אני בת 27 ויש לי ילדה בת 20. @sav_martin, צילום מסך
צילום מסך/@sav_martin

כולם כועסים על הגבר שהתחתן עם צעירה שנראית בדיוק כמו הבת שלו

12.5.2023 / 0:03

כריס צ'אפין בן ה-44 התחתן עם בת 28 שעובדת בסלון היופי שלו - ממש דומה לבת הבכורה מהנישואין הראשונים שלו. כשאשתו החדשה העלתה סרטונים לטיקטוק, הרשת לא נשארה אדישה

ככה השתנו החיים של סוואנה מרטין/@sav_martin

גבר שמבוגר מאשתו ב-16 שנים מואשם על ידי גולשים שהתחתן עם אישה שנראית "בדיוק כמו בתו", אבל לאף אחד מהמעורבים זה לא ממש מזיז. כריס צ'אפין, בן 44, ואשתו, סוואנה צ'אפין, בת 28, הכירו לראשונה כשהיא החלה לעבוד אצלו לפני ארבע שנים כמעצבת שיער במספרה שבבעלותו בג'ילברט, אריזונה.

באותו זמן, סוואנה אמרה שהיא לא מעוניינת להיות במערכת יחסים, בעוד שכריס בדיוק הגיש תביעת גירושין מאשתו הקודמת. "החיים שלי היו בסחרחורת", הוא הודה בפרק של תוכנית היוטיוב "Love Don't Judge".

צפו בסיפור שלהם

האב לשישה אמר שככל שהוא בילה יותר זמן עם סוואנה בעבודה, כך הוא הבין שיש ביניהם משהו "סופר מיוחד" שמעולם לא הרגיש לפני כן. בתחילה, הזוג הסתיר את האהבה שמתפתחת ביניהם - במיוחד מאז שבתו בת ה-21 של כריס, טיזיאנה, שנקראת גם טיזי, עובדת גם היא במספרה. אבל בעיקר, הם חששו שישפטו אותם.

בני הזוג הודו שכשסיפרו לכולם בסלון שהם בני זוג זה ממש אל עבר חלק. הם חשפו שכמה מעמיתיהם לעבודה אפילו האשימו את סוואנה בהיותה "הורסת בתים" שגרמה לגירושים ואחרים טענו שכריס מנצל אותה מינית ביחסי מרות - בשל הפרש הגילים ביניהם והועבודה שהוא הבוס שלה.

"טיזי בהתחלה מאוד נרתעה", הודתה סוואנה, למרות שזה לא מנע מהם להמשיך בסיפור האהבה שלהם התאהב ואפילו להתחתן. "עכשיו אנחנו החברות הכי טובות והיא יד ימין שלי", אמרה האם החורגת. לזוג יש כעת שלושה ילדים משותפים, בנוסף לשלושת הילדים שכריס חולק עם גרושתו.

היום הן חברות

"אני בת 27 עם ילדה בת 20 ואני לא מתחרטת לרגע"

לכתבה המלאה

סוואנה התחילה לפרסם פוסטים על חייהם המשותפים בטיקטוק, שלדבריה ספגו ביקורת קשה על ידי זרים שנתקלו בהם. "עשיתי את הטעות לכתוב את הגיל שלי מעל התמונה שלי ואת הגיל של טיזי מעליה. זה התחיל טורנדו גדול של תגובות שליליות", היא סיפרה, "רובן היו מכוונות לכריס".

בניו יורק פוסט דווח שחלק מהגולשים זענו על הפרש הגילים ואפילו טענו שסוואנה תהיה סבתא כשהיא תהייה בת 30. סוואנה אמרה שמגיבים רבים ציינו שיש דמיון פיזי רב בינה לבין טיצי ושזה גורם להם לאי נוחות. "אני אהיה בטראומה אם אבא שלי יתחתן עם מישהי שנראית בדיוק כמוני", כתבה גולשת אחת, "אתה רוצה לצאת עם הבת שלך?" שאל אחר.

למרות הביקורת, הזוג האוהב מאמץ את המשפחה המעורבת שלהם, לא מתייחס לשונאים, והם שמחים שלאט לאט מקבלים אותם, "הרבה מהתגובות כעת הן, "הלוואי שתהייה לי מערכת יחסים כזאת עם האמא החורגת שלי", סוואנה נזכרת, "אנחנו משפחה אחת גדולה, וזה לא חשוב מה אנשים אומרים - אנחנו שמחים וזה מה שחשוב".

  • עוד באותו נושא:
  • חתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully