האישה עם הכי הרבה פירסינג בעולם. mostpiercedwomanelainedavidson, צילום מסך
צילום מסך/mostpiercedwomanelainedavidson

שברה את שיא גינס עם 15,000 פירסינג, כולל 3,500 רק ב.. נרתיק

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 0:30

אלן דוידסון כבר הפכה מזמן לאישה עם הכי הרבה פירסינג בעולם, אבל היא ממש לא מתכוונת לעצור: "רוצה שיהיו לי לפחות 20,000 פירסינג על גופי". היא מתגוררת בבריטניה, אבל נאלצה לטוס לארה"ב כדי לעשות את זה באיבר המין.

האישה עם הכי הרבה פירסינגים בעולם/ITV

מי שייתקל במקרה ברחוב באלן דוידסון לא ממש יבין איך היא נראית. הסיבה: גופה מכוסה במעל 15,000 פירסינג, כולל על פרצופה וגם.. הנרתיק שלה. אלן מכוסה בפירסינג מכף רגל ועד ראש והיא טוענת שיש לה 3,500 פירסינג רק על הנרתיק. למרות שהתכשיטים שעל גופה שוקלים מעל 3 ק"ג היא טוענת שהיא רוצה להתחמש בלא פחות מ-20,000 כאלו כדי לבסס את שיא העולם שהיא מחזיקה בו.

אלן, שנולדה בברזיל וחיה כיום באדינבורו, הסבירה שהיא נאלצה לטוס לארה"ב כדי לשים פירסינג בנרתיק שלה משום שבבריטניה לא היו מוכנים לעשות דבר כזה. בריאיון שהעניקה לאחרונה היא נשאלה האם היא לא מקבלת זיהום מכל המתכת הזו שעל גופה, והיא ענתה: "לא, צריך להיזהר מאוד אבל כדי שזה לא יקרה. אני משתמשת בחומץ כדי לנקות אותם ויש לי רופאה נפלאה שמאוד מבינה אותי".

היא התייחסה לתגובות שהיא מקבלת ברחוב על המראה שלה ואמרה: "יש אנשים שאוהבים את זה ויש שלא, אבל אני רגילה לתגובות טובות ורעות. התחלתי עם זה כשהייתי מאוד צעירה, תמיד רציתי לשבור את שיא גינס, זה היה החלום והתשוקה שלי. פגשתי אנשים שהתחרו איתי על שיא גינס, הפכנו להיות משפחה. זה אחד הדברים הטובים שקרו לי".

צפו בריאיון איתה

אלן, אחות לשעבר, שברה בפעם הראשונה את שיא גינס במאי 2000 כאשר על גופה היו 462 פירסינג בלבד, כולל 192 על הפנים שלה. מעבר לפירסינג, אלן גם צובעת את השיער שלה בשלל צבעי הקשת וגם קעקעה את הפנים שלה כך שבקושי אפשר לזהות אותה.

לא מספיק מוזר לכם? אז חשוב שתדעו שהיא גם ישנה על מיטת מסמרים, הולכת על אש, שוכבת על זכוכית שבורה ובעלת חגורה שחורה בג'ודו שאותה הרוויחה בזמן שהותה ביפן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully