אשלי הנזירה כוכבת אונליפאנס. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"כשנשבר לי הלב החלטתי - לאף גבר לא מגיע להיכנס איתי למיטה"

17.5.2023 / 15:46

כוכבת האונליפאנז הרווקה עשתה החלטה מפתיעה להתנזר ממין מעכשיו עד הודעה חדשה. הסיבה - לב שבור, העתיד לא ידוע, אבל בהווה היא מרוצה מהשלווה שסגנון החיים החדש שלה מאפשר לה, ולא נשברה

אולי לא ציפיתם מאישה שיש לה חשבון פעיל באונליפאנז להכריז על התנזרות, אבל זה בדיוק מה שהכריזה לנילין אשלי, אחרי מה שהיא מכנה "פרידה איומה" - ואמרה ש"אף גבר" לא ראוי להיכנס איתה למיטה אם הוא לא מוכן קודם להכיר אותה.

לעומת מצבה הרשתי - 2.5 מיליון עוקבים באינסטגרם ועוד מנויים רבים שעושים לה הרבה מאד כסף באונליפאנז, החיים האישיים הרומנטיים שלה עובדים הרבה פחות טוב, ומניבים הרבה פחות תשואה. הכוכבת מפלורידה קיבלה את ההחלטה הזאת לשנות את חייה כאשר החבר שלה החליט שהוא לא רוצה להקים איתה משפחה - ונפרד ממנה לאחר שעברה הפלה.

"הייתי ארבעה חודשים בהריון שלי עם תינוקת", אמרה אשלי, שהיא אמא לילד בן 11 ו-15, "אפילו כבר ידעתי את המין - ואז איבדתי את התינוק".

השילוב של האובדן קורע הלב הזה וחוסר היכולת של האקס שלה "לחיות את האמת שלו", מה שהסתכם בכך שהסתיר ממנה שהוא בעצם לא רוצה משפחה, דרבן את אשלי לעשות שינוי בחייה, כי לדבריה "ההנאה והאופוריה שקיבלתי פעם מסקס נעלמו", למרות שיש לה דחף מיני גבוה, והיא צופה שיהיה לה קשה להתנזר מסקס לאורך זמן.

אשלי הנזירה כוכבת אונליפאנס. אינסטגרם, צילום מסך
אשלי הנזירה כוכבת אונליפאנס/צילום מסך, אינסטגרם

מצד שני, היא עדיין נחושה לא לשבור את זה - "אני מפחדת מאנשים שרק רוצים להשתמש בי לסקס ולעולם לא יכירו אותי כאדם, או את הלב שלי", הודתה "אני מאמינה שאנרגיות מועברות באמצעות יחסי מין, ובמהלך השנים האחרונות, סקס גרם לי להרגיש ריקנות לאחר מכן", המשיכה. "לא מסופקת, לא אהובה... הרגשתי כמו בובת סמרטוטים."

עוד אמרה דוגמנית האינסטגרם שההפסקה שלה ממין גם עזרה לה לזהות ולאבחן את ההתמכרות שלה למין. "היה לי קשה מהבית כי הייתי צריכה לאונן לצורך שחרור מיני מספר פעמים ביום. אם לא, פשוט לא יכולתי לתפקד. זה הרגיש כמו סיגריה שהייתי צריכה לעשן, לקבל את המנה שלי."

"זה בא יחד עם תשומת הלב שניסיתי לקבל מגברים כל הזמן", המשיכה. "הסקסטינג, התמונות הלוך ושוב, מנות הדופמין שקיבלתי מהמההתעסקות הזאת והרדיפה."

אשלי החליטה שהיא צריכה לבלות כרגע יותר בהתמקדות בעצמה ומציאת מערכת יחסים משמעותית, מאשר בניסיון להכיר גבר חדש: "קשה לי לצאת לדייטים כרגע, כי אני מספרת מיד לכל מי שמתעניין בי שאני מתנזרת, אבל כשאנחנו נפגשים, זה תמיד מסתיים בסופו של דבר בזה שהם רוצים יותר", הודתה.

"הם מנסים לשכנע אותי שמסע ההתנזרות שלי יסתיים איתם, כי אני לא אוכל להתאפק אבל אני מזל אריה, ואם יש דבר אחד להגיד על אריות, זה שאנחנו קשוחים".

למרות שקשה לה לא להתפתות ולסטות, אשלי אוהבת את הגישה החדשה שלה למין "לפעמים אני מרגישה שאני רוצה להיכנע, כי זה מה שאני רגילה לעשות, אבל היתרון הוא שאני לא צריכה להרגיש כאילו אני מטלה עבור הגברים האלה שלא אכפת להם ממני", היא שיקפה.

"בשלב הזה יכולתי להישאר נזירה לנצח", אומרת האם לשניים. "אבל מי יודע - זה מסע חדש עבורי, ובנתיים אני אוהבת אותו יותר ממה שאני אוהבת סקס."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully