אילוסטרציה. ShutterStock
ShutterStock

המתנה המקורית ליום הולדת 40 של בעלה: סקס בשלישייה עם אישה נוספת

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 7:57

פאמלה דרוקרמן, סופרת מוערכת בת 53, חשפה בספרה החדש שבעלה ביקש מתנה מוזרה במיוחד ליום ההולדת שלו. בהתחלה היא סירבה, אבל לאחר מכן זרמה וזה גם הסתיים בצורה ממש טובה

"עשיתי שלישייה עם החברה הכי טובה שלי"/Lena The Plug

דברים טובים באים בזוגות... או שאולי בשלישיות? פאמלה דרוקרמן היא סופרת מועטרת מפריז בת 53 שבספרה החדש התוודתה שלכבוד יום הולדתו ה-40 של בעלה היא העניקה לו מתנה שהוא לא ישכח: סקס בשלישייה עם בחורה נוספת.

דרוקרמן נשואה לסימון קופר, גם הוא בן 53 ועמו היא חולקת שלושה ילדים. על פי הספר החדש שלה, שנקרא "אין מבוגר אחראי: סיפור של אמצע החיים" הזוג קיים יחסי מין עם אישה נוספת ב-2009, כאשר קופר חגג יום הולדת 40 עגול. "לכבוד יום הולדת 40 שלו, החלטתי לקנות לו שעון יוקרתי", היא סיפרה, "אבל כשהזכרתי את השעון, הוא אמר שמה שהוא באמת רוצה זה משהו לא מוסרי: סקס בשלישייה איתי ועם אישה נוספת. הייתי המומה ואמרתי לו שהוא יכול להמשיך לחלום".

"יצאתי למסע חיפוש אחרי האישה האידיאלית"

אלא שאחרי שהיא עיכלה וחשבה על הבקשה שלו, פאמלה טענה שהיא "ריחמה על בעלה שהוא ייאלץ לשכב עם אותה בחורה במשך שארית חייו".

למרות שלא נמשכה לרעיון בהתחלה, היא כתבה שהחליטה לשקול אותו מחדש: "ריחמתי עליו - הוא נכנס לשנות ה-40 לחייו כשנגזר עליו לשכב עם אותה אישה (אני) עד סוף חייו. אהבתי את מה שהשלישיה מסמלת: שאנחנו לא מתכוונים ללכת בשקט לגיל העמידה".

לאחר מכן, דרוקרמן יצאה למשימה למצוא אישה שתצטרף אליה ולבעלה במיטה, מתוך אמונה ש"האישה האידיאלית תהיה מכרה סקסית". עם זאת, המצוד הסודי נתקל במחסום, כאשר "חברה של חברה" אליה פנו דחתה את ההצעה.

"התחלתי לבחון נשים בכל מקום: כשהסתובבתי בחנויות נעליים; בתור בסופר. אני אפילו עברתי על קבוצת הקריאה שלי - נשים בגיל העמידה שאוהבות לקרוא על השואה - לאיתור מועמדות", היא שיתפה.

לאחר שלא הצליחה למצוא מועמדת מתאימה בחיים האמיתיים, דרוקרמן פנתה לאינטרנט ולאפליקציות, שם היא מצאה את ההתאמה המושלמת. "N סיפרה שהיא אמא סטרייטית, גרושה בשנות ה-40 המאוחרות לחייה", כתבה על האישה שאיתה החלה להחליף מיילים. דרוקרמן ו-N נפגשו מאוחר יותר באופן אישי, כשהסופרת תיארה אותה כ"ברונטית יפה ורזה עם פנים ידידותיות".

לאחר מספר פגישות, הסופרת ביקשה מ-N להצטרף אליה ולבעלה למין - והיא הסכימה. "קבענו את השלישייה שבוע מראש, בשעות הצהריים, בדירה הקטנה שבעלי משתמשה בה כמשרד", כתבה דרוקרמן.

בטור שפרסמה בדיילי מייל, המחברת לא חסכה בפרטים בתיאור המפגש המיני ואמרה שבעלה הראה חיבה מיידית ל-N מהרגע שכולם התפשטו. "שלישיה היא כל כך.. ובכן... מינית", כתבה דרוקרמן. "התמקדתי כל כך בארגון ובכיבוד, שכמעט שכחתי שאנחנו הולכים להיות עירומים".

היא טענה ששלושתם סיפקו הרבה "גניחות" אבל התעקשה שזה היה מפגש "מנומס" בסך הכל. "אחרי כ-40 דקות - נמאס לי", היא שיתפה. "תהיתי אם אוכל לבדוק את האימייל שלי. N די יפה, אבל לראות גרסאות של חלקי הגוף הנשיים שלי עליה הרגיש מוכר מדי. הבנתי שחלק ממה שמושך אותי בגברים הוא שהגוף שלהם שונה משל נשים".

היא הפסיקה, הוא המשיך ויצא מרוצה

המחברת הוסיפה כי בעלה ו-N המשיכו לקיים יחסי מין כ-20 דקות נוספות אחרי שהיא מיצתה. "סוף סוף, הם עייפו את עצמם", נזכרה דרוקרמן בטור, "היה רגע מתוק בסוף כששלושתנו שכבנו יחד מתחת לשמיכה, עם ילד יום ההולדת באמצע. הוא קורן. מאוחר יותר קבלתי סדרה של מכתבי תודה ממנו בהם כתב שזה היה טוב בדיוק כמו שהוא קיווה".

גם N יצאה מרוצה מהחוויה ואף הציעה שלישייה נוספת עם בני הזוג. "אני מוחמאת, אבל לא הייתי בונה על זה", כתבה דרוקרמן, "יום ההולדת שלי מתקרב, ואני חושבת שארצה שעון."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully