיינו כבר, ויישארו עימנו לעוד שלושה שבועות, חייבים להגיד את זה - עם ארבעה משחקים ביום, לאף אחד אין זמן לצאת לדייטים מורכבים. אז או ששלים עם כך שהמונדיאל הוא חגם של הנשואים ואלה שמחוברים לספה, או שנפתח את הראש וננסה להשתלב.

להשתלב לא אומר בהכרח ללמוד מה ההבדל בין קרן לבעיטה חופשית, אבל צריך להבין שעבור האוהדים מדובר באירוע שאין סיכוי שיחמיצו. משחקי המונדיאל משפיעים על לא מעט תחומים, ולכן אם נרצה או לא, הם נוגעים לכולנו, ואחת ההשפעות הגדולות יותר היא על הזוגיות והרגלי הדייטינג שלנו. רצינו לדעת איך המונדיאל ישפיע על רווקים ורווקות, והתשובה לפניכן/ם:

בנות חברות רואות כדורגל יין פיצה. ShutterStock
אני והיפות שלי/ShutterStock

סקר שערכה אפליקציית ההיכרויות OkCupid חושף נתונים חדשים על הקשר בין רווקים ורווקות בישראל והמונדיאל. כך לדוגמה, 25% מהמילניאלז באפליקציה מעידים שהם דווקא ישמחו לצאת לדייט ראשון למשחק כדורגל ומאמינים שמדובר בשבירת קרח ראשונית יעילה. כמו כן, 19% מאמינים שלאהוד את אותה הקבוצה יכול להיות לתרום לזוגיות מוצלחת. 2% ציינו שמדובר בדיל ברייקר אמיתי, ולא צופים הצלחה למערכת יחסים בין בני זוג שלא אוהדים את אותה קבוצה. בנוסף, עולה מהסקר, חלה עלייה של 242% באזכורים של "פיפ"א" ו"כדורגל" בפרופילים בישראל באוגוסט 2022 בהשוואה לאוגוסט 2021.

"כדורגל בכלל, והמונדיאל בפרט הם הזדמנות מצוינת ליצור חיבורים עם אנשים חדשים", אומר מייקל קיי, מנהל התקשורת הגלובלית. "הברים ומסעדות הופכים למקומות בילוי מרכזיים לצפיית במשחקים ומאפשרים מסגרת נוספת לדייטים מרתקים וסוחפים, המשמשת כבסיס מעולה ליצירת חיבור אישי".

דייט ראשון במשחק כדורגל?

מה פתאום. אי אפשר לדבר
מעולה. אי אפשר לדבר
בטלויזיה - הזדמנות טובה לוודא שיש לו נימוסי ספה
רק אם כל השחקנים משחקים בלי חולצות
34 משתתפים

אז בפעם הבאה שתשקלו לבחור בין דייט לבין כדורגל - מסתבר שלא חייבים. פשוט תקבעו את הדייט שלכם בבר שבו מוקרן המשחק, או שתיפגשו באחד הבתים - מי יודע, אולי הדייט הראשון יהיה אפילו פחות ראיון עבודה כשיש צפייה משותפת והפוקוס אחד על השני טיפה יותר סלחני.

Sheee חושבת שבאופן כללי דייט צריך להיות כיף, וממליצה על טלויזיה דולקת ברקע בכל דייט. הסחת דעת היא מתכון בטוח לשיפור של כל מערכות היחסים שלנו, כולל זו שאתם מנהלים עם עצמכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully