המרגלת הרוסיה לשעבר אלייה רוזה. (@aliiaroza, צילום מסך
צילום מסך/(@aliiaroza

"הייתי מרגלת רוסיה - הטיפים שאני נותנת לך יפתו כל גבר"

15.2.2023 / 15:53

אלייה רוז'ה, מרגלת רוסיה לשעבר, חולקת לכבוד יום האהבה שחל אתמול (אבל מה זה משנה - חיפוש האהבה נשאר רלוונטי תמיד) חמישה טיפים של פיתוי, שלטענתה עובדים על כל גבר. למרבה הפלא, הטיפים אפילו לא מטופשים לגמרי

המהפך של המרגלת הרוסיה לשעבר אלייה רוזה/aliiaroza

מרגלת לשעבר, ילידת ברית המועצות, חולקת את הטיפים הטובים ביותר שלה לפיתוי גברים, ואת זה היא עושה מתוקף סמכותה באומנות הפיתוי, ואצלה זה ברמה הפלילית. מדובר במומחית בהנחת מלכודות דבש ל"מטרות" פרופיל גבוה, אך חרמניות בדיוק כמו מטרות בלתי חשובות.

אלייה רוזה, 37 מתארת ​​את עצמה כ"מאסטר מניפולטורית", ומפרטת איך זה קרה: "לימדו אותי איך לפתות כל גבר במהירות ובקלות, כולל פושעים מסוכנים", התרברבה הברונטית במהלך ראיון למגזין ג'אם פרס.

ביום האהבה האחרון היא הואילה בטובה ושיתפה בחמישה טיפים אותם היא מגדירה כחיוניים לנשים שמחפשות גבר, ואף הגדילה ואמרה שהטיפים שלה הם "בולט פרופ", כלומר חסיני תקלות. כן, כן.

המרגלת הרוסיה שנותנת עצות פיתוי. אינסטגרם, צילום מסך
הטיפים חסיני תקלות. למעט התקלות שקורות, כאילו/צילום מסך, אינסטגרם

סיפור הרקע שלה (האמיתי) מרתק - היא נולדה בברית המועצות והפכה למרגלת כשהייתה רק נערה, ולמרות שהטיפים שלה ממש טובים, מן הראוי לציין שהיא ניהלה רומן עם אדם שעליו הייתה צריכה לאסוף מודיעין, ועוד במהלך משימתה הרשמית הראשונה כמרגלת - אדם בשם ולדימיר.

"במשימתי הראשונה, הייתי צריכה להעמיד פנים שאני זונה כדי שאוכל ללכת למועדון ולפתות את מנהיג כנופיית פשע שסיפקה סמים למדינה. זה היה פשוט מטורף, הסתובבתי עם אנשים שילחמו אחד בשני והרגו אחד את השני".

לדבריה, מקורביו של ולדימיר גילו במהרה שהיא מרגלת, ולא איחרו להגיב "הכניסו אותי לאוטו, זרקו אותי ביער חשוך, ועשרה גברים התחילו להכות אותי", אמרה. "ולדימיר הציל אותי ממוות.". כשהזוגיות שלה עם ולדימיר נקטעה בעודה באיבה עקב מותו האלים של ולדימיר, היא התאהבה באוליגרך רוסי, לו נישאה ב-2006. גם זה לא החזיק הרבה זמן, כי כגם הוא, תארו לכן, נכלא ומת מאוחר יותר בכלא. רוזה ברחה ממוסקבה עם בנה הצעיר, פלטון, ולא שבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ועכשיו לטיפים

המרגלת הרוסיה שנותנת עצות פיתוי. אינסטגרם, צילום מסך
״אל תתמקדי במראה חיצוני - זה פחות חשוב לגברים״/צילום מסך, אינסטגרם

טיפ מס'1 - אהבה עצמית
"קודם כל, אם את רוצה לפתות מישהו, את צריכה להתחיל עם עצמך", הצהירה המרגלת בדימוס "תאהבו את עצמכם, תעבדו כל הזמן על בניית האהבה וההערכה העצמית שלכם. גברים יתייחסו אליך כמו שאת מתייחסת לעצמך".

טיפ מס' 2- זה לא חיצוני
רוזה מדגישה בבולד את התובנה הבאה, שתכליתה להסביר לנשים שהן לא צריכות להתמקד יותר מדי במראן החיצוני, ולא להיות מפתות בצורה שקופה מדי, ולא מזמינות באופן ישיר. בניגוד למה שנהוג לחשוב, "לגברים לא אכפת מהמראה כמו שאכפת להם מהאישיות, הכריזמה והמיניות שלך", היא טוענת בתוקף "אל תעברי ניתוח פלסטי, אל תעשי אפילו דיאטה, אלא אם כן את עושה את זה בשביל עצמך ולא בשביל מישהו אחר. תמיד תחזרי לשלב 1 הושתמשי באישיות שלך כדי לפלרטט ולהקסים את הגבר שאת רוצה."

והיא מוסיפה: "גברים הם 'ציידים' - אישה זמינה מדי לא תהיה מעניינת אותו באותה מידה, ולא לאורך זמן. תהיי מוזה, תוסיפי קצת מסתורין."

טיפ מס' 3 - זמנכן יקר
המרגלת מציעה לנשים לבחור את מטרותיהן כראוי: "אל תבזבזי זמן על גברים שלעולם לא ישתנו", היא מפצירה. "למדי את המטרה שלך וגרמי לו לעבוד קצת בשבילך. בדקי אותו. אם הוא ייכשל, אל תחכי שהוא ישתנה בעוד שנה. עדיף להעריך את הזמן והאנרגיה שלך ולהמשיך הלאה מאשר לחכות למטרה גרועה".

טיפ מס' 4 - נעילת המטרה
והיא מסבירה: "בחרו את המטרה ואת כר המרעה באופן רציונלי", הצהירה. "אם את אוהבת אוהבי ספורט, לכי למשחקי ספורט, אם את אוהבת גברים רוחניים, לכי למרכז מדיטציה או פסטטיבל, אם את אוהבת גברים עם אוריינטציה עסקית, לכי לכנסים מקצועיים. תחומי עניין ואינטרסים משותפים מאחדים אנשים סביב בסיס שאפשר לבנות ממנו משהו יחסית יציב."

טיפ מס' 5 - סובי במעגל
לבסוף, לאחר שהציידת התמקמה על המטרה שלה, המרגלת לשעבר מייעצת לקחת את זה צעד קדימה ולפתות גם הסביבה, ליתר ביטחון, ולשם כך עליה לחדור למעגל הפנימי של הניצוד. "זה לא נגמר בו - כדי להחזיק, את צריכה לפתות גם את המעגל הפנימי שלו. את אמא שלו, חברות שלו, קולגות שלו. אם האנשים שלו שלו לא יאהבו אותך, סביר להניח שהוא לא ימשיך איתך מערכת יחסים.".

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • יחסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully