מרת'ה קאליפדיס מניקה את בן זוגה. marthaa__k, צילום מסך
צילום מסך/marthaa__k

כוכבת "חתונה ממבט ראשון" הניקה את ארוסה - וזעזעה את כולם

9.5.2023 / 0:12

משפיענית הרשת מרת'ה קאליפטידיס שיתפה סרטון מפתיע של ארוסה מנסה לשחרר צינור חלב חסום בשד שלה בעזרת הנקה. בעוד חלק הופתעו מהחשיפה המוגזמת, אחרים פרגנו לה על הניסיון לנרמל את הבעיה המוכרת לנשים אחרי לידה

מרת'ה קאליפדיס מניקה את בן זוגה/marthaa__k

משפיענית הרשת מרת'ה קאליפטידיס הפתיעה את 704 אלף העוקבים שלה באינסטגרם לאחר ששיתפה סרטון של הארוס שלה, מייקל ברונלי, עוזר לה לפתוח סתימה בצינור חלב חסום בשד שלה (כלומר - יונק ממנה).

מי שהשתתפה בעבר בגרסה האוסטרלית של "חתונה ממבט ראשון", קיבלה בברכה את ילדה הראשון, לוציוס ברונלי, בסוף פברואר השנה - ובשבועות שחלפו מאז שיתפה את החוויה שלה כאמא טרייה ברשתות החברתיות.

בסרטון שפורסם לאחרונה עם הכיתוב "אז זו הייתה חוויה חדשה", ניתן לראות את ברונלי מנסה לינוק מהשד של קאליפטידיס, לאחר שאחת הבלוטות בשדיה לא נוקזה כראוי. "אתה צריך למצוץ חזק יותר מזה. התינוק מוצץ חזק יותר מזה", ניתן לשמוע את בת ה-34 אומרת לברונלי. ברונלי נשמע אומר: "איך אני יכול למצוץ חזק יותר מזה?", לו משיבה קאליפטידיס: "איך התינוק עושה את זה?". ברונלי מסביר: "אני צריך להיות ככה... אני לא יכול להפעיל כוח במציצה שלי".

קאליפטידיס הוסיפה: "אתה צריך לנשום דרך האף. זה כמו מין אוראלי, אתה צריך להתמקד יותר בנשימה". בסופו של דבר הטכניקה - שכונתה "קיצונית" על ידי כמה מהצופים - השתלמה, כשקאליפטידיס אישרה: "OMG, אני מרגישה שזה ריק". היא הוסיפה: "מותק, אני חושבת שעשינו את זה".

עוד מניקות שעלו לכותרות
אם טרייה סיפרה שהיא מקיימת יחסי מין בזמן שהיא מניקה - וחטפה על זה אש

"משפילים אותי על שהנקתי בפומבי - רק כי יש לי חזה גדול"

צפו בסרטון:

רבים מעוקביה של קאליפטידיס סיפרו שאין שום סיכוי שהפרטנר שלהן היה עושה זאת בשבילן. "אם בן זוגי לא יעשה את זה בשבילי, אני לא רוצה אותו", כתבה אחת בתגובות. בעוד היו כמה שראו את הסרטון כמוגזם, אחרים הגנו על קאליפטידיס והודו לה על הניסיון לנרמל את השיטה המועילה.

"כמות הפעמים שהפרטנר שלי היה צריך לעשות את זה! תודה שגרמת לי להרגיש נורמלית", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "זה בהחלט התוכן ההורי הכי אמיתי שראיתי אי פעם".

צופה נוספת סיכמה: "כולם צריכים לראות את זה. פעמים רבות בן זוגי נאלץ לגשת אל מאחורי קווי האויב ולעשות מה שהתינוק או המשאבה לא יעשו - וזו המציאות עבור חלקנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully