זוג במיטה אחרי סקס. oneinchpunch, ShutterStock
ShutterStock/oneinchpunch

זו כמות הפעמים הממוצעת שבני זוג מקיימים יחסי מין - אתם עומדים בקצב?

3.1.2023 / 0:01

תהיתם פעם כמה פעמים בני זוג מקיימים יחסי מין בשבוע/שנה והאם אתם עומדים בקצב? בחור פרסם סרטון שבו הוא הביא את המספר המדוייק והתגובות היו חלוקות - וגם: מה ההבדל בין הגילים השונים?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

תהיתם פעם האם אתם עושים מספיק סקס עם הפרטנר שלכם? מסתבר שיש מספר ספציפי שמשקף את ממוצע הפעמים שאנשים עושים סקס, והוא לא כזה גבוה. דניאל צ'אל העלה סרטון לטיקטוק שבו הוא "חשף" שזוג ממוצע מקיים יחסי מין 54 פעמים בשנה והוסיף: "הימים הבאים הולכים להיות מטורפים עבורי".

אם נפשט את המספר הזה, הרי שמדובר במספר ממש לא ממש מאתגר וכל מה שצריך כדי להגיע אליו זה לקיים יחסי מין 5 פעמים בחודש.. אפילו פחות. אלא שרוב התגובות לסרטון הזה היו בסגנון "אני מוריד את הממוצע, אם זה גורם לכם להרגיש טוב עם עצמכם".

גיף זוג אחרי סקס. Giphy
מקיימים יחסי מין לפחות פעם בשבוע? אתם במצב טוב/Giphy

הסטטיסטיקה הרשמית שהתפרסמה ב-2017 גורסת שאדם ממוצע שנמצא בזוגיות מקיים יחסי מין בערך פעם בשבוע. מחקר נוסף שבדק 30 אלף אמריקנים בתקופת חיים של 40 שנה מצא שאלו שמקיימים יחסי מין מעל הממוצע לא בהכרח מאושרים יותר, אבל אלו שמקיימים יחסי מין פחות מפעם בשבוע מרגישים פחות מסופקים מעצמם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כמה פעמים אתם עשיתם סקס השנה?

מתחת לממוצע
כמו הממוצע
יותר מהממוצע
19837 משתתפים

ומה הקשר לגיל?

גיף סקס בסרט "חיים בזמן המלחמה - אליסון ג'אני. Giphy
גיף סקס בסרט "חיים בזמן המלחמה - אליסון ג'אני/Giphy

כמובן שסרטון הטיקטוק הזה מציג אמת חלקית מאוד וחוקרים במכון קינסי לחקר המין, המגדר והפריון באוניברסיטת אינדיאנה בארה"ב החליטו לתת לנו מקור מהימן להשוואה בתחום שבטח יסקרן רבים מכם - תדירות קיום יחסי המין בכל קבוצת גיל.

באופן לא מפתיע, מהמחקר עולה כי הקבוצה הפעילה ביותר היא צעירים בין הגילים 18 עד 29, שעושים סקס בממוצע 112 פעמים בשנה - או פעמיים בשבוע. במקום השני בטבלה נמצאים בני 30 עד 39 עם 86 פעמים בממוצע בשנה, או 1.6 פעמים בשבוע. מנגד, אנשים בגילאים 40 עד 49 עושים סקס בממוצע 69 פעמים בשנה - חצי מקבוצת הגיל הצעירה ביותר שנבדקה.

בנוסף לחלוקה לפי קבוצות גיל, פילחו החוקרים את הנתונים גם על פי מצב משפחתי והמסקנות שהגיעו אליהן לא מעודדות במיוחד. הם גילו כי 34 אחוזים מהנשים והגברים הנשואים דיווחו שהם מקיימים יחסי מין בין שתיים לשלוש פעמים בכל שבוע. 45 אחוזים מהם עושים זאת כמה פעמים בחודש ובעבור 13 אחוזים מהם מדובר באירוע נדיר ביותר שמתרחש רק כמה פעמים בשנה.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully