הגבר שחושף נשים נשואות שבוגדות איתו. Instagram/@mr.play.official, צילום מסך
צילום מסך/Instagram/@mr.play.official

הגבר הזה חושף נשים שבגדו איתו בשיטה מטרידה: "חושבים שאני קיצוני"

26.1.2023 / 23:54

אחרי 12 שנות זוגיות, ג'יי אינגרם החליט לחשוף נשים נשואות שמתחילות איתו ברשת בדרך מקורית אך מעט קריפית:

"החלטתי לחשוף את כל הנשים הנשואות שבוגדות איתי"/Instagram/@mr.play.official

סוחר כלי רכב מגולד קוסט, אוסטרליה, ג'יי אינגרם, הפך לאחרונה לרווק לאחר שסיים מערכת יחסים בת 12 שנים. הוא טען שכשהיה רווק בפעם האחרונה, טינדר בכלל לא היה קיים ושהחשיפה שלו לעולם ההיכרויות הנוכחי היה מאיר עיניים עבורו - בקטע רע. הוא מספר שהזדעזע לגלות כמה נשים תפוסות פלירטטו וניסו להתחיל איתו ברשת. לכן הוא יצא למשימה מעט מוזרה בה הוא הולך לחשוף את כל הנשים הבוגדות שהתחילו איתו - על ידי זה שהוא מדביק את עצמו בפוטושופ לתמונות הרומנטיות שלהן יחד עם בן הזוג הנבגד. מסע הנקמה שלו חוטף הרבה ביקורת ברשת.

אינגרם סיפר בסטורי באינסטגרם שאחת ההחלטות שלו לשנה החדשה היא לבייש בפומבי נשים שפנו אליו - אם יגלה שהן "כבר שייכות למישהו אחר", כשהוא מתכוון לערוך ולהכניס את עצמו לתמונות הזוגיות שלהן.

הגבר שחושף נשים נשואות שבוגדות איתו. Instagram/@mr.play.official, צילום מסך
ג'יי אינגרם חושף נשים נשואות שבוגדות איתו/צילום מסך, Instagram/@mr.play.official

בסטורי ששיתף ב-4 בינואר אמר: "אתם יודעים מה הבנתי בחופשת חג המולד? בזמן שהרבה מכן הנשים פרסמו סטורי עם הגברים שלכן מתחת לעץ חג המולד בפיג'מה התואמת שלכם וכל האיחולים הזוגיים שלכם וזה... בעצם הייתן בתיבת הדואר הנכנס שלי, באותו זמן ובמשך כמה חודשים - וזה לא רק אחת או שתיים (נשים), זה הרבה". הוא הוסיף: "אחת מההחלטות שלי לשנה החדשה היא שאני הולך להיות כן לגבי דברים, אז בסטורי הבא שלי אני הולך לנקוב בשמות של כולכן. המשיכו לעקוב".

לאחר מכן, אינגרם פרסם סרטון שמזהיר נשים ששלחו לו הודעות "מפוקפקות" שהוא יכניס את עצמו בפוטושופ לתמונות הזוגיות שלהן - וישתף אותן בפומבי. "אם יש לך גבר ואת שולחת לי הודעה מפוקפקת, אני פשוט אשים את עצמי בפוטושופ בתמונות הזוגיות שלך ואפרסם אותן", אמר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הגבר שחושף נשים נשואות שבוגדות איתו. Instagram/@mr.play.official, צילום מסך
"גדלתי עם ערכים"/צילום מסך, Instagram/@mr.play.official

הגבר הזה הוא

אינסל שונא נשים
גאון
משועמם
11548 משתתפים

הסרטונים הבאים ששותפו בסטורי שלו באינסטגרם הראו את אינגרם "מצטרף" למספר תמונות של זוגות מאוהבים. תמונה אחת מראה את אינגרם יושב על קצה צוק עם זוג לצד הכיתוב "אנחנו בחופשה". אחרת מראה את אינגרם מניח את ידיו על בטנה של אישה מול מרצדס ג'י-קלאס, כשבן זוגה של האישה בצד השני. תמונה אחרת מציגה חיבוק מביך של השלושה מול בית האופרה של סידני עם הכיתוב "והנה אנחנו תיירים".

הגבר שחושף נשים נשואות שבוגדות איתו. Instagram/@mr.play.official, צילום מסך
והנה הוא מצטרף לזוג המאוהב/צילום מסך, Instagram/@mr.play.official

לא ברור אם הטענות של ג'יי לגבי הנשים נכונות, מכיוון שהוא לא שיתף צילומי מסך של ההודעות אותן הוא טוען שקיבל מהן. עם זאת, הגבר בן ה-33 מתמודד כעת עם הביקורת על תעלוליו ה"קיצוניים", כשרבים יוצאים נגד התנהגותו. "למה לטרוח? במקום לנסות לחשוף את הבוגדים, התמקד בלמצוא לעצמך את החברה שאתה מחפש", הגיב אחד. "זה קצת מוזר", אמר אחר.

עוקב אחר טען שהמשימה של אינגרם להיות "כן" ברשתות החברתיות היא "הזויה" והוסיף: "כן כן, הוא חושב שהוא מתנת אלוהים ונשים פשוט עומדות בשבילו בתור".

הגבר שחושף נשים נשואות שבוגדות איתו. Instagram/@mr.play.official, צילום מסך
חיבוק משולש/צילום מסך, Instagram/@mr.play.official

בעוד שרבים הטילו ספק במוטיבציה למסע הנקמה של אינגרם, חלק שיבחו אותו. "עבודה יפה", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "הגיע הזמן שהאמת תצא לאור".

אינגרם הגן על מעשיו בשיחה עם ה-Gold Coast Bulletin וטען שהוא "גדל עם ערכים". הוא אמר: "איפה שאני גדלתי כולם היו מעורבים אחד בעניינים של האחר. אם עשית משהו לא בסדר, כולם ידעו. בחוף הזהב אתה יכול להתחמק מהרבה בעיות מבלי שיתפסו אותך. בגידה היא לא דבר שכיף שיקרה לאף אחד. גדלתי עם ערכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully