זוג מסריח. ShutterStock
ShutterStock

סיפור מהתחת: "בעלי לא סולח לי שהפלצתי לידו. אני הרוסה"

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 17:56

אישה חלקה עם העוקבים שלה את הסיבה המביכה בגללה בעלה מזה תשע שנים לא יכול להפסיק להזכיר לה אירוע לא נעים שקרה באחד הלילות, ושואלת בעצתם. תגידו אתן - מה אתן הייתן עושות?

תמיד עדיף לשחרר דברים מאשר לשמור בבטן. או שלא?

אישה נשואה חשפה כי בעלה , שלידו ברח לה פלוץ פעם אחת, נגעל ממנה וכינה את אירוע הגאזים המצער "דוחה ומקומם לחלוטין". רק נוסיף ונאמר, שזה קרה רק פעם אחת במהלך מערכת היחסים שלהם שהינה בת תשע שנים.

האישה סיפרה לעוקביה שהיא מודעת לכך שגילויים בלתי הולמים ופומביים של תפקודי גוף שונים כגון גרעפסים ועוד קצת מגעילים את האיש שהתחתנה איתו, וסיפרה על הפעם שבה אחד מחבריו פלט גרעפס, והיא בילתה את כל הטיול שלהם הביתה בהאזנה לתלונות שלו על כמה שזה היה גס ודוחה.

"רשמתי לפני שהוא נגעל מכאלה דברים, והגבלתי את הרגעים הפחוחות אתסטיים של החיים שלי לחדרים סגורים או לרגעים בהם הוא איננו - עד היום זה קרה רק בחדר האמבטיה והשירותים או שהוא לא היה בסביבה כדי לשמוע את זה", כתבה.

כלומר, עד שלילה אחד גורלי היא שכחה לכווץ את השרירים הטבעתיים ברגע הנכון, שבו הפיצה שאכלה חזרה לרדוף אותה, והגרוע מכל קרה - בעוד שהיא שוכבת במיטה ליד בעלה, היא הרשתה לאחד לברוח לה, רשלנות שעליה היא מצטערת עד לרגע זה ממש.

גיף פאוור ריינג'ר צהוב מפליץ. Giphy
לא נעים/Giphy

להפליץ לידו או לא?

מה פתאום. זה לא נשי, ופוגע במשיכה
כן, מה קרה, רק לו מותר להיות מגעיל"??
כשיש אהבה, לאף אחד לא אכפת
אף אחד לא מפליץ על אף אחד, וזהו - סגור?
3678 משתתפים

פלוץ הוא הדבר הכי לא נשי שאישה יכולה לעשות, במיוחד מול בעלה", אמר לה אז, וכינה זאת "דוחה ומקומם". היא הודתה שהיא נבוכה, ופירטה כי היה מדובר בנאד שהיה מביך אותה גם אם הייתה לבדה בשירותים - והייתה מזועזעת מהפאשלה שלה. למחרת בבוקר היא התנצלה בפני בן זוגה הממורמר, אך ללא הועיל.

"אמנם הוא קיבל את ההתנצלות שלי, אבל מאז שזה קרה, הוא כל הזמן מזכיר לי את זה בדרכים שונות כאילו הוא מלמד אותי לקח ודואג שלעולם לא אעשה את זה שוב", התלוננה. למשל, אם זה קורה בסרט או תוכנית שהם צופים בה, הוא יזכיר לה כמה זה מגעיל בכך באמצעות השמעת סאונד ממורמר ונגעל וציון רמת חוסר התרבותיות של המנהג.

בצר לה פנתה האישה האלמונית לחברתה לייעוץ יחסים, ובמקום "להציע משהו מועיל", כתבה האישה, חברתה התרגזה ומיד נזפה בבעל על התנהגותו, והתעקשה שהיא לא צריכה להרגיש אשמה על זה ואמרה ש"מדובר בפונקציה טבעית של הגוף".

"אני מבינה שזה לא ביג דיל עבור אנשים רבים, כמו חברה שלי, ושלהפליץ ליד בן הזוג שלהם זה זה עניין יומיומי, אבל עבור בעלי זה כן דבר גדול", המשיכה האישה "מאחר וזה באמת הדבר היחיד שהוא בגי דיל עבורו, ולמרות שאחרים אולי אומרים שזה לא חשוב, בשבילי זה צריך להיות חשוב, כי בעלי, שאותו אני אוהבת ושמבחינות אחרות הוא מבין ונפלא, חושב שזה מגעיל" היא הוסיפה.

מה אתן חושבות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully