מחליק שיער Dyson Corrale. יחצ,
יחצ

איך נשמור על השיער שלנו בריא יותר גם במהלך החופשה?

29.5.2023 / 15:37

הקיץ הגיע ואיתו החופשות. איך שומרים על השיער? שי בוטא, מעצב שיער ושגריר מוצרי טיפוח השיער של חברת Dyson, מעניק מספר טיפים והמלצות שיעזרו לכן להבין

אילת. ShutterStock
אחלה אילת, אבל מה עושים עם השיער?/ShutterStock

להשתזף בשמש, לבלות בים, לצלול בבריכה ולאכול ארוחת בוקר עשירה בבית מלון. החופשה המושלמת לא? אז התשובה היא כן, לפחות עבור מי שאוהב את חודשי הקיץ הלוהטים. אבל אם נוציא את ארוחת הבוקר, הרי ששאר הבילויים המאפיינים חופשה קיצית מהנה, טומנים סכנה חמורה לשיער שלנו. זה לא אומר שאנחנו צריכים להימנע מלצאת לחופשות, אבל ישנם מספר דרכים שיעזרו לכם או לכן להגן על השיער ולשמור עליו בריא ומלא ברק גם במהלך החופשה.

יעד קיצי פופולארי עבור הישראלים וגם עבור לא מעט תיירים מחו"ל, היא כמובן העיר אילת הרותחת אשר נחשבת בין הערים הצחיחות בעולם, זאת בשל האקלים המדברי המאפיין אותה. באילת כידוע, חם מאוד ויבש במיוחד בעונת שיא התיירות בחודשים יולי - אוגוסט. מהלחות, אין צורך לדאוג שכן ממוצע אחוזי הלחות השנתי באילת עומד על 23 אחוזים בלבד. בחודשי הקיץ, אחוזי הלחות הם הנמוכים ביותר וגם בחורף הממוצע עומד על כ- 33 אחוזים.

אחוזי לחות כה נמוכים לצד שמש קופחת, עשויים להסב נזק לא מבוטל לשיער. לכן חשוב פי כמה לשמור על מאזן נוזלים תקין בכל הגוף ובשיער ועור הקרקפת בפרט. בלי אספקה של לחות שוטפת ומספקת הם לא יעמדו בנזקי החשיפה לשמש. אם אתם מרגישים שהשיער שלכם כבר הפך ליבש ושברירי, תנסו להעניק לו לחות עמוקה ומוגברת.

מחליק שיער Dyson Corrale. יחצ,
מחליק שיער Dyson Corrale/יחצ

אז מה עוד יכול להטריד אותנו הקיץ הזה וממה אנחנו צריכים להיזהר? שי בוטא, מעצב שיער ושגריר מוצרי טיפוח השיער של חברת Dyson מעניק מספר טיפים והמלצות שיעזרו לכם להבין איך לשמור על השיער בעיר החמה אבל גם בשאר ערי הנופש.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
  • הימנעות מנזקי שיער- לשיער בריא יותר - נזק מכני (שהינו הנזק השכיח ביותר לשיער), הברשת יתר, ייבוש באמצעות מגבות או העברת אצבעות דרך השיער שוב ושוב גורמים לשיער להיות חלש ורגיש יותר לנזקים. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להימנע מהברשה של השיער כשהוא רטוב ולא לצאת עם שיער רטוב - מומלץ לייבש אותו תחילה עם מייבש השיער ובחום נמוך.
  • כלור - חשיפה לכלור עלולה להפוך את השיער למחוספס יותר. כמו כן, בריכות שחייה מסוימות עושות שימוש גם במלחי נחושת המשמשים לטיהור בריכות, מה שעלול לגרום לשיער לשנות מעט את צבעו לירוק. לכן, לאחר היציאה מהבריכה, מומלץ לשטוף את השיער כמה שיותר מהר עם שמפו כדי למזער את הנזק.
  • שמירה על צבע השיער - לטמפרטורת החום של מכשירים לעיצוב שיער יש בהחלט השפעה על דהיית צבע שיער. מומלץ להיעזר במכשירים ייעודיים העושים שימוש בחום מבוקר, כדוגמת מחליק השיער של Dyson Corrale עם טכנולוגיית פלטות גמישות, המספק עיצוב מתקדם יותר והגנה על השיער בהשוואה למחליקי שיער רגילים. השילוב של הפלטות הגמישות ובקרת חום חכמה מפחית את דהיית צבע השיער הנגרמת משימוש בחום קיצוני.
  • מניעת היחלשות השיער - קרינת ה-UV גורמת נזק לחלבונים בתוך השיער, מה שיכול לגרום לשיער להיות חלש ושביר יותר. ככל שמבלים יותר זמן בשמש, הנזק שנגרם לשיער הינו גדול יותר. לכן, רצוי להשתמש בקרם הגנה לשיער או לחבוש כובע כמובן בכדי למזער את הנזק לשיער.
  • הגנה על הקרקפת - השיער נותן לקרקפת הגנה מסוימת מפני קרינת ה-UV מהשמש, אך עדיין יש חשיבות למריחת קרם הגנה על אזור הקרקפת בכדי להגן עליה מפני קרינת ה-UV העלולה לגרום להיחלשות של מבנה התא ולייצר פגיעה בשיער.
  • עוד באותו נושא:
  • שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully