קרולינה גומז. carolinagomezec, צילום מסך
צילום מסך/carolinagomezec

"אני כל כך מושלמת שאנשים חושבים שאני בובת מין"

6.6.2023 / 0:10

קרולינה גומס קיבלה ביקורות שליליות מעוקבים שלא האמינו שהמראה שלה אותנטי. בתגובה היא חשפה תמונה שלה מהילדות, אבל זה כלום לעומת הסרטון שהיא וחבר שלה צילמו כדי לתת קונטרה למשמיצים

סרטוני הטיקטוק של קרולינה גומז/@carolinagomezec

קרולינה גומס, דוגמנית קולומביאנית יפהפיה התעמתה עם "הייטרים" ברשת שטוענים שהיא נראית ממש כמו בובת מין. גומס הפכה להיות מפורסמת במיוחד במדינתה אחרי שנכנסה ליחסים עם ג'פרסון קוסיו, משפיען מפורסם עם מעל 10 מיליון עוקבים באינסטגרם. הוא שיתף לאחרונה תמונה של חברתו החדשה, אבל חלק מהתגובות היו ממש לא מה שהם ציפו.

חלק מהמגיבים טענו שגומס הזריקה חומר לשפתיים שלה כדי שייראו ככה וגם היו משוכנעים שהאף הסימטרי שלה הוא אינו טבעי. אבל גומס לא נתנה לביקורת להעציב אותה והיא שיתפה תמונה שלה מהילדות בעמוד הפרטי שלה, כדי להוכיח שהיא לא עשתה שום ניתוח בפניה והכול טבעי.

"אנשים חושבים שהזרקתי חומר לשפתיים וצבעתי את השיער", היא כתבה מתחת לתמונה, "וכמו שאתם יכולים לראות מהתמונה, תמיד נראיתי ככה. אני לא חושבת שיש משהו רע בבחורה שעושה את זה, אנחנו יפות בדרך שלנו. הדבר היחיד ששיניתי בגוף הוא החזה שלי ואני לא מתכננת לעשות שום ניתוח נוסף".

קרולינה גומז בילדותה. carolinagomezec, צילום מסך
זו ההוכחה שלה/צילום מסך, carolinagomezec

התגובה הקורעת של קרולינה ובן הזוג שלה

@yefersoncossio ¿Se burlaban porque mi novia @Carolina Gómez ♬ original sound - Yef

גומס וקוסיו החליטו גם לתת קונטרה למשמיצים והעלו סרטון שבו גומס עומדת כמו בובה בחנות בגדים. בסרטון, שצבר מעל 290 אלף לייקים, גוסיו נכנס לחנות ומרים את גומס כאילו שהיא באמת בובה וזו מצידה מצליחה לא להניד אפעף. "הם עשו צחוק מחברה שלי", קוסיו כתב בסרטון, "היא נראית כמו בובה? אוקיי, אז חברה שלי היא בובה".

הסרטון הזה אגב, זכה רק לשבחים ולא לביקורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully