ג'ינה סטיוארט. @strawberriegina, אתר רשמי
אתר רשמי/@strawberriegina

גברים פנויים? "הסבתא השווה בעולם" מחפשת נסיך צעיר

14.2.2023 / 0:19

ג'ינה סטיוארט כבר בת 52, אבל היא רווקה עם ילדה, נראית פנטסטי ועדיין מחפשת זוגיות יציבה: "אני צריכה להיות זהירה לגבי הגבר שאני מכניסה לחיים שלי". צפו בסרטונים שלה

ג'ינה סטיוארט, הסבתא הלוהטת בעולם/@strawberriegina

ג'ינה סטיוארט כבר זכתה לכינוי "הסבתא הכי שווה בעולם". האישה הבלונדינית הלוהטת בת ה-52 טוענת שגברים מכל הגילים מתחילים איתה, אבל היא מבהירה שהיא צריכה להיות זהירה ולשקול בקפידה את מי להכניס לבית שלה.

"אני רווקה, ואני חושבת שככל שאני מתבגרת, אני צריכה להיות יותר זהירה לגבי הכנסת גבר לחיים שלי. במיוחד כשיש לי ילדה", היא סיפרה, אני לא מחפשת מישהו ספציפי. אני מאמינה שיש את המיועד שלי ואתאהב בגבר מתי שהכי פחות אצפה לזה".

סטויארט זכתה לפרסום ב-2018 כשבגיל 48 הגיעה לגמר של תחרות היופי של מגזין הגברים "מקסים", ולאחר מכן זכתה בתקשורת האוסטרלית לתואר "הסבתא הסקסית בעולם", לאחר שאחת מארבע בנותיה ילדה.

אבל היא לא תתנגד אם ה"נסיך" החדש (כפי שהיא מכנה אותו) יהיה צעיר ממנה. הגיל שלו פחות חשוב לה משום שג'ינה, שנראית צעירה בהרבה מגילה, מקבלת הודעות מגברים מכל הגילים וגמישה בקטע הזה. "אם להיות כנה, הרבה מאוד גברים צעירים אוהבים נשים מבוגרות יותר. אני מקבלת יותר חיזורים מגברים צעירים מאשר מגברים מהדור שלי", היא הודתה.

לסטיוארט יש הרבה גברים מפורסמים ב"רזומה" שלה כמו למשל שיין וורן, שחקן הקריקט איתו היא יצאה ב-2022. לאחרונה היא יצאה מעולם הדייטים בגלל מוות של חברה קרובה שלה, אבל היא מתכוונת להסתער שוב בקרוב על "שוק הגברים".

היא סיפרה שבהתחלה היה לה לא פשוט להתמודד עם התואר שניתן לה בתקשורת: "זה שהעניקו לי את 'תואר הסבתא הכי לוהטת בעולם' גאם לי אי נוחות כי הרגשתי כאילו אני מכריזה את זה על עצמי, אבל לא הרגשתי יפה במיוחד. זה די מצחיק, אבל תואר שהוענק לי ע"י העיתונות העולמית ולפני ארבע שנים אפילו הייתה תחרות בעיתונות עם סבתות אחרות, והציבור בחר בי להכי לוהטת".

עוד על חייה
"הסבתא הלוהטת בעולם" חושפת: הטרולים מציקים לי
תרופת סבתא: סודות היופי של הסבתא היפה בעולם נחשפים

הסוד למראה שלה: קור ושמן ורדים

לאחרונה היא חשפה את ה"סוד" בן שלוש הדקות שעומד מאחורי המראה הצעיר שלב- טיפול בטמפרטורות של מינוס 110 מעלות צלזיוס עוזרים לה לדבריה למשור על גופה. טיפול בהיפר-קירור שידוע כקריותרפיה - טיפול בסאונת קור שמעוררת את מנגנוני ההגנה של הגוף, כשאחד מהם הוא כיווץ של כלי הדם, שמצמצם את זרימת הדם לאיברים לא חיוניים בגוף, כמו העור. בו בזמן, הגוף גם משחרר חומרים אנטי דלקתיים ואחרים שמעוררים את תהליכי ההתחדשות של תאי העור ומעודדים סילוק של רעלים. כשההשפעה הקרה חולפת, כלי הדם מתרחבים חזרה וזורם בהם דם עשיר בחומרים מזינים. הזרימה המוגברת הזמנית הזאת של הדם מעצימה את השפעותיהם של המוצרים לטיפוח העור בכך שהיא עוזרת לחומרים הפעילים לחדור לשכבות עמוקות יותר. תוצאות מרשימות נוספת של קריותרפיה היא החזרת הברק לעור, מיצוק זמני של העור ושיפור זרימת הדם באזור הפנים.

"קריותרפיה היא הטיפול המועדף עלי. אני מאמינה שזו הסיבה שאני מרגישה ונראית רעננה. זה מעיין הנעורים שלי", היא אמרה ל-news.com.au, "אני מקפיאה את עצמי ב110- מעלות למשך שלוש דקות בכל פגישה". הסבתא טוענת שהטיפול "מדהים" לקולגן ולבריאות העור, והוסיפה שהוא שורף עד 800 קלוריות בכל מפגש.

"אני עושה את זה כבר שנה וראיתי תוצאות מדהימות. אני עושה את זה פעמיים בשבוע", אמרה.הבכל הנוגע לתזונה שלה היא בוחרת מזונות עשירים בחלבון ונמנעת מאלכוהול. שגרת הטיפוח היומית שלה כוללת גם שימוש בשמן ורדים, שלדבריה הוא "הנשק הסודי" שלה.

@ginastewartofficial My favourite song at the moment, Miley Cyrus Flowers, which smashed Spotify's one-week streaming record with more than 96m streams last week, and topped charts around the world including in the UK, Australia, Canada and China. #mileycyrusflowers #mileycyrus #mileycyrusedit #fyp #music #musica #musicvideo ♬ original sound - Gina Stewart

ג'ינה נוהגת לעלות תמונות נועזות לאינסטגרם שלה, שם יש לה מעל 347 אלף עוקבים, אך חלק מהתמונות נמחקו בגלל חושפנות יתר. סגלל זה היא פתחה גם חשבון נועז ב"אונלי פאנס" ומרוויחה לא מעט כסף שם.

אבל לתהילה שלה יש מחיר, כאשר ב-2022 היא אולצה לעזוב את הבית שלה אחרי שצלמי פפראצי גילו איפה היא גרה. "אני לא מפרסמת את הכתובת שלי בגלל צלמי הפפראצי, אך מדי פעם אני נאלצת לעבור כתובת משום שהם מגלים איפה אני גרה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully