האם גל גדות חשפה פטמות באירוע נוצץ?. instagram, צילום מסך
צילום מסך/instagram

עלינו על הסיבה האמיתית בגללה גל גדות לא תומכת בגלוי בישראל

עדי דנטס

17.4.2023 / 14:44

בהתחלה היינו בשוק מהגילוי שחיים טופול השחקן שימש גם כסוכן מוסד, אבל במחשבה שניה, זה דווקא סופר הגיוני להשתמש באנשים מפורסמים בעלי גישה וכוח למשימות ריגול - ואם כבר אנשים, אז ברור שעדיף נשים מפורסמות. הנה 5 שאף אחד לא יחשוד בהן

אז מסתבר שחיים טופול לא הסתפק בטייטל שחקן מדהים, ובשנות ה-70 וה-80 הוא סייע למוסד. ילדיו סיפרו שהוא העביר וצילם מסמכים וככל הנראה השתתף במשימות שונות כמו התקנת מכשירי ציטוט ברחבי אירופה. כשחושבים על זה, זה נשמע הגיוני. סוכני מוסד אמנם אמורים להיות אנונימיים, להיטמע בקהל ולהיות "שכיחים" אבל יש המון פריווילגיות שמגיעות עם פנים מוכרות והיכולת לעשות הדים, בטח אם השם שלהם מוכר והם אפופים באבק כוכבים שמטשטש לכל מי שסביבם את הראיה. ואתם יודעים מי עוד טוב בריגול? נשים.

עם כל הכבוד למין הגברי, נשים יכולות להיות קרות ומחושבות יותר, להתאים את עצמן לסיטואציות, לשנות את המראה שלהן בקלות יחסית ובעיקר לגרום לגברים להתבלבל. ואם כבר נשים יפות - אז לנו יש עוד כמה השערות (רק השערות, כן?) לגבי נשים שיתאימו להיות סוכנות סמויות, ואם המוסד עדיין לא הניח עליהן את הידיים השקופות שלו, אולי הגיע הזמן:

אביבית בר זוהר. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
מאתגרת כל תוכנה לזיהוי פנים/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

אביבית בר זוהר וזיהוי פנים

מישהו יודע איך אביבית בר זוהר נראית? לא, באמת - אם אבקש מכם לדמיין את אביבית בר זוהר, האם תעלה לכם דמותה מבית האח הגדול, עם הריסים והמחשופים, אביבית עם הקוביות החדשות בבטן והשתלת הישבן, אביבית עם השיער העצום והשפתיים המנופחות או אביבית גרסת 2023, עם הגבות שנשלחות לעבר המצח והאף הקטנטן? השורה התחתונה היא שאביבית היא הזיקית האולטימטיבית, היא יכולה לשנות את המראה שלה ולא להיתפס לעולם על ידי תוכנות לסריקת פנים (מעניין אם הטלפון שלה מצליח לזהות אותה בין שינוי לתיקון), והאמת, אני לא אופתע אם מתחת לקול הצעקני, התנועות המוגזמות והשיזוף המוגזם מסתתרת סוכנת סמויה קרת מזג שצוחקת על כולנו, כי זה פשוט לא יכול להיות שאביבית היא אדם אמיתי. אה, וחוץ מזה, גם ככה כשהיא באה עם מחשוף אף אחד לא באמת שם לב למה שקורה מסביבה.

נועה קירל והאילומינטי

אחת מתיאוריות הקונספירציה הגדולות והחביבות עלי היא שהאילומינטי הגיעו עד לנועה קירל והם אחראיים להצלחה המטאורית שלה. נכון, מדובר בזמרת מעולה עם קול מדהים, כישורי ריקוד ומוסר עבודה של 50 גברים, אבל עדיין - זה חייב להיות האילומינטי, לא? התיאוריה שלי היא משהו באמצע, אולי לא אילומינטי, אבל בהחלט סוכנות צללים שלקחה צעירה יפיפייה, מוכשרת וחכמה והחליטה לגייס אותה לשורותיה ולתת לה דחיפה ברחבי העולם בתמורה לגישה בלתי מוגבלת לכל מקום או אירוע. מי יודע, אולי ההצלחה שלה היא תוצאה של סוכני צללים שמשחקים עם תת המודע שלנו ומטשטשים את העקבות שלהם בדרך לשליטה עולמית. של המוסד או של נועה, כמובן.

מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
היא בכל מקום. מאיה ורטהיימר/צילום מסך, אינסטגרם

מאיה ורטהיימר והגישה הבלתי מוגבלת

משפחה עם קשרים מפה ועד החלל החיצון? צ'ק. בעל דיפלומט? צ'ק. אינטליגנציה וחוכמת רחוב מוסווית תחת התנהגות פרועה וקצת מטורללת? צ'ק צ'ק צ'ק. אה, ויש גם את העניין הזה שהמצלמה שלה תמיד פתוחה. תמיד. לא משנה אם הסיטואציה שמחה, עצובה או מביכה, אם היא נראית טוב או רע או אם זה ממש לא מתאים לשלוף ולצלם באותו רגע. לדעתי גם אם היא תיתפס כשהיא מצלמת מסמכים סודיים בבונקר מתחת לפנטגון בזמן שהיא משוחחת עם ביידן, היא לגמרי יכולה לשחק אותה מטומטמת ולצרוח "אוי! בסך הכל עשיתי סטורי! רציתי לעשות פה רום טור!" וגם אם לא יאמינו לה, בעלה הדיפלומט ימשוך בחוטים ויוציא אותה, ואם זה לא יילך אז המשפחה שלה תממן לה עורך דין שיוציא אותה עם התנצלות וגם עם התמונות שהיא צילמה. אם המוסד עדיין לא גייס אותה לא ברור לי מה הם עושים שם.

גל גדות והמשחק הגרוע

גל גדות וניב סולטן

לקחת שחקנית שמשחקת סוכנת סמויה כמו ניב סולטן ולהפוך אותה לסוכנת סמויה זה מתבקש. מה יכול להיות נוח יותר? פעם ראיתי ראיון שבו חיברו את אמיליה קלארק (חאליסי ממשחקי הכס, בשבילכם) למכונת אמת ושאלו אותה אם היא אם הדרקונים. היא אמרה כן והפוליגרף הראה שהיא דוברת אמת, וזה מזכיר לי את ניב. גם אם היא תיפול בשבי ותיחקר, כשישאלו אותה האם היא סוכנת מוסד היא יכולה בקלות להגיד "כן, ואני גם האקרית, אפילו קיבלתי על זה פרסים." ואף אחד לא יניד עפעף. זה הפוך על הפוך שיוצא ישר.

בגל אני חושדת דווקא בגלל הסרט RED NOTICE שבו שיחקה לצד ראיין ריינולדס ודה-רוק. גדות שיחקה את "הבישוף", גנבת אומנות מתוחכמת, חדה וקרה שגם יודעת ללכת מכות כשצריך - כישורים שמתאימים כמובן גם לסוכנת סמויה. עכשיו - כל מי שמכיר את גל יודע שמדובר בשחקנית ראויה שיודעת להיכנס לתפקיד ולגרום לנו להאמין, אבל בניגוד לניב, כשהיא היתה צריכה לשחק מישהי עם כישורים מיוחדים היא עשתה את זה בצורה גרועה, כאילו היא ממש ניסתה שלא נאמין שהיא מסוגלת לחמוק לתוך חדרים שאף אחד לא יכול להיכנס אליהם. כמו אישה שמנסה להיראות "קולית" ליד גבר שהיא ממש רוצה או זמר שמנסה לשיר "אוף-קי", זה יוצא בעיקר לא אמין. כולנו יודעים שגל יכולה יותר (אגב, אולי זו הסיבה שהיא לא פעילה פוליטית...) אז איזה עוד סיבה יכולה להיות לרמת המשחק שהיא הציגה בסרט הזה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully