אני יכולה להרים משקולת של 20 קילו עם השדיים. @ keyonat03/Tiktok, צילום מסך
צילום מסך/@ keyonat03/Tiktok

אתגר ה-boob lift שבר את הרשת: נשים מרימות חפצים עם השדיים

10.3.2023 / 0:06

שולחן עם כיסאות, שואב אבק ומשקולות של 20 ק"ג: בחורה שרצתה לבדוק עד כמה שדיה חזקים, העלתה סרטון שהצית אתגר ויראלי ברשת. צפו בחלק מהסרטונים (ונסו בעצמכן להרים משהו עם החזה)

אני יכול להרים משקולת של 20 ק"ג עם השדיים/@keyonat03

ראינו כבר הרבה דברים מוזרים בטיקטוק, אבל יש מצב שה-"boob lift" שבר שיא חדש - הכל התחיל עם בחורה עם חזה גדול שהעלתה לרשת סרטון שצבר ב-15 מיליון מיליון צפיות. היא לא חושפת את הציצים אלא רק מראה כיצד היא מרימה בעזרתם חפצים. הסרטון התפשט כמו אש בשדה קוצים, כאשר בחורות רבות נוספות צילמו את עצמן מרימות דברים עם החזה.

אחת מהן הגדילה לעשות כשחשפה את עצמה נושאת.. שולחן עם שני כיסאות באמצעות החזה הענק שלה. לקראת סוף הסרטון שלה שצבר מעל 2 מיליון צפיות, הבחורה פרשה את ידיה לצדדים כדי להוכיח שרק החזה מחזיק את השולחן. היא העלתה את הסרטון אחרי שהיא ראתה בחורה אחרת בשם ג'וס, מרימה שקית פלסטיק גדולה.

@fat..girl98 #stitch with @joss_maura alright thats enough!! Tit•tok got a hold on me. Got me picking up everything around the house? #trending #fyp #travelallacrosstheworldjusttomeether #xyzbca #doritostriangletryout #fypシ゚viral ♬ Mrs. Right - Mindless Behavior

בחורה בשם קנויה הצליחה לצבור מעל 54.8 מיליון צפיות בסרטון שבו היא נשאה באמצעות שדיה משקולות ששוקלות מעל 20 ק"ג. מי שארגנה את אתגר הטיקטוק הזה היא בחורה בשם ונסה, שהחלה את הטרנר הזהעוד באוקטובר השנה שעברה. היא החלה לבדוק את הכוח של החזה שלה עם סדרה של סרטונים שבהם היא אתגרה את עצמה והעלתה בכל פעם את המשקל. היא אפילו הצליחה למקום שם שואב אבק והרימה רגל אחת.

אז קדימה נשות ישראל - תראו להם מהו כוח נשי אמיתי ותתחילו גם להרים חפצים עם השדיים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully