הפתיעה את בעלה בהלבשה תחתונה. TIKTOK/@NATALIAREYNOLDSS, צילום מסך
צילום מסך/TIKTOK/@NATALIAREYNOLDSS

ניסתה לפתות את בעלה בהלבשה תחתונה סקסית ותגובתו הפכה אותה לבדיחה

11.4.2023 / 0:24

נטליה תיעדה את עצמה ברגע אינטימי כשהיא ניגשת לבעלה בלבוש מינימלי ומנסה לפתות אותו. היא אפילו חשפה כיצד היא מורידה את החזייה, אבל התגובה שלו היתה ממש בלתי צפויה. צפו ברגע המביך

רצתה להפתיע את בעלה עם הלבשה תחתונה סקסית - וזו הייתה התגובה שלו/TIKTOK/@NATALIAREYNOLDSS

נטליה ריינולדס בת ה-32 הסעירה את הרשת אחרי ששיתפה סרטון אינטימי במיוחד שבו היא חשפה כיצד היא ניגשת לבעלה (בן ה-19) ומנסה לפתות אותו כשהיא לבושה בתחתונים וחזייה סקסיים במיוחד. לפני שהיא ירדה אל בעלה, ה"וורקוהוליק" תיעדה את עצמה בטיקטוק כשהיא חושפת את עצמה מול המראה.

היא השקיעה בהופעה שלה וגם התאפרה במיוחד עבורו ואז ניגשה אליו עם חזייה מתחרה, תחתונים זעירים וביריות תאומות. כדי למשוך את תשומת ליבו היא גם לבשה מעין שלייקס, שמה על עצמה שרשראות מוזהבות ונעלה נעלי עקב שחורות.

הפתיעה את בעלה בהלבשה תחתונה. TIKTOK/@NATALIAREYNOLDSS, צילום מסך
תראו איך היא השקיעה/צילום מסך, TIKTOK/@NATALIAREYNOLDSS

כשהיא מסופקת מההופעה הסקסית שלה, נטליה ירדה לבעלה שישב למטה על המחשב. אלא שבמקום לקפוץ עליה או לפחות להחמיא לה על המראה, הבעל נראה די המום וממש לא שיתף פעולה. אחרי שנטליה ניסתה למשוך את תשומת ליבו, הגבר הסתכל עליה בפנים מבולבלות וסינן לעברה: "אני יותר מדי עייף בשביל השיט הזה".

עוד נשים שפודחו
הלאפדאנס העצוב בעולם: המבט של הבחור הזה אומר הכל

"אני נראית טוב מדי מכדי למצוא אהבה": הדוגמנית שהפכה לבדיחה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

צפו בסרטון שלה עם התגובה שלו

כדי להחמיר את המצב, הוא הסתכל על אחד מפריטי הלבוש שלה והחל לצחוק. כשהיא נואשת למשוך את תשומת ליבו, נטליה הסירה את החזייה שלה וזרקה אותה לעברו. "מה עכשיו, אתה עדיין עייף?", היא סיננה לעברו והוא המשיך בשלו ולא זז מהכסא. בשלב הזה נטליה התייאשה והפסיקה את התיעוד.

מיותר לציין שהעוקבים ובעיקר העוקבות של נטליה ממש לא אהבו את התגובה של בעלה ואחת כתבה לה: "אני יודעת שאני אובר רגישה, אבל אני הייתי עולה למעלה ובוכה". אחרת הוסיפה: "זה לא הקטע של מה שהוא אמר לה, העניין הווא שהוא לא החמיא לה בכלל. רק צחק".

:-(

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully