אישה צעירה מתנשקת עם גבר מבוגר. OlgaLucky, ShutterStock
ShutterStock/OlgaLucky

בגדה בבעלה עם אבא שלו וכעת היא בהיריון עם תאומים

עודכן לאחרונה: 7.11.2023 / 12:14

דקלן וסטפני התחתנו והביאו לעולם את ווילו בת השנתיים. אלא שמשום מה הם החליטו להכניס לביתם את דארן, אביו של דקלן, וזה נגמר רע מאוד. וחכו שתגלו איך נחשף הרומן הזה

מי ומה זה דוש?/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

אף פעם לא קל להיות נבגד, בטח כשהאישה שבוגדת עושה את זה עם מישהו קרוב אליך, על אחת כמה וכמה אם מדובר ב... אבא שלך. זה בדיוק מה שקרה לדקלן פולר, בן 22, שהתחתן עם סטפני בת גילו וגם הביא עמה את ווילו, היום בת שנתיים. אלא שבספטמבר האחרון דארן בן ה-44, אביו של דקלן, נכנס לביתם שבאנגליה כדי להתגורר עמם משום מה.

מסתבר שזו היתה טעות קטלנית לזוגיות שלהם, כי דארן ניהל רומן עם סטפני מאחורי גבו של דקלן הזועם. "זה חולני, איך אבא שלי יכול לעשות לי דבר כזה?", רטן דקלן בריאיון שהעניק ל"סאן", "זה לא נורמלי".

איך הוא גילה?

דקלן סיפר שהוא היה בעבודה כאשר יום אחד הוא החליט לבדוק את מוניטור התינוקות של ווילו שמחובר לסמארטפון שלו. אלא שבסרטון שנפתח לפניו הוא הבחין בדלת חדר השינה של אבא שלו ובסטפני שמתגנבת פנימה לקוויקי של צהריים.

דקלן היה בהלם מהבגידה הזו והודה שהוא נכנס למוד רצחני: "אם לא היה לי ראש הגיוני על הכתפיים הוא (דארן) היה מתחת לאדמה עכשיו". כאשר דקלן הציג בפניהם את הראיה שלו, סטפני ודארן הכחישו שהם עשו משהו לא בסדר.

במקום זה, השניים טענו שהם פשוט היו בחדר השינה ביחד כדי לצפות ב"משפחת סימפסון". הטיעון הזה לא שכנע את דקלן, שהחליט מיד להיפרד מבת הזוג הבוגדנית שלו. אבל זה לא הכול. סטפני, שהכחישה את הבגידה,הודיעה לו לני כשבועיים שהיא נושאת כעת ברחמה תאומים מחמה לשעבר, דארן.

""אני מרגיש נבגד, אבל עדיף לי בלעדיהם. אמשיך בחיים שלי", הוא אמר והמשיך "אני מצטער עבור התינוקות האלו, הם מגיעים למשפחה מאוד מתוסבכת". דקלן התכוון מן הסתם לזה שהתאומים יהיו האחים למחצה שלו והאחים של הבת שלו, אך גם הדודים שלה ודארן יהיה גם הסבא וגם האבא החורג של ווילו.

סטפני עצמה התעקשה שלא בגדה בבעלה ואמרה ל-SUN: "לא בגדתי בדקלן. אני ואבא שלו התחלנו להיות יחד רק שבוע בערך אחרי שהוא עזב אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully