התאומות לינדזי ולואיז סקוט. lyndseyandlouise, צילום מסך
צילום מסך/lyndseyandlouise

התאומות הלסביות שחיות ביחד מגיל 0 - ובנות הזוג גרות איתן

21.5.2023 / 0:20

לינדזי ולואיז סקוט, 23, גדלו באותו החדר ומאז שנולדו הן מתלבשות אותו דבר ומרגישות שהן ממש "אותו בן אדם". קבלו את סיפורן

התאומות לינדזי ולואיז סקוט/lyndseyandlouise

הכירו את לינדזי ולואיז - תאומות זהות שטוענות שהן לא הצליחו להעביר 24 שעות בלי לראות אחת את השנייה במשך 18 שנים. הן כל כך קרובות עד כדי שהן מרגישות "אותו בן אדם" ואפילו בנות הזוג שלהן גרות איתן כיום ביחד.

לינדזי ולואיס בנות ה-23 חולקות את אותו חדר שינה ולובשות בגדים זהים. הן העבירו כמעט כל יום ביחד עד שהגיעו לגיל 18 וכשלואיז החלה ללמוד באוניברסיטה בליברפול ב-2017, לינדזי עברה למקום המגורים שלה כדי שהן יוכלו להמשיך להיות ביחד.

לא נפרדות. לינדזי ולואיז

אבל לראשונה אחרי 18 שנים הן נאלצו לחיות בנפרד יותר מיום אחד כשלואיז החלה ללמוד בקנדה ב-2018 במשך ארבעה חודשים. כיום, שתיהן עובדות וחיות ביחד בליברפול ושמחות לבנות את החיים שלהן ביחד. יש להן אפילו את אותו טעם באוכל, אופנה והן אוהבות להתאים בגדים. אה וכן, שתיהן גם מעדיפות נשים.

לואיז, שמתפרנסת כיוצרת תוכן בתחום הלייף סטייל, סיפרה: "אנחנו חולקות את אותו חדר 18 שנים. אנחנו ב-99 אחוז אותו אדם. אנחנו אוהבות להיות תאומות". עד כדי כך הן דומות, שהן גם אלרגיות לאותם דברים - פניצילין ופרבן.

"אפילו עשינו ניתוח להסרת שקדים ביחד", סיפרה לינדזי, "תמיד היתה לנו דלקת שקדים באותו זמן. עשינו ניתוח באותו יום. אנחנו אלרגיות לאותם דברים". כעת הן חיות כאמור בדירה בליברפול עם בנות הזוג שלהם. "במשך 23 שנים היתה לנו את אותה תספורת וצבע שיער, חוץ מפעם אחת שלואיז צבעה את השיער בצבע זהב", הוסיפה לינדזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully