ג'זמין דיי. Instagram/jazmynedayfitness, צילום מסך
צילום מסך/Instagram/jazmynedayfitness

דוגמנית עם חזה ענק חושפת באיזה מדינות מתייחסים אליה כאל חתיכת בשר

7.3.2023 / 0:02

ג'זמין דיי טוענת שאנשים בוהים בה ומטרידים אותה בגלל שדיה הגדולים - שהגיעו לגודל M אחרי שני ניתוחים: "אני לא לטעמם של כולם, אבל זה בסדר". אבל מסתבר שיש כמה מדינות שבהם לא מסתכלים עליה בכלל ברחוב

ג'זמין דיי מדגמנת פריטי לבוש שונים/Instagram/jazmynedayfitness

ג'סמין דיי היא דוגמנית ומשפיענית רשת בעלת חזה גדול במיוחד (בגודל M) ובשיחה עם הניו יורק פוסט היא חשפה איך אנשים מתנהגים אליה בכל העולם, כשהיא בעיקר מאשימה את האמריקנים בגסות יתר. ג'זמין, לה יש מעל לחצי מיליון עוקבים באינסטגרם ועמוד ONLYFANS פרובוקטיבי, טוענת שאנשים נועצים בה מבטים ומציקים לה בגלל החזה הגדול שלה. בת ה-29 מווילס סיפרה שאנשים בארצות הברית מגיבים אליה בצורה פתוחה והם מאוד ישירים. "הם יצביעו ויצחקו, או יעצרו ויסתכלו, הם לא יחביאו את מה שהם עושים", היא סיפרה. היא אומרת שהפעם היחידה שאנשים שם קצת מתחבאים, זה שהם מנסים לצלם אותה בסתר.

"אני חושבת שהם שוכחים שאני בת אדם, חושבים שאני רק גוש בשר עם חזה גדול". דיי טוענת שלעומתם האמירקנים האנשים בבריטניה אמנם גם כן ביקורתיים, אבל לא בוטים כמו בארצות הברית. "אנחנו יותר שמרניים בבריטניה, והרבה פחות קולניים", היא מספרת, "מביטים בי בצורה כועסת, בעיקר נשים אחרות".

לטענת דיי, המקום היחיד שבו היא יכולה ללכת ברחוב בשקט בלי שיבקרו אותה הוא אוסטרליה. דיי, שהייתה גרה במלבורן, טסה לשם בחופשות, והיא בהלם מאיך שמתייחסים אליה. "מתייחסים אליי כמו אל כל בן אדם אחר. הם שומרים על קשר עין, לא מביטים או מצביעים", זה באמת מרענן, אני אוהבת את האנשים באוסטרליה". היא טענה שבגלל זה אוסטרליה היא אחד המקומות האהובים האלה בעולם.

עוד חברה

"אני לא יכולה לטוס במחלקת תיירים כי החזה העצום שלי לא מותאם למושב"

לכתבה המלאה

ואיך היא נראתה לפני הניתוחים?

דיי עברה ניתוח הגדלת חזה בשנת 2018 ואז בשנת 2020, כדי להשיג את מה שהיא קןוראת לו "גוף החלומות" שלה. לפני כן החזה שלה היה בגודל D, לעומת הנוכחי ששוקל ביחד כ-4.5 ק"ג. היא החלה את המסע לשינוי הגוף ב-2017, השילה ממשקלה כ-35 קילוגרם, והעלתה מסת שריר באמצעות אימונים ודיאטה.

המשפיענית פופולרית במיוחד ברשתות החברתיות, הודות למראה הייחודי שלה, עם 386 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם הראשי שלה, ו-298 אלף בחשבון האימונים שלה.

@jazmynedayfitness Push/pull/legs session ?? Light weight lunges as I'm still getting used to working my legs with the added weight ? and my balance ⚖️ #workout #gym #gymmotivation #weightlifting #fitness #fitnessmotivation #girlswholift #viral #viralvideo ♬ Come Check This - FETISH

דיי אוהבת את הגוף החדש שלה, למרות שהיא יודעת שיש אנשים שחושבים שזה מגוחך. "אני מבינה את זה, אני לא לטעמם של כולם, וזה בסדר", היא מודה, "צריכים לחיות את החיים לפי איך שאת רוצה, לא יכולים לשלוט על מה שכולם אומרים. אם יש להם בעיה עם איך שאני נראית, זה בעיה שלהם", היא מוסיפה, "אם את רוצה להשיג משהו בשבילך, לכי על זה. את לא יכולה לחיות בשביל אנשים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully