לריסה סומפאני. eusumpani, צילום מסך
צילום מסך/eusumpani

עשתה צילום רנטגן של ישבנה כדי להוכיח למעריצים שהוא לא "מזוייף"

20.6.2023 / 0:10

ללאריסה סומפאני, משפיענית רשת ברזילאית, נמאס לשמוע מאנשים שהישבן שלה אינו טבעי אז היא מצאה דרך מקורית להשתיק אותם: "אנשים לא רגילים לראות ישבן כזה מושלם"

לריסה סומפאני/eusumpani

דוגמנית ומשפיענית ברזילאית עם 216 אלף עוקבים באינסטגרם מצאה דרך גאונית כדי לסתום את הפה של ה"הייטרים" שלה שטוענים שהישבן המושלם שלה הוא "מזוייף". כדי להוכיח להם שזה באמת הישבן שלה שאיתו נולדה ולא כזה שעבד ניתוח פלסטי, היא עשתה צילום רנטגן שלו שמוכיח אכן בישבן שלה, ללא התערבות כירורגית.

היא העלתה לרשת תמונה של ישבנה עם צילום הרנטגן שלו וזה, כצפוי, הפך להיות ויראלי בטירוף. "הישבן שלי טבעי לגמרי, מעולם לא עברתי שום תהליך של ניתוח בו", כתבה לאריסה סומפאני בת ה-24 בתיאור של התמונה.

הישבן - וההוכחה

לריסה סומפאני ותמונת הרנטגן של הישבן שלה. eusumpani, צילום מסך
לריסה סומפאני ותמונת הרנטגן של הישבן שלה/צילום מסך, eusumpani
לריסה סומפאני. eusumpani, צילום מסך
לריסה סומפאני/צילום מסך, eusumpani

היפהפיה הברזילאית נוהגת להעלות לרשת בעיקר תמונות שבהן היא חושפת את ישבנה השופע וזוכה להמון תגובות ובדרך כלל גם פרגונים. סומפאני, שמחלקת את זמנה בין ריו דה ז'ניירו לפלוריאנופוליס, טוענת שהישבן שלה כל כך מושלם, עד כדי כך שהרבה מעריצים שלה בטוחים שהוא לא טבעי.

היא לא הראשונה

דוגמנית נקטה בצעד קיצוני כדי להוכיח למבקריה שישבנה אמיתי

לכתבה המלאה

"אני חושבת שאנשים לא רגילים לראות ישבן כזה מושלם וטבעי והם חושבים שזה סיליקון", היא סיפרה, "הפסקתי לספור את כמות הפעמים שנאלצתי לענות לשאלות האלו. אני פשוט דואגת לגוף שלי ומבלה כמה שעות כל יום במכון כושר. כל זה הכרחי כדי להפוך את הישבן שלי למושלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully