שרה באטון. talltattedgirl, צילום מסך
צילום מסך/talltattedgirl

נזרקה מלימודי המשפטים בגלל תמונות סקסיות שלה ברשת

16.5.2023 / 0:08

שרה בוטון פעילה ב"אונלי פאנס" וגם אוהבת להעלות לאינסטגרם תמונות שלה בהלבשה תחתונה. אלא שראשי האוניברסיטה פחות התחברו לזה וזימנו אותה לשיחה שבה הם דרשו שתשנה את התכנים שהיא מעלה

זרקו אותי מבית ספר למנשפטים בכלל התמונות שאני מעלה לרשת/@userfsctm9non8

שרה בוטון טוענת שהיא נזרקה מלימודי המשפטים שלה רק בגלל שהיא פעילה באתר למבוגרים בלבד "אונלי פאנס", שם היא מעלה תכנים מיניים. היא טוענת שהטריגר להשעיה שלה היה תמונה שהיא העלתה לאינסטגרם עם תחתונים ובשל כך היא הפסידה גם את שכר הלימוד שכבר שילמה בסך 50 אלף דולר (183 אלף שקלים)

האוסטרלית בת ה-23 טוענת שנאמר לה שהיא "לא יכולה להמשיך ללמוד" את תואר המשפטים שלה בגלל התוכן המיני שהיא משתפת ברשת. בוטון, לה יש מעל 124 אלף עוקבים ברשת, מאמינה שזה היה אחד מהמרצים שזיהה אותה ודיווח על הפרופיל שלה לאוניברסיטה.

"קראו לי למשרד המנהל ושאלו אותי האם זו תמונה שלי ועניתי שכן", סיפרה שרה, "הם טענו שזה בניגוד למדיניות שלהם ושחתמתי על זה כשנרשמתי לקורס, למרות שהעליתי את התוכן הזה בשם אחר לגמרי".

לשרה נאמר שהיא תוכל לחזור ללימודים אבל רק בתנאי שהיא תשנה את התכנים שהיא מפרסמת ברשת. "אם היו נותנים לי הזדמנות - לא הייתי משנה שום דבר. אני ממש גאה בעולם התוכן הקטן שלי", היא אמרה לתקשורת המקומית.

כנראה שזה משתלם לה על פני קריירה של עריכת דין, כי בוטון טוענת שנרשמה ל"אונלי פאנס" ב-2021 והיא מכניסה סכום של בסביבות 110 אלף דולר בחודש (מעל ל-400 אלף שקלים. "למדתי כל כך הרבה על עצמי", היא סיפרה, "חקרתי שם את הגוף והנפש שלי וזה העשיר אותי מאוד. אני אסירת תודה".

לאחר שהמקרה שלה פורסם בתקשורת בוטון עדכנה שראשי האוניברסיטה שבה למדה אישרו לה לחזור ללמוד והיא מתכננת להשלים את התואר שלה בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • עריכת דין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully