אמבר אודונול. amber.odon, צילום מסך
צילום מסך/amber.odon

כוכבת ה"אונלי פאנס" שעצבנה את השכנים: "סגרי חלון כשאת עושה סקס!"

5.5.2023 / 0:09

אמבר אודונל ננזפה על ידי שכנה שדפקה על חלון הרכב שלה בשידור חי וגם קיבלה פתק זועם מהשכנים בעקבות הסרטונים האירוטיים שהיא מעלה. היא מצידה טוענת שהם סתם שונאים ומקנאים בה ושאין להם אפשרות לראות אותה בחדר שלה. צפו בסרטונים שלה ושיפטו בעצמכם

הסרטונים של אמבר אודונול/amber.odon

אמבר אודונל, דוגמנית באינסטגרם ויוצרת תוכן מינ בוטה באונלי פאנס, שגם מעלה הרבה סרטונים לטיקטוק שלה הצליחה לעצבן את השכנים שלה שכועסים על הסרטונים הרועשים שהיא מכינה. בסרטון שצילמה לאחרונה ברכב שלה, היא נאלצה לקטוע אותו בשידור חי כששכנה עצבנית דפקה על חלון הרכב שלה ותקפה אותה בצעקות.

"אני לא צוחקת עכשיו, את חייבת להפסיק עם זה", היא הטיחה בה, "את ממש רועשת. אני ישבתי בגינה שלי אחרי שחזרתי מהעבודה וכל מה שאני שומעת זה את הדיבור שלך".

צפו בשכנים מתלוננים על הרעש שלה

הפתק שהיא קיבלה מהשכנים

אודונל היתה המומה מהמתקפה עליה וניסתה להסביר לשכנה שלה שזו העבודה שלה להעלות סרטונים לטיקטוק, אבל השכנה ממש לא התרשמה והמשיכה לנזוף בה: "רק חזרתי מהעבודה שלי וממש לא בא לי לשמוע אותך". השכנה האשימה את יוצרת התוכן הצעירה בכך שהיא מצלמת תוכן אירוטי כשהחלון שלה פתוח והיא רואה אותה (יחד עם כל השכונה).

"זו לא רק אני חושבת ככה, את מפריעה לכל השכנים", היא הוסיפה וצעקה: "מספיק!". למרות שהיא התנצלה, אודונל בקושי הצליחה להשחיל מילה כשהשכנה הלא ידידותית לא הפסיקה להתלונן. "ניסיתי להיות נחמדה אבל אני לא יכולה יותר, זה יותר מדי. אני רק רוצה שתדעי שאת מעצבנת את כל השכנים".

אודונל טוענת שהיא צילמה הרבה סרטוני טיקטוק ברכב שלה והכחישה את הטענות שעלו לפיהם הסרטון האחרון היה מבויים. היא פשוט טוענת שהשכנה הזו לא אוהבת אותה. וזה לא הכול, מסתבר ששכנים אחרים זרקו לה מעל הגדר פתק ובו כתוב: "אם את מתכוונת לעשות סקס באמצע היום - פשוט תסגרי את החלון המזו@#ן".

אודונל מצידה טוענת שהיא מסתובבת עירומה בבית שלה רק כשהיא יוצאת מהמקלחת או מחליפה בגדים ולשכנים אין אפשרות לראות אותה בחדר שלה, כך שהם סתם מעלילים עליה עלילות שווא.

  • עוד באותו נושא:
  • Onlyfans
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully