נחתם הסכם בין הליכוד לבין סיעת ׳נעם׳ לפיו תוקם רשות לזהות לאומית-יהודית במשרד ראש הממשלה שבראשה ח״כ אבי מעוז 27 בנובמבר 2022. ללא, אתר רשמי
אתר רשמי/ללא

סגן שר? לא הייתי עולה על מונית שאבי מעוז נוהג בה

עודכן לאחרונה: 28.11.2022 / 15:36

הוא בז לנשים, רוצה לתקן הומואים, וקורא לטראנסג'נדרים "תמהונים" - תכירו את סגן השר, האיש שלכם במשרד הכי חשוב במדינה, ושיהיה לכם בהצלחה עם עתיד הילדים שלכם. דעה

בווידאו: ח"כ אבי מעוז משווה מעל בימת הכנסת בין הומוסקסואליות לפדופיליה/צילום: ערוץ הכנסת

בעולם שבו ילד כאפות כמו בן גביר הופך לשר, ולנוכל הטינדר יש וי כחול באינסטגרם, אני כבר לא באמת מתפלאה על כך שאבי מעוז, איש שלא הייתי עולה על מונית שנהוגה על ידו, יכהן כסגן שר בממשלה. אני לא מתפלאה - אבל לצערי עדיין לא קהה רגשית מספיק בכדי לא להיגעל עד עמקי נשמתי.

עברתי על כמה אמירות שלו שזכורות לי במעומעם, כי בתפקיד הקודם שלו היה אפשר לנפנף את השלשול הווקבולארי שלו הצידה בקלות, קבלו את הפנינים שייצר המוח הזה - על קבלת להט"בים כאזרחים שווי זכויות מה שהיה לו לומר הוא שזו "מלחמה תודעתית תרבותית", על נשים אמר שהן לא צריכות לשרת בצה"ל, וש"התרומה הכי גדולה שלהם למדינה - שיינשאו". ואלה שלא נישאו, מה? סקילה פומבית? על טראנסג'נדרים הוא בכלל לא מוכן לדבר "לא מקבל את זה - הם תמהונים".

לא, כי אתה - אתה איש סביר והגיוני.

אבי מעוז וחברי נעם בסבב התייעצויות אצל נשיא המדינה יצחק הרצוג לקראת הטלת המנדט להקמת הממשלה, בית הנשיא, 10 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
מה רע בפדופילים? אבי מעוז, על הומואים/ראובן קסטרו

באופן כללי קשה לי עם אנשים שמאמינים במציאות בלתי נראית שמושתתת על חרדה וקיימת בתוך הראש הקהילתי של עצמם במקום במה שקורה בשטח, פשוט כי אי אפשר לדבר איתם מילה בלי להתעצבן, אבל אבי מעוז כשר בעמדת כוח בממשלה זה הרבה יותר ממרגיז, זה ממש מבחיל, ואת זה אני אומרת כאישה שלא נישאה, הרבה מחבריה להט"בים מופלאים, ושומו שמיים, נולדה לאמא ערבייה שהתגיירה ולאבא יהודי ושמאלני. לפי אמונתו של אבי מעוז צריך לירות לי בראש כי לא רק שלא תרמתי למדינה באמצעות החכרת רחמי למטרותיו - "גידול משפחה לתפארת".

מעוז, שהצהיר על מטרתו להילחם "באג'נדה הזאת של משפחות שונות" כי זה "מאיים על עם ישראל. גם פמיניזם מבחינתו מאיים על עם ישראל, כי יש נשים שמפריע להן שהשפה העברית, שפונה אליהן בלשון זכר, גורמת להן להרגיש מודרות.

מבחינת סגן השר אבי מעוז, נשים הן לא יותר מאשר כלי הפצת זרע, יצורים שאמורים לעבור ממצב בו הם משמשות כקונטיינר למצב השני שמצדיק את קיומן והוא עמדת האכלה - של תינוקות, של ה"משפחה המסורתית", ושל גברים כמוהו. גברים מסוג אחר אינם מקובלים עליו, כמובן, להזכירכם את אמירתו הלא פחות ממדהימה שבה הוא משווה בין גברים שנמשכים לגברים לבין פדופילים - "אם אין רע באנשים שנמשכים לבני מינם - מה רע בפדופילים?".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אבי מעוז וחברי נעם בסבב התייעצויות אצל נשיא המדינה יצחק הרצוג לקראת הטלת המנדט להקמת הממשלה, בית הנשיא, 10 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
"התרומה הכי גדולה שלהם למדינה - שיינשאו" אבי מעוז על נשים/ראובן קסטרו

זה האיש שיהיה בעמדת כוח לשנות חוקים במדינה, שיהיה לו קשר ישיר עם החינוך של הילדים שלכם. אם ביבי היה אדם מוסרי אפילו טיפה, הוא היה פשוט צריך לוותר על הממשלה המגעילה הזאת שהוא מקים, כי אין לי ספק שהוא יודע היטב כמה האנשים האלה שהוא נותן להם עמדות כוח, יכולים להזיק בבורותם לכל אזרחי ישראל.

אבל ביבי לא יעשה את זה, כי אצל איש חלש שכל מה שמזין אותו הוא הכוח הדמיוני שניתן לו על ידי הסביבה, בלי הכוח הזה הוא בסך הכל איש מכירות מצויין עם שיער סגול. לכן אין סיכוי שיוותר (כמו שעשה יאיר לפיד, להזכירכם, כשהמצב דרש זאת) לא משנה כמה משחית והרסני הוא, ומה יהיו התוצאות.

הוא לא מסוגל לעשות את הדבר הנכון, ראש הממשלה שבחרתם לכם בפעם המאה, כי מבחינתו זה כמו לוותר על האויר שהוא נושם. הוא חייב להיות ראש הממשלה, ולא בגלל שכל כך אכפת לו מ"ערכי המשפחה" שחסידיו בממשלה דוגלים בהם, אלא כי ככה זה בפטריארכיה הישנה - גברים שלא מנסים לכפות את מחשבתם על כל השאר יסבלו ממשבר זהות וכנראה גם מבעיות אונות, ועבור התקווה המעורפלת לזקפה הלאומית הזאת, הם יקריבו את כולנו.

  • עוד באותו נושא:
  • אבי מעוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully