אישה צעירה מתאפרת מול המראה. ShutterStock
ShutterStock

המסקרה המושלמת לא קיימת - אבל את יכולה לערבב לך אחת

26.2.2023 / 16:51

לכל מסקרה יש יתרונות וחסרונות - אחת רק מאריכה, השניה רק מעבה, ולאחת איכשהו יש רק צבע. טרנד הטיקטוק הזה גילה לנו שלא צריך לבחור - אפשר לערבב, לשתות את הקוקטייל וגם להישאר עם כוס מלאה. ככה עושים את זה

[ למרות שמו הדרמטי, הטרנד הויראלי הזה הוא די פשוט לעשייה. למה קוקטייל? כי כמו שמשתמשים במרכיבים שונים כדי ליצור קוקטייל בהתאמה אישית, על ידי שימוש במסקרות שונות אפשר לקבל גם ריסים קאסטם-מייד, עשויים בהתאמה אישית בדיוק איך שאת אוהבת, בין אם מדובר באורך, עובי, נפח, הפרדה, תלתול, הרמה או כל אלה בו זמנית.

בזמן שטכניקת האיפור עצמה די פשוטה, יכול להיות מאתגר למצוא את המוצר הנכון. הרי אין בשוק מסקרה שיכולה לעשות הכל. חלקן מאריכות, חלקן מעבות, אחרות מעגלות, אבל אנחנו רוצות לשתות את הקוקטייל ולהישאר עם כוס מלאה, נכון?

ראשית, כדאי לזכור שלמסקרות יש בדרך כלל חיי מדף קצרים כשלושה חודשים לאחר פתיחתן, פחות או יותר, אם סגרתן טוב והטמפרטורה של החדר לא מזיקה או מייבשת אותן. אז לא לקנות שש מסקרות שונות בבת אחת, קודם נסו את זה עם אלה שכבר יש לכן, וזכרו שיש המון חברות שמוכרות מסקרות זולות וטובות, כמו essence שידועה במסקרות שלה.

@itsashleimajor This has been in the drafts for a hot min #fy #fyp #aarontaylorjohnson ♬ i hate all of u - roham

בשביל קוקטייל מוצלח, צריך איזון בין המרכיבים, וגם בשביל קוקטייל המסקרות כדאי להשתמש בשתיים - שלוש שונות, שמאזנות אחת את השניה.

איך?
לתוצאות הטובות ביותר כדי להתחיל מן הקל אל הכבד, כלומר - פריימר (כן, זה כזה דבר), ואז מסקרה מאריכה, ורק בסיום להשתמש במסקרה מעבה ומעגלת, לנפח והרמה.

כדאי לזכור
כשאת קונה מסקרה, נסי להתאים את אורך המברשת לעפעף שלך, כך שיהיה לך קל להיכנס לכל פינה, מעל ומתחת, לציפוי מלא של הריסים. זה גם חוסך בלגן והכתמות בלתי נחוצות על העפעף, או כמו שבמקרה שלנו - ממש על המצח. טיפשי, אבל בבוקר דברים כאלה יכולים לקרות.

הסדר הנכון יעזור לכן למנוע גושים מיותרים, וישיג את התוצאה הטובה ביותר. מורחים את המסקרה הראשונה על שתי העיניים, ואז ממשיכים עם המסקרה השנייה, כי המסקרה המעבה עובדת טוב יותר כשיש לה משהו חוץ מהריסים להיצמד אליו - אבל רק אחרי שנותנים לראשונה להתייבש במשך כמה שניות.

אילו מסקרות מתאימות לטרנד הזה?
כולן. ליטרלי כל מסקרה שאת אוהבת - שימי לב שמסקרות מאריכות מלוות בדרך כלל במברשת ארוכה ודקה יותר, ומסקרה מעבה מגיעה עם מברשת עבה וצפופה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully