אישה תוקפת את האישה בזנות ששכבה עם בעלה. reddit, צילום מסך
צילום מסך/reddit

תיעוד מטריד: תקפה באלימות והפשיטה את עובדת המין ששכבה עם בעלה

17.2.2023 / 0:08

אישה מצאה תמונות של בעלה עם עובדת מין במכון עיסוי בפוקט והחליטה לנקום - אבל לא בו. היא עקבה אחריו ותקפה את הבחורה איתה שכב במכות קשות לעיני אנשים רבים. המשטרה החלה לחקור את האירוע

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אישה מכה את המאהבת של בעלה/REDDIT

הסרטון הבא מציג תיעוד מזעזע של אישה זועמה שתוקפת עובדת מין עירומה אותה היא תפסה באמצע אקט מיני עם בעלה. על פי הדיווחים בתקשורת התאילנדית, האישה הנבגדת מצאה תמונות של הזוג בטלפון של בן זוגה, ולאחר מכן עקבה אחריו למכון המסאז'ים שאליו הלך בעיר פוקט ב-25 בינואר.

הבעל כבר עזב את המקום, אבל היא גילתה את עובדת המין יושבת על כיסא. הסירטון מראה כיצד היא תולשת את המגבת שאותה לבשה, חושפת את גופה הערום ולאחר מכן פוצחת בסדרה של בעיטות ומכות לפניה במשך יותר מחמש דקות. בשלב מסוים האישה עמדה מעל המסאז'יסטית ההמומה, מונעת ממנה לגשת לטלפון שלה, מושכת בשערה בזמן שנשים אחרות שכנראה עובדות במקום צפו בהלם. הבחורה הצעירה נשמעת מתנצלת מספר פעמים ואומרת "לא ידעתי שיש לו אישה, אני אפסיק להיפגש איתו".

צפו בתיעוד

כפי שנראה בסרטון, יש במקום מספר צעצועי מין, מראות, כיסאות מין, וממחטות משומשות. על פי הדיווח הלקוחות של המכון משלמים בערך 2000 באט (כ-200 שקלים), על פגישה של שעה עם אחת מהעובדות.

עוד נקמות כואבות
קשה לצפייה: תקפה את המאהבת של בעלה - והשליכה אותה מגשר

תמונות קשות: בעל הכה באכזריות את אשתו והמאהב - וזכה לתמיכה גורפת

המשטרה חוקרת את התקיפה באי החופשות הפופולרי שידוע בחופים שלו ובחיי הלילה הנועזים. קולונט סראווט צ'ופרסיט, ממשטרת מחוז פוקט אמר ששוטריו חוקרים את התקרית. "השוטרים בודקים היכן זה קרה, אף אחד לא מזהה את המכון. לא היו תלונות מאף אחד מהנוכחים, ואני מעודד את הנתקפת לדווח על המקרה למשטרה. אנחנו נחקור זאת בלי שום קשר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

עורך הדין אנאנטרק פט'ין אמר שהפרטים של התקיפה לכאורה הודלפו לו. הוא אמר שזה קרה בבית בושת בפוקט, שם האישה הצעירה ניהלה רומן עם בעלה של התוקפת. "התקיפה היא פלילית והנתקפת יכולה לדווח על כך למשטרה. אני חושב שהתוקפת עשתה משהו חמור במיוחד בגלל שיש מספר אנשים בחדר וראו אותה מכה ומפשיטה אותה. זה לא מקובל מה שהיא עשתה. זה צריך להיות מטופל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully