אריאנה דיוויס. @yourlittlecutiee, צילום מסך
צילום מסך/@yourlittlecutiee

"אני בייביסיטר שאוהבת 'לטפל' באבות של הילדים כשהם הולכים לישון"

3.3.2023 / 0:17

אריאנה דייויס, בלונדינית יפהפיה בת 19, העלתה סרטונים פרובוקטיביים לטיקטוק והצהירה שהיא נהנית "לפנק" את האבות הרווקים של הילדים עליהם היא שומרת. היא קיבלה מלא תגובות נלהבות של גברים, אבל פושרות מאוד של האימהות ונאלצה למחוק את הטי טוק שלה

הסרטונים של הבייביסטר אריאנה דיוויס/@sillycuteangel

תכירו את אריאנה דייויס. סטודנטית בת ה-19 מפלורידה שמתפרנסת מלעשות בייביסיטר על ילדים קטנים, אך לטענתה התחביב שלה הוא "לדאוג" לאבות שלהם אחרי שהילדים הולכים לישון. "הסיבה שאני אוהבת לעשות בייביסיטר על ילדים היא לקבל כסף על לשחק איתם", כתבה דייויס בסרטון טיקטוק ויראלי שצבר מעל 4 מיליון צפיות (לפני שנמחק), אבל היא הוסיפה: "כאשר הילדים הולכים לישון, אני יכולה לדאוג לאבות הרווקים שלהם".

"האם תשכרו אותי?", הוסיפה אריאנה היפהפיה הבלונדינית בזמן שהיא מצטלמת מול המראה בתוך חדר ילדים. דייויס העלתה סרטון נוסף שבו היא אמרה: "ההורים הרווקים של הילדים שאני שומרת עליהם אומרים לי שאני נראית ממש טוב ושואלים אם אני רוצה להישאר לארוחת ערב".

אריאנה דיוויס. @yourlittlecutiee, צילום מסך
"אוהבת להיות בייביסיטר"/צילום מסך, @yourlittlecutiee
אריאנה דיוויס. @yourlittlecutiee, צילום מסך
"וכשהאבות מבקשים ממני להישאר"/צילום מסך, @yourlittlecutiee

''אני פשוט בעניין של גברים מבוגרים...'' חשפה אריאנה והוסיפה שהאהובים עליה הם בדרך כלל באמצע שנות ה-40 לחייהם והוסיפה שהיא מרגישה מאושרת במיוחד כשהגברים אומרים לה שהיא נראית טוב.

אריאנה דיוויס. @yourlittlecutiee, צילום מסך
מישהו מחפש בייביסיטר?/צילום מסך, @yourlittlecutiee

כמובן שהתגובות של גברים מלאים בטסטוסטרון לא איחרו להגיע ואחד כתב לה: "נראה שאני חייב לפטר את הבייביסיטר הנוכחית שלי". אלא שהאימהות שנחשפו לפוסט שלה ממש לא אהבו אותו ואחת גם כתבה לה: "זו הסיבה שיש לי מצלמות בבית". "לגברים לא אכפת מהילדים שלהם, כל עוד הם מרוויחים בזכותם", כתבה אמא נוספת.

אריאנה דיוויס. @yourlittlecutiee, צילום מסך
מתכוננת ל"אחרי הבייביסטינג"/צילום מסך, @yourlittlecutiee
אריאנה דיוויס. @yourlittlecutiee, צילום מסך
אריאנה דיוויס/צילום מסך, @yourlittlecutiee

הנה כמה מהסרטונים שלה

דייויס מחקה את הטיקטוק שלה בעקבות הסערה שיצרו הסרטונים האלו, אך העידה שהיא לא מתרגשת מהביקורת שהיא מקבלת. "כשאני לא לומדת, אני אוהבת לטפל בילדים. אבל לא רק בהם אני רוצה לטפל", היא אמרה בעמוד ה"אונליפאנס" למבוגרים שלה. "אם תיתנו לי הזדמנות, אוכיח את הכישורים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully