המורה דיאנה לורה. soydianalcc, צילום מסך
צילום מסך/soydianalcc

מורה לכיתה א' חשפה: "נאלצתי לחסום אבות חרמנים שהחלו לעקוב אחריי בטיקטוק"

21.4.2023 / 0:12

דיאנה לאורה היא מורה בבית ספר יסודי שמאוד פעילה ברשתות החברתיות והפכה להיות פופולרית, אך מתמודדת עם אבות שעוקבים אחריה, מגיבים לה וגם צוחקים עליה: "הפיצו תמונות שלי בקבוצות ווטסאפ, הצטערתי בשבילם"

המורה דיאנה לורה/soydianalcc

מורה בבית ספר יסודי במקסיקו טוענת שהיא נאלצת להתמודד עם "אבות חרמנים" של הילדים שהיא מלמדת ושעוקבים אחריה באינסטגרם ובטיקטוק. דיאנה לאורה היא ביום מורה לכיתה א' בגוואדלחרה ובשעות הערב היא גם אושיית רשת פופולארית מאוד עם קרוב לחצי מיליון עוקבים בטיקטוק ו-100 אלף עוקבים באינסטגרם - שם היא מעלה תמונות סקסיות וסרטונים שלה בהלבשה תחתונה ובגדי ים.

לארוה בת ה-26 הצטרפה לטיקטוק ב-2018, אבל החלה להיות פעילה בו כשהיה לה משעמם מאוד בעיצומה של מגיפת הקורונה. "התלמידים שלי היו צעירים מדי כדי לדעת משהו על טיקטוק, אבל בשנה שעברה לימדתי ילדים בכיתה ג' שהם קצת יותר גדולים והם אמרו לי שהם ראו אותי בטיקטוק", סיפרה דיאנה.

התלמידים הם הבעיה הקטנה שלה, כיוון שלטענתה "הם אמרו שהם גאים בכך שיש להם מורה כל כך יפה ומפורסמת, חלקם אפילו ביקשו חתימה ממני". אלא שלא רק הילדים שמו לב אליה, אלא גם האבות שלהם שהחלו לעקוב אחריה ולהשאיר לה תגובות ברשת. "היו גם אבות שאמרו לי שהם ראו אותי בטיקטוק, אבל כשהם התחילו להגיב על סרטונים שלי חשבתי שעדיף שאחסום אותם", הסבירה דיאנה, "הצטערתי בשבילם".

הנה היא בכיתה

ובשאר הזמן

"יש אבות שהתחילו לעשות "ממים" ולשים גיפים של הפרצוף שלי ולהפיץ את זה בקבוצות וואטסאפ ולצחוק עליי", היא האשימה, "עכשיו כשיש לי כל כך הרבה עוקבים ומעריצים, אני חוסמת את האבות האלו!".

דיאנה מנסה למנוע משני העולמות המקבילים שלה להתנגש ולהמשיך להיות פעילה ברשתות החברתיות במקביל לעיסוק שלה בהוראה. "אני יודעת שיש הרבה אנשים שאוהבים את התוכן שלי ועוקבים אחריי. הם עוזרים לי לדעת שהם מודעים להישגים שלי ונותנים לי תמיכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully